Weet ik niet. Ze was zomaar ineens weg. Dit account viel me op omdat haar dochter net als de mijne uit oktober ‘17 komt en ze ongeveer even ver zwanger is als wij. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk!
Ben benieuwd of het echt Paz is en of ze hier ook terug komt, vond het zo gek dat ze ineens weg was. Hier een zalf tegen de jeuk gehad en eindelijk goed geslapen dus zo moet ik het nog even vol kunnen houden.
@Zonnebloem92 Fijn dat de zalf werkt. Hier controle gehad bij de gynaecoloog. Ons mannetje doet het goed. Heb 1cm ontsluiting, maar dat zegt niet zoveel. Hij heeft nog voldoende vruchtwater. Ligt goed voor een stuitbevalling (billen eerst en rug goed gedraaid). Ik vind het wel heel spannend worden, maar denk toch dat ik nog even geduld moet hebben.
@babywens93 gaan ze nu vanwege de stuit ook nog eerder inleiden of mag je ook bijvoorbeeld nog tot 41 weken lopen?
Ze willen het liefst eigen weeën en eigen ontsluiting, maar na de 40 weken hebben we opnieuw een gesprek & echo (kijken gewicht en ligging) en dan beslissen we of inleiden of toch een keizersnede. Even kijken wat dan het beste is. Heb nog 2 weken. Kom op baby!
Met eigen weeën en ontsluiting kom je zeker bij een stuit ook verder, dus wachten begrijp ik. Maar na de 40 weken lijkt me een stuitbevalling ook wel flink zwaarder worden vanwege een grotere baby. Het is je eerste toch?
Ja klopt, ons eerste kindje. Moet heel eerlijk zeggen dat het vaak door mijn hoofd spookt of ik/wij wel de juiste beslissing nemen. Het is meer dat beide gynaecologen ons verzekeren dat het te doen is en “goed komt”. Vorige week werd meneer “maar 2500 gram” geschat en ze zeggen dat hij rond zijn geboorte niet heel zwaar zal zijn. Dat is ook een beetje waar wij ons aan vasthouden. Volgende controle is net voor de 40 weken, dus als hij er dan niet is ben ik benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Hoop dat luisteren naar hun adviezen de juiste beslissing is. Het is zo nieuw!
1 cm is alvast mooi meegenomen. En vergeet niet het idee van hun kant uit een advies. Al jij het daarin toch niet meer kan vinden mag je dat ook aangeven.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 30 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (5) | Jongen (9) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juli 5 juli - EvitaDedu - controle gyn 8 juli - Flamingooo - controle vk 9 juli - Ehdi - controle vk 9 juli - Lizra - controle vk 10 juli - Zonnebloem92 - controle gyn 10 juli - Nugget - controle vk 11 juli - Irmiee - controle vk 11 juli - Mirya - controle vk 11 juli - Lelie89 - controle vk 12 juli - Paula1984 - controle ontsluiting 15 juli - Flamingooo - controle vk 15 juli - Miloena - controle vk 16 juli - Irmiee - controle vk 17 juli - Babywens93 - controle gyn 22 juli - Flamingooo - controle vk 22 juli - Mirya - controle vk Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) - 14 juni + 7 juni - Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje - K.iki & Y.ara (34+0) 27 juni - Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - D.jana (37+5) 30 juni - Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje - zoon (37+6) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
@babywens93 Ik vind jou echt superstoer en ik hoop dat je je gevoel blijft volgen, wat dat ook zegt! Mijn bedenking zou zijn dat een keizersnede ook niet alles is, een veel zwaarder herstel etc.. Maar dan nog. Voor mij is het ook de eerste, en die ligt met zijn hoofd naar beneden, maar dat vind ik al spannend genoeg... @Lelie89 het klinkt inderdaad alsof het bij jou echt gaat rommelen zeg! Spannend..! Ik heb met mijn baby afgesproken dat hij minstens tot na het weekend blijft zitten dit weekend namelijk nog het tweedaagse trouwfeest van mijn schoonzus, inclusief overnachting. We hebben erover nagedacht om naar huis te komen, maar blijven slapen is wss de meest relaxede optie omdat het anderhalf uur rijden is.. Vanmiddag met een vriendin appeltaart gebakken en het hemeltje van het ledikantje in elkaar gezet dat voelde echt als een typische zwangerschapsverlofmiddag
Ik vind het ook stoer hoor @babywens93 @weekend plannen: morgen wat boodschappen doen en de badkamer schoonmaken, zondag naar het circus. Maandagmiddag mag ik me melden I'm het ziekenhuis voor een ballon.
@Vogeltje90 succes op de bruiloft, hopelijk hou je het goed vol! @Zonnebloem92 super spannend!! Alvast veel succes! Weekend plannen: heeerlijk weekend zonder al te veel plannen!!
Haha ja dat klopt. Bij mijn vorige zwangerschap liep ik erg lang met heftige jeuk klachten, toen ze er bij 38+3 achter kwamen dat het zwangerschapscholestase was werd ik direct ingeleid. Nu kreeg ik 2 weken geleden weer wat jeuk dus laten checken en nu heb ik het weer (gelukkig nog niet in zo'n heftige vorm als de vorige keer) maar aangezien ze het nu al weten en het vanaf 37 weken gevaarlijk voor de baby kan zijn willen ze direct over gaan tot inleiding.. Spannend weer!