Ik zit ook op +11kg nu. Dus zal vergelijkbaar eindigen als bij dochter denk en hoop ik (+12,5 bij 39.6 weken) Vandaag 38 weken!! Wanneer kom je kleintje? Ik heb gisteren en eergisteren zo'n enorme nesteldrang gehad en eigenlijk veel te veel gedaan dus hier vandaag ook een rustige dag! Afgelopen nacht was baby echt super mega druk vandaag een stuk rustiger, zelfs bijna TÉ rustig af en toe..
@Nugget misschien moet de baby ook een beetje bijkomen? Vlak voor de bevalling worden de meeste baby's ook heel rustig, wie weet is het een voorteken . Hier net koekjes deeg gemaakt met kleuter. Grootste lol. Loopt hij 5 minuten daarna naar de buren met de vraag of hij daar nog klusjes kan doen want hij verveelt zich dood en wil zelfs graag de vaatwasser inruimen of de vloer stofzuigen. Vraagt de buurvrouw of hij thuis geen klusjes kan doen, nee daar mocht hij alleen maar heel saai koekjes bakken
Ja rustig zijn is echt een voorteken. Heel wat vrouwen die naar het ziekenhuis gaan voor een ctg vanwege een stille baby en later die dag of de volgende dag begint de bevalling. Maar ja, die ukkies kunnen ook gewoon af en toe rustig zijn zonder dat het iets betekent
@Gruffalo123 Hahaha geweldig! Koekjes bakken is toch vele malen leuker dan het huishouden doen Ik zit nu op +10kg dus ongeveer hetzelfde als bij zoontje. Kleine is hier ook wat rustiger met veel druk naar mijn onderkantje toe dus ben benieuwd of het ook iets zegt (waarschijnlijk niet en ben ik over drie weken nog niet bevallen).
Zou mooi zijn dat het rustig zijn een voorteken is! duimen dat er binnenkort wat gaat gebeuren ♡ @Gruffalo123 die kleuter van jou hahahah
Ik zit op +13. Ik verwacht dat er nog wel wat bij gaat komen. Vooral veel vocht... Gisteren weer controle gehad, maar alles was goed. Voldoende vruchtwater en het hartje klopte goed. @Lelie89 mijn volgende controle is dinsdag 9 juli.
Ze zeggen van wel idd. Nou die van mij sparteld nog lekker wild rond dus aan een bevalling denk ik nog lang niet
Oeh, nou ben benieuwd of het zo gaat zijn! Waarschijnlijk blijft hij gewoon nog lekker eigenwijs wéken zitten
Die teller onder de banner is ook erg leuk, nog 10 dagen te gaan, ja vast, behalve als je 2 weken overtijd gaat
Ik heb al sinds dinsdag hoofdpijn. Gister en vandaag extra veel gedronken in de hoop dat het zou zakken. Maar gebeurt niet. Zouden jullie hiervoor de VK bellen? Lees wel dat het een symptoom kan zijn van zwangerschapsvergiftiging. Maar van geen van de andere genoemde symptomen heb ik last.
Persoonlijk zou ik er niet voor bellen als dit het enigste is waar ik last van zou hebben. Ben bekend met hoofdpijn en zou het eerder linken aan hormonen die wat veranderd kunnen zijn nu het einde eraan komt. Dat gezegd hebbende als jij onrust ervaart door deze klacht is een telefoontje de makkelijkste manier om even gerust gesteld te worden
Nee ik heb geen onrust. Vind het alleen irritant haha. Maar ik dacht toch even bij jullie checken of ik dan niet te laconiek ben
Graag gedaan. Vind het een leuke naam . Voor een jongen nog steeds G. in gedachte of inmiddels iets anders?
Nee G is nog steeds de enige naam die ik fantastisch vind ❤ mijn man moet nog wel klein beetje wennen. Het word nu voor een meisje denk ik echt 1 van die. Man man vind beide iig heel mooi.