Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by paula1984, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Is het al morgen... kijk zo uit naar de echo!!

babywens93, Lolo79, miloena and 4 others like this.
  2. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Oe, hoe is het nu?

3. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Spuit elf! Lees het nu pas.
    Doe het maar rustig aan. Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent.

4. Hippopotamus

Hippopotamus Actief lid

Apr 10, 2018
    143
    206
    43
    Female
    Super leuk @Anne8686 ! Gefeliciteerd❤

Jeetje @Lolo79 dat is echt schrikken! Gelukkig was er niets ergs aan de hand, hopelijk blijft het bij die ene x!

5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Lolo79 jeetje meid wat schrikken. Gaat het nu weer een beetje? Gelukkig dat wel alles goed lijkt te zijn met de kleine.

6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Leuk! Gefeliciteerd!

[QUOTE="Zonnebloem92, post: 22128296, member: 70362"]Zag vandaag een leuk blauw pakje en heb ik meegenomen, wel de bon even goed bewaren want we horen het morgen pas.[/QUOTE]

Heb je een voorgevoel dat het een jongen is?

@Lolo79 heftig. Dat is niet heel fijn toch als de placenta voor de baarmoedermond ligt? Hopelijk groeit hij inderdaad nog mee omhoog. Hier ook regelmatig bruinverlies, vooral nadat we seks hebben gehad. Vind het niet fijn, maar probeer me er geen zorgen om te maken...

@Citygirl1985 bij mijn dochter had ik heel erg last van lage bloeddruk. Op advies van de VK had ik altijd zoute dropjes bij me. Als ik me dan niet goed voelde nam ik een dropje en dat hielp goed. Ik meer het nu ook af en toe weer met opstaan enzo. Vervelend gevoel hè.

Hier vandaag voor de laatste keer de moeders voor moeders flessen opgehaald. Yeeeheeesss gewoon weer in de wc plassen :D

En mijn best vriendinnetje heeft laten weten dat ze voor een eerste kindje gaan! Zó leuk. Hoop voor ze dat het heel snel raak is (en we nog even samen zwanger kunnen zijn :p).

Lelie89 and paula1984 like this.
  7. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

Sep 7, 2018
    356
    497
    63
    Female
    Haha, oeps! Dank je!

Ehdi likes this.
  8. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    Vandaag van mijn duo gehoord dat ze ook zwanger is! Zo blij voor haar! Ze zat al in een lang traject... nu lekker samen zwanger. En toevallig ook bijna tegelijk met verlof. Ik net 2 weken voor de zomervakantie en zij net in de laatste week van die vakantie.

@verlof: ik probeer de 36 weken te halen. Denk niet dat het lukt. Als het wel lukt dan met de zomervakantie en herfstvakantie erbij geteld heb ik tot eind nov. Verlof. Dan heel december ouderschapsverlof en dan in Jan beginnen.

@kleding: ik heb 2 chille broeken bij de h&m gekocht. Oude kleding is of al te klein of nog te groot. Toen ook deels geleend van een vriendin en die kleding krijg ik nog. Wel bij de Lidl een zwangerschaps sportbroekgekocht. Heerlijk!

@Buik/eten: overdag eten gaat prima. Avond eten is wat lastiger. Heb snel last van mijn maag en wordt echt moe na Het eten. Stort dan echt in.
    Nu linksonder van mijn buik een zeurend gevoel. Het gaat een beetje met golven (net als met hoofdpijn) denk mijn banden...
    hoop dat het morgen weg is.

@delijst: helemaal prima zo!

9. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    @Anne8686 een meisje, gefeliciteerd! Dat trekt het aantal jongens en meisjes op de lijst weer aardig recht.

@Lolo79 gelukkig is alles goed. Dat is wel even schrikken zeg.

@Citygirl1985 dat klinkt niet fijn zeg! Ik heb wel eens gehad dat ik hyperventileerde in de rij bij de supermarkt bijvoorbeeld. Had ik ook een beetje dezelfde klachten....

Citygirl1985 likes this.
  10. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    #150 Citygirl1985, Feb 7, 2019
    Last edited: Feb 7, 2019
    Ik had net een broodje gegeten, wat gedronken en erna met sd 4 dropjes gedeeld

Vorige x voelde ik het opkomen na een banaan en ging ik sneller zitten. Vind het vooral naar idee als ik ergens alleen ben of alleen met mn dochter ofzo.

Maar ik zal meer drop en water in mn jas verstoppen. Ben ik iig voorbereid!

