Ja bijzonder is dat! Bij de middelste hebben ze de vliezen moeten breken, want het schoot gewoon niet op. Bij de jongste braken ze spontaan. Maar ik had wel al weeen. Was al in het ziekenhuis. Ik schrok me rot! Zo’n knal van binnen ik wist dat het (kan) gebeuren maar het kwam toch nog onverwachts! Schoonzusje had wegens stuitligging een keizersnede gepland staan (zoals ik ook met de oudste) maar nog voor die tijd braken haar vliezen spontaan ‘s nachts. Maar ze kreeg nog geen weeen. Dus toen op het gemak richting ziekenhuis en alsnog de keizersnede gehad.
@Johanna01 wat fijn dat de echo goed was! En nog een x kijken is ook niet erg @Lelie89 ook hier had onze zoon vorige week middenoorontsteking, zo sneu vind ik het, bij paracetamol even een opleving maar die dingen werken dan net maar 4 uurtjes.. Gelukkig hier nu weer wat aan de betere hand.. Beterschap!
@Rozemarijn33 Hoe gaat het met je dochter? Ging ze inderdaad doordraven? @Gruffalo123 Gelukkig werkt een kruik wel goed. @zonnetje1988 Zo zielig is dat he. En inderdaad, de pcm werkt maar 3-4 uur en dan is het nog 2 uur doorbikkelen tot hij de volgende mag. Het gaat gelukkig al een stuk beter maar hij heeft vandaag antibiotica gekregen omdat zijn oortjes nog geirriteerd zijn waardoor hij toch nog pijn krijgt en hoge koorts. Dus hopelijk voelt hij zich binnen een paar dagen een stuk beter. Gelukkig is je zoon nu weer wat aan de betere hand! Zo bijzonder hoe verschillend de bevallingen kunnen zijn! Ben ook echt benieuwd hoe het hier nu zal gaan.
Ja ze ging maar door en door en uiteindelijk deed ze zo druk dat ze keihard viel op het randje van de trap toen ik net het eten wilde gaan koken. Enorme snee net onder haar lip, mond liep steeds vol bloed. Dus een spurt richting huisartsenpost kunnen maken. Die ligt hier gelukkig op 2 min fietsen vandaan. Ze hebben het kunnen plakken maar de arts wilde eigenlijk liever hechten. Maar ze was zo in paniek dat hij het zielig vond... heb haar net in slaap, kleine pechvogel van me
Wat is dat toch met allemaal zieke kindjes bij jullie? Beterschap allemaal! ♥ Zo leuk, ik ga morgen bij een vriendin op visite. Zij is zwanger van de 2e en we lopen PRECIES gelijk, hoe leuk is dat!?
Ik hoop dat dat helpt ja. weet niet zo goed wat ik daar van kan verwachten. Jullie een idee? Het is gelukkig de eerste keer dat er zo iets gebeurd bij 1 van de kinderen. De oudste 2 zijn sowieso veel voorzichtiger. Het is ook een ding ook, die kleine van ons. Ze zit zichzelf zo vreselijk in de weg soms. Is zo slim dat ze zich over de meeste vreemde dingen druk kan maken en gaat piekeren. En fysiek er ook zo druk van wordt. Maar dan komt ze wel met de meest grappige en slimme opmerkingen tussendoor. Dat je soms niet weet of je er gek van moet worden of vreselijk van moet lachen. Ik zette net een warme kop thee op mijn buik, vond de baby niet zo leuk geloof ik. Heel de dag niet gevoeld maar dat kopje kreeg een schop!
Wat houdt plakken in eigenlijk? Gewoon een pleister? Misschien juist beter dan hechtingen? Mijn ervaring met hechtingen (ook bovenop mijn hoofd) is juist dat het een zichtbaar litteken vormt. Ik heb sneetjes in mijn buik van de operatie en de hechtingen zijn nog beter te zien als litteken dan de sneetjes die ze hebben gemaakt.
Ze hebben er een paar druppeltjes blauwe lijm in laten vallen, en daarna dicht gedrukt op de manier waarop het normaal zou zijn (wond stond helemaal open) en daarna kleine speciale pleisters er over gedaan. Vannacht bleef ze maar huilen dat die er af moesten. Heel zielig, want dat mag echt nog niet
@Rozemarijn33 wat ontzettend sneu voor haar. Heel veel beterschap ! Er is van bional ook olie tegen littekens mss die erop als het geheeld is ? @Snuky wat super leuk precies even ver!
Zucht weer een nieuw dingetje hier waar ik me druk om maak. In plaats van dat mijn buik groeit, is hij ineens een stuk kleiner geworden . Mijn kleinere maat werkjas kan weer dicht wat vorige week niet kon. Zal vast onschuldig zijn, maar kan deze zwangerschap de zorgen maar lastig los laten. Gelukkig over twee dagen de echo en ik voel de kleine de hele dag door, dat is dan wel weer gerust stellend.
@Bevalling hier een hele dag een ellende van weeën gehad, savonds 12 uur toch maar naar bed breken de vliezen spontaan, snel verloskundige bellen, 1.45 naar het ziekenhuis hartje van mn dochter was slecht te horen. 2.08 waren we er en 2.11 was mijn meisje er, had zo'n persdrang door het hobbelritje en aangekomen mocht ik persen, in 3x was ze er. De gynaecoloog gaf ook aan bij een 2e zal het waarschijnlijk nog sneller gaan dus dan direct naar het ziekenhuis gaan. Ik ben iemand van de snelle bevallingen denken ze! beetje jammer dat mijn vk hier geen notitie van heeft. @Rozemarijn33 och arm kind! Sterkte middenoor is zo pijnlijk een dan ook nog vallen!
Leuk @Snuky precies tegelijk! Sterkte voor je dochter @Rozemarijn33 Hier niet zoveel te melden, loopt nog steeds niet lekker tussen mij en mijn man. Wel maak ik me iets minder druk om ukkie en heb ik minder drang om te luisteren met de Angelsound... zou wel leuk zijn om wat te gaan voelen!