@paula1984 spannend je haarstijl ineens zo veranderen! Vorige zwangerschap ging ik van lang haar tot mijn kont naar een bob, ook geen spijt van gehad
Pff 'even' bij gelezen. Voor mij zijn ma en die op het werk zo intensief dat ik in de avond nergens meer puf voor heb. Heel veel sterkte @zonnetje1988! @dierenleed. Hier kan ik ook echt niet tegen. Ik zap ook gauw verder als ik iets naars op tv zie bijvoorbeeld. @kraamzorg. Ik ben gister ook gebeld. Ik heb nu eind mei een afspraak voor een telefonische intake. Intake thuis wordt niet meer vergoed. @Citygirl1985 wat vervelend dat jullie nog geen oplossing hebben voor het slapen van je dochter. Niet fijn als je anders bent gewend... @Lolo79 nog gefeliciteerd met je dochter! @Snuky heel veel succes en plezier vanavond met de echo! Leuk kapsel @paula1984! Zo fijn als je haar weer lekker zit. @Lelie89 kun je voor mij controle vk erbij zetten op 3 april en groeiecho op 25 april?
@Lelie89 voor de lijst 19 maart- vervolg 20 weken echo. @Paz Wat slecht dat je dokter hier niets mee deed zelfs niet als hij je vermoeidheid wist. @paula1984 wat spannend zeg! Ziet er op de foto wel super gaaf uit! @Rozemarijn33 hopelijk valt je bloeddruk mee, maar rustig aan doen @Snuky Natuurlijk dans ik mee!! Op deze sombere vermoeiende dag
En en en @Snuky ? Spannend @paula1984 ik heb in december heel wat anders met mijn haar gedaan, vooral mijn man moest erg wennen. @kraamzorg: hier bellen ze rond de 32 weken, langs komen doen ze alleen bij het 1e kindje. Hier ook nog erg moe, mega druk op mijn werk en de een naar de andere valt uit met een burn-out... hopelijk kan ik het bij blijven benen. Begin kleine meid gelukkig steeds vaker te voelen, bijna iedere dag wel.
Nog minder dan een uur, whaaaah! @EvitaDedu, @Zonnebloem92 ik tel nog steeds af! Begin wel zenuwachtig te worden. Ik was gewoon lekker aan het werk vandaag en de tijd ging gelukkig snel (zoals de afgelopen 20 weken eigenlijk, haha!) Ik ben benieuwd, gespannen, bang, rustig...Vanalles tegelijk! Ik laat het allemaal zsm weten girls!! ♥
Jaaaaaa!! Ik denk dat we allemaal vol spanning zitten te wachten tot je je weer meld hier! Heel veel plezier en succes! En zal je zien he... is de baby zo eigenwijs dat je niet tussen de benen mag kijken haha
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] ❤ Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ Sterre01 - ? jaar - 4e kindje 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ G89 - 30 jaar - 2e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen] ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] 1 augustus ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Jootje221 - 39 jaar - 6e kindje [jongen] ----------------------------------------- Meisje (11) | Jongen (13) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Maart: 13 maart - Ehdi - 20 weken echo 13 maart - Snuky - 20 weken echo (+geslachtsbepaling) 14 maart - Johanna01 - controle vk 14 maart - Paula1984 - OGTT test 15 maart - Paula1984 - echo WKZ 15 maart - Nugget - groeicontrole gyn 15 maart - Rozemarijn33 - 20 weken echo 19 maart - pienvd90 - controle vk 19 maart - Miloena - vervolg 20 weken echo 20 maart - Paula1984 - Gynaecoloog 20 maart - EvitaDedu - 20 weken echo 21 maart - Duimpje86 - groeiecho 25 maart - Zonnetje1988 - controle vk 25 maart - Lizra - controle vk 25 maart - Flamingooo - controle vk 26 maart - Babywens93 - controle vk 26 maart - Paula1984 - controle vk 27 maart - G89 - controle vk 29 maart - Lizra - 1e afspraak ziekenhuis April 1 april - Miloena - controle vk 1 april - Babywens93 - 3D/4D echo 2 april - Snuky - controle vk 2 april - Zonnebloem92 - controle vk 3 april - Irmiee - controle vk 3 april - Mirya - controle vk 10 april - Lolo79 - 3D/4D echo 10 april - Lelie89 - controle + 4e meeting Cent.Preg. 10 april - Paz - controle vk 23 april - Lizra - controle vk 25 april - Mirya - groeiecho Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
Ik heb het gelezen voordat je het weghaalde... dikke knuffel! Snap dat je van zoiets verdrietig wordt. Hopelijk toch een leuke dag gehad en gefeliciteerd!
Haiii meiden!!! We reden nog even langs de Mac voor een milkshake, hihi. Oh het was zo leuk, alles was goed!! Teentjes tellen, handjes en gewoon álles gezien! ♥ De kleine lag wel steeds met de rug naar ons toe haha. Voor het hartje moest ik nog heen en weer draaien, hihiiiii. Maar ook dat was allemaal goed. Zo bijzonder en blij! En...we konden prachtig tussen de beentjes kijken. En jullie krijgen de primeur....we krijgen een meisje!!!! OH MY GOODNESS een dochtertje!!!! Zo lief! Ik geniet op mijn roze wolk. ♥