Gefeliciteerd met je vriendin. Samen zwanger lijkt me inderdaad tof. Hier waren ik en mn 2 schoonzussen 2 jaar geleden tegelijk zwanger. Toch leuk kindjes in bijna dezelfde leeftijd ook straks.

11. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    Lijkt me ook eng, ken hyperventileren verder niet (gelukkig). Mn man ook vanalles blijven vragen en zeggen 'drink even nog wat' en 'kom je moet naar buiten'. Tot ik zei: 'stop ff met dat getetter. Ik moet me even op mezelf concentreren.'

Ik zei hetzelfde tijdens de bevalling :roflmao::roflmao::roflmao:

Snuky likes this.
  12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    @Flamingooo
    Nou ik hoop een meisje en denk het ook eigenlijk haha..
    Helaas mailde diegene van de pretecho of ik niet smiddags kon, maar lees het net pas en kan niet in de middag eigenlijk.

Echt balen dit! Gaat de echo straks niet door en ze zit heel feb vol..

Schrikken @Lolo79 gelukkig met uk alles goed.

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Lolo79 wat een schrikt. Het is nog vroeg hopelijk trekt je placenta omhoog als je bm groter wordt.

@Citygirl1985 jij ook zn schrik gehad. Ook al is het je bloedruk je raak toch semi in paniek. Goed om idd wat dropjes bij de hand te houden.

@Zonnebloem92 dat is haar pakje aan. Jij heb een afspraak gemaakt en dan kan ze niet doodleuk zeggen heel februari zit voor je hebt pech. Kijk of je vanmiddag iets kan schuiven en anders moet ze vandaag maar iets anders voor jouw regelen.

Hier is vandaag onze jongste 5 jaar :) zo blij en trots! Zoveel overwonnen met elkaar :) straks trakteren op zijn kdc. Traktatie voor zijn chauffeur en bus begeleidster staan ook klaar :)

Daarna mag ik naar de diëtiste, benieuwd wat die gaat zeggen. Ik denk dat het psychisch is eigenlijk dat eet probleem maar goed.
    Daarna oudste naar vrienden van zijn oude school waar hij mee mag eten. Ventje helemaal in de wolken. Dan jongste weer halem bij kdc want we hebben ook bog controle bij de kinderarts.
    Drukke dag en zondag zijn feestje!

Snuky, Lelie89, Gruffalo123 and 3 others like this.
  14. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Anne8686 wat super leuk gefeliciteerd

@Lolo79 wat schrikken, maar het is dus iets onschuldigs? Hopelijk gaat de moederkoek snel omhoog!

@Citygirl wat rot zo'n lage bloeddruk! Ik had er ook altijd last van ( zonder zws) schijnt heel gezond voor vrouwen te zijn een lage bloeddruk maarr in zulke situatie echt heel rot!!

Citygirl1985 likes this.
  15. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    Gefeliciteerd! 5 alweer! Geniet ervan vandaag ookal is het wat druk. Leuke dingen geven ook een hoop terug ❤

paula1984 likes this.
  16. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @paula1984 gefeliciteerd met je zoon! 5 jaar! En succes bij de diëtist !

@Zonnebloem92 dan moet zij maar iets regelen toch ? Jij had een afspraak staan die zij gewoon hoort te voldoen.

paula1984 likes this.
  17. Paz

Paz Niet meer actief

@paula1984 gefeliciteerd met je zoon! Veel succes bij de dietiste vandaag, hoop dat je er wat wijzer van wordt❤
    En verder een fijne dag!! Druk maar wel erg leuk! :)

@Zonnebloem92 aah dat kunnen ze echt niet maken hoor, je hebt niet voor niets een afspraak staan! Zolang al moeten wachten en dan ineens de afspraak zoveel weken verzetten is echt niet eerlijk. Hoop dat je alsnog gewoon op je oude tijd mag komen.

@Lolo79 jeetje wat een spanning meis. Hoop dat hij idd omhoog trekt met het groeien van de baarmoeder.

@Anne8686 jeeeeeejjj gefeliciteerd!!❤

@Citygirl1985 wat vervelend dat je daar zoveel last van hebt zeg, lijkt me idd ook eng als je alleen of met je dochtertje bent. Let goed op jezelf!❤

@Flamingooo jeeeej klaar met plassen haha! Nu weer heerlijk genieten op de wc:roflmao:

@Rozemarijn33 veel plezier vandaag!:D

18. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

paula1984 likes this.
  19. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Helemaal

20. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Hoop het ook meiden , ikk was zo bang huilde alles aan mekaar dacht dat weer gebeurt was x eerder gehad met 16 weken was me kleine overleden heb vannacht slecht geslapen en maar lopen draven . Meiden met echo vandaag succes

Share This Page