Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nugget

Nugget Actief lid

22 aug 2017
    286
    545
    93
    Vrouw
    Ik zit ook op +11kg nu. Dus zal vergelijkbaar eindigen als bij dochter denk en hoop ik (+12,5 bij 39.6 weken)

Vandaag 38 weken!! :D:D:D
    Wanneer kom je kleintje?

Ik heb gisteren en eergisteren zo'n enorme nesteldrang gehad en eigenlijk veel te veel gedaan dus hier vandaag ook een rustige dag!
    Afgelopen nacht was baby echt super mega druk o_O vandaag een stuk rustiger, zelfs bijna TÉ rustig af en toe..

Ehdi vindt dit leuk.
  2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Nugget misschien moet de baby ook een beetje bijkomen? Vlak voor de bevalling worden de meeste baby's ook heel rustig, wie weet is het een voorteken :thumup:.

Hier net koekjes deeg gemaakt met kleuter. Grootste lol. Loopt hij 5 minuten daarna naar de buren met de vraag of hij daar nog klusjes kan doen want hij verveelt zich dood en wil zelfs graag de vaatwasser inruimen of de vloer stofzuigen. Vraagt de buurvrouw of hij thuis geen klusjes kan doen, nee daar mocht hij alleen maar heel saai koekjes bakken :roflmao:

Ehdi, babywens93, Vogeltje90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Is dat rustig worden echt een voorteken? Die van mij is ook echt megarustig sinds paar dagen :roflmao:

Ehdi en Nugget vinden dit leuk.
  4. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ja rustig zijn is echt een voorteken. Heel wat vrouwen die naar het ziekenhuis gaan voor een ctg vanwege een stille baby en later die dag of de volgende dag begint de bevalling.
    Maar ja, die ukkies kunnen ook gewoon af en toe rustig zijn zonder dat het iets betekent :rolleyes:

Nugget en Irmiee vinden dit leuk.
  5. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Gruffalo123 Hahaha geweldig! Koekjes bakken is toch vele malen leuker dan het huishouden doen:p

Ik zit nu op +10kg dus ongeveer hetzelfde als bij zoontje.
    Kleine is hier ook wat rustiger met veel druk naar mijn onderkantje toe dus ben benieuwd of het ook iets zegt (waarschijnlijk niet en ben ik over drie weken nog niet bevallen:p).

6. Nugget

Nugget Actief lid

22 aug 2017
    286
    545
    93
    Vrouw
    Zou mooi zijn dat het rustig zijn een voorteken is! :) duimen dat er binnenkort wat gaat gebeuren ♡

@Gruffalo123 die kleuter van jou :roflmao::roflmao::roflmao: hahahah

7. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

8. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Ik zit op +13. Ik verwacht dat er nog wel wat bij gaat komen. Vooral veel vocht...

Gisteren weer controle gehad, maar alles was goed. Voldoende vruchtwater en het hartje klopte goed. @Lelie89 mijn volgende controle is dinsdag 9 juli.

Ehdi, Lelie89 en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  9. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Lizra fijn dat de controle weer goed was!

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ze zeggen van wel idd.
    Nou die van mij sparteld nog lekker wild rond dus aan een bevalling denk ik nog lang niet :roflmao:

Irmiee vindt dit leuk.
  11. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Oeh, nou ben benieuwd of het zo gaat zijn!
    Waarschijnlijk blijft hij gewoon nog lekker eigenwijs wéken zitten :roflmao:

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  12. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Die teller onder de banner is ook erg leuk, nog 10 dagen te gaan, ja vast, behalve als je 2 weken overtijd gaat :roflmao:

Hippopotamus, Vogeltje90 en Irmiee vinden dit leuk.
  13. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Haha. Wat zegt die banner eigenlijk als je overtijd bent?

14. Flamingooo

Ik heb al sinds dinsdag hoofdpijn. Gister en vandaag extra veel gedronken in de hoop dat het zou zakken. Maar gebeurt niet. Zouden jullie hiervoor de VK bellen? Lees wel dat het een symptoom kan zijn van zwangerschapsvergiftiging. Maar van geen van de andere genoemde symptomen heb ik last.

15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Persoonlijk zou ik er niet voor bellen als dit het enigste is waar ik last van zou hebben.
    Ben bekend met hoofdpijn en zou het eerder linken aan hormonen die wat veranderd kunnen zijn nu het einde eraan komt.

Dat gezegd hebbende als jij onrust ervaart door deze klacht is een telefoontje de makkelijkste manier om even gerust gesteld te worden :)

Lelie89 en Flamingooo vinden dit leuk.
  16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou ook niet bellen nog, behalve als het echt erger wordt of er komen andere klachten bij.

Flamingooo vindt dit leuk.
  17. Flamingooo

Nee ik heb geen onrust. Vind het alleen irritant haha. Maar ik dacht toch even bij jullie checken of ik dan niet te laconiek ben :roflmao:

paula1984 vindt dit leuk.
  18. paula1984

Fijn dat je geen onrust hebt :thumup:
    En bedankt voor je mening in m'n topic ;)

19. Flamingooo

Graag gedaan. Vind het een leuke naam :). Voor een jongen nog steeds G. in gedachte of inmiddels iets anders?

paula1984 vindt dit leuk.
  20. paula1984

Nee G is nog steeds de enige naam die ik fantastisch vind ❤ mijn man moet nog wel klein beetje wennen.
    Het word nu voor een meisje denk ik echt 1 van die.
    Man man vind beide iig heel mooi.

Deel Deze Pagina