Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by paula1984, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    #561 Citygirl1985, Feb 17, 2019
    Last edited: Feb 17, 2019
    We kunnen ook prima hier nog ff blijven. Het is groot zat en eerste maanden slaapt de baby toch naast ons.

Ik wil alleen zo graag een tuintje :)

En werk hier is ook goed te vinden. Wil ik liever ook niet inruilen voor meer onzekerheid.

Mn man is chefkok, zijn salaris ligt hier veel hoger dan bijvoorbeeld in het oosten.

We komen er vast wel uit.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    De huizenmarkt is echt ruk op het moment. Mijn moeder zoekt al een jaar iets in Rotterdam, maar alles is al weg voordat het huis op Funda komt of er zijn binnen een week 12 bezichtigingen en bieden ver boven de vraagprijs.
    Wij hebben anderhalf jaar geleden ons voorlopige koopcontract getekend.. nog net op tijd want het aanbod is hier in het dorp is 3x niets.

17 weken vandaag, hopelijk ga ik uk snel duidelijk voelen... heb 2x iets gevoeld en verder nog niets.

Mijn man en ik hadden gister onwijze ruzie waarbij hij zei dat hij niet weet of hij wil samen blijven. Ondanks dat hij er later op terug is gekomen houdt het me wel bezig, dit zou zoveel extra stress opleveren en zou niet weten waar ik terecht zou moeten en hoe ik alles moet regelen. Ik ben voor hem naar dit dorp verhuisd en heb hier alles, mijn vrienden, mijn paard staat hier praktisch aan huis, mijn oudste zit hier op school en de jongste zal eind oktober ook gaan. Ik zou dan bij mijn moeder moeten gaan wonen in Rotterdam met 3 kinderen aangezien ik geen huurwoning kan krijgen en in dit dorp kan ik alleen niets kopen omdat alles zo duur is.

Citygirl1985 likes this.
  3. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Wat een gedoe die huizenmarkt in en rond Amsterdam. Hopelijk vinden jullie wat naar je zin dat ook nog betaalbaar is.

Wij hebben vorig jaar ons huis verkocht en zijn terug gegaan naar sociale huur in een andere stad. (Dat was altijd al ons eind doel dus daar stonden we ingeschreven) de huizen hier zijn ook onbetaalbaar en omdat ik niet meer werk vanwege de kinderen was dat echt onmogelijk. Na 10 jaar ingeschreven te staan is het ons gelukt en nu wonen we lekker dicht bij schoonfamilie, het werk van mijn man is op loopafstand en ook de stad en alles dat ik nodig heb kan ik lopen of binnen 10 min fietsen bereiken. Als ik met de hond wandel dan kan ik soms nog steeds niet geloven dat het ons toch gelukt is! We hebben er wel een hoop ruimte voor ingeleverd. Van een zeer ruim huis naar een heel klein huis maar met heerlijk grote tuin.

Citygirl1985 likes this.
  4. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Oh jeetje, zonnebloem... ik hoop toch dat jullie er uit kunnen komen. Dikke knuffel want dat is echt stress

5. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

Sep 7, 2018
    356
    497
    63
    Female
    Dat is nogal een heftige uitspraak. Snap dat het je bezig houdt. Is dit de eerste keer dat hij zo iets zegt?
    Hoop dat het overwaait en hij mega veel spijt heeft van wat hij gezegd heeft.

6. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Heftige uitspraak. Heeft hij het gezegd op het moment toen hij vol in emotie was? In emoties roepen we vaak zovaak dingen die we niet menen.

7. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Zonnebloem92 oef niet fijn zo een heftige ruzie. Denk je dat hij het meent, of is het in de emotie geroepen?

8. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,198
    608
    113
    Female
    Thanks! Ze hebben hier geen ervaring mee. Ben de eerste moeder die daar werkt. Ik zal het eens bespreken dankje!
    Hoop er snel weg te zijn en mijn studie te kunnen afronden.

9. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,198
    608
    113
    Female
  10. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

Sep 10, 2018
    758
    1,187
    93
    Female
    @Zonnebloem92 wat een uitspraak tegen je zwangere! vriendin. Je bent nu zo kwetsbaar, althans, zo voel ik me wel: we hebben hier samen voor gekozen en heb mijn man hier wel echt bij nodig. Ik hoop dat het iets impulsiefs was in een emotie geroepen?

11. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    @Zonnebloem92 Heh, wat vervelend.. Hopelijk maakt hij het dubbel en dwars goed!!

12. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Ik had dus een zo goed als nieuwe mutsy evo, ik vond hem echt vreselijk rijden. In de winkel rijd alles lekker maar niets is minder waar. Als je buiten over de tegels loopt hobbelt het enorm is mijn ervaring. Ik heb de mijne net voor 250 verkocht en we hebben hem destijds nieuw bij de baby winkel gekocht . Later extra matrasje er in gekocht en luchtbanden voor de achterwielen in de hoop dat dit beter ging rijden. Hier gekozen voor Dubatti nu, ben er nu zo blij mee!!

G89 likes this.
  13. Paz

Paz Niet meer actief

@Zonnebloem92 Jeetje wat een vervelende uitspraak zeg! Snap dat je helemaal van de rel bent daardoor.. heeft hij wel vaker zulke dingen gezegd of is dit echt 'maar' een uitspatting geweest van hem? Hoop dat hij niet echt met die gedachte rondloopt meis.

14. Paz

Paz Niet meer actief

#574 Paz, Feb 17, 2019
    Last edited by a moderator: Feb 17, 2019
    Wij hebben 2.5 jaar geleden ons huis gekocht, net voor de hel losbrak in woningmarktenland. Ook hier randstad, dichtbij Amsterdam en Haarlem, dus de prijzen rijzen echt de pan uit hier. Bizar! Werd ook kopen dmv bieden.. dus we hadden gewoon mazzel dat we de hoogste bieders waren. We hebben voor de grap een half jaar geleden ons huis laten taxeren, ruim een ton meer waard (geloof 125.000 meer) dan dat wij hem hebben gekocht!:eek:
    Zit wel een nieuwe badkamer, keuken en toilet in.. maar echt, niet normaal, gaat nergens meer overo_O

15. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Zonnebloem92 ook benieuwd of hij dit in het hoogst van de strijd geroepen heeft, of dat het echt menens is. Dit maakt wel een groot verschil uit. Hopelijk op het hoogst van de strijd!!

@Citygirl1985 goed dat jullie zo knap sparen, dan heb je net even wat meer stok achter de deur om ook zuiniger te leven. En de huizen markt is echt ruk ja! Overal volgens mij door het hele land!

@Hier vorig jaar een nieuw huis gekocht ook per bieden maar toen was de huizenmarkt nog te doen anderhalfjaar terug. Nu is het hier al een jaar drama kwa vrienden die huizen zoeken en geen aanbod! En echt alle huizen gaan veel te ver boven de vraagprijs ( en waarde prijs ) weg!

16. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    #576 Citygirl1985, Feb 17, 2019
    Last edited: Feb 17, 2019
    Jeetje, heftig. Roept hij vaker zulke heftige dingen tijdens een ruzie? Mijn man kan dat ook, onder de gordel gaan. Ik weet dat het niks betekent en heb het soort van geaccepteerd. Het is zijn karakter gewoon dat hij dan een grens opzoekt ofzo. Gelukkig is dat zijn enige minpuntje samen met snurken hihi. En maken we het erna weer helemaal goed.

In begin van onze relatie schrok ik me dan rot, ik trok het me aan en werd verdrietig, later nam ik m gewoon niet meer serieus (prima doei, pak je zelf je boxershorts of moet ik die nog ff voor je wassen) en nu doe ik het lekker terug haha.

Dat laatste lucht nog het meeste op :roflmao: Hij schrikt zich dan maar eens rot.

17. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    Echt zo bizar joh. Wat kan je ook eigenlijk met die overwaarde? Alleen een nieuw huis kopen, meer woz betalen en evt verbouwen toch?

Ik wil ook niet 'dan maar klein gaan wonen' want je ziet wel hoe raar die markt is. Dan wil ik niet per se over 5 jaar weer moeten verhuizen omdat de kids niet meer op dezelfde kamer kunnen oid terwijl de markt is ingestort. Wil wel een huis waar we de rest van ons gezinsleven in kunnen. En pas verkopen als alles is afbetaald en we oud en grijs weer met zn 2 gelijkvloers moeten.

Rozemarijn33 likes this.
  18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Bedankt dames.
    Hij heeft dit inderdaad midden in zijn emotie gezegt, maar het doet me wel pijn.
    Hij heeft dit wel eens eerder tijdens een ruzie geroepen, maar toen hadden we nog geen kinderen dus kon het me wat minder interesseren mocht hij het wel menen.
    Hij heeft later gezegt dat hij dit in zijn woede zei en het niet meent, dus ik probeer het maar los te laten.

G89 and Citygirl1985 like this.
  19. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,492
    2,602
    113
    Female
    Friesland
    @Zonnebloem92 jeetje wat een vervelende uitspraak, gelukkig meende hij het niet maar alsnog is het rot.

@ kinderwagen: wij hebben via mp een zo goed als nieuwe mutsy evo gekocht, een zwarte en nog met de dozen alles er bij. Even voor 1 kindje gebruikt en ook voor een koopje, dus ben er enorm blij mee.

@ kindje voelen, hier nu de laatste dagen wel elke dag dat ik haar voel, zo fijn!

20. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    @kindjevoelen; hier ook elke dag. Vooral als ik rustig op de bank zit of op bed lig. Het lijkt dan alsof frummel mn hele baarmoeder aan het doorzwemmen is:roflmao:

@positiekleding; ik ga er vandaag maar eens voor kijken!! Buikje begint wat te bollen en normale broeken beginnen iets minder lekker te zitten, dus eens even kijken of we wat leuks kunnen vinden!

Daar had ik nog een (misschien wat domme vraag) over;
    De boobies zijn op dit moment een maatje groter, dus mn bhs zitten ook niet meer fijn. Tot wanneer blijven die rakkers groeien? Ivm investering in nieuwe bhs:D:p..

Share This Page