Hier net bij verloskundige vandaan; Baby ligt volledig ingedaald, en vast tussen het bekken dat word geen onverwachte stuit baby meer @Lelie89 voor de lijst 22-7 controle vk
Hier was de aanloop 2x identiek. Weeën die niet meer dan 2 cm ontsluiting gaven. Vliezen gebroken in het ziekenhuis en een weeenstorm. Verschil oudste kreeg ik een ruggenprik en was er 4,5 uur later. Jongste ging zo snel die was er 1.5 uur later.
Heel veel succes vandaag! Je kan het @paula1984 @miloena jeej geen stuit baby @nachten wat vervelend dat sommige van jullie zo slecht slapen nu je het nog zo goed kan gebruiken. Andere kant ben je alvast voorbereid op wat komen gaat hihi. Hier ieder 2 uur een voeding (hongerlapje) en helaas krampjes... hele nacht met hem in de weer geweest. 3uur slaap per nacht is wel gemiddeld
@pienvd90 Straks word ik tenminste wakker met een doel; de baby eten geven. Maar nu voelt het zo nutteloos wakker worden telkens om te plassen. Krampjes zijn zo sneu, want je kan er dan gewoon niet zoveel aan doen. @miloena Fijn dat de kleine ingedaald ligt! Bevalling; ik ben echt benieuwd of het nu anders gaat lopen of sneller... maar ik zit ook niet uit te kijken naar de pijn. Soms denk ik echt dat ik het misschien onbewust tegen aan het houden ben ofzo omdat ik die pijn niet wil voelen. Kan dat?
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 30 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (4) | Jongen (6) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juli 15 juli - Flamingooo - controle vk 16 juli - Irmiee - controle vk 16 juli - Lizra - controle gyn 16 juli - Lelie89 - controle vk 17 juli - Ehdi - controle vk 22 juli - Flamingooo - controle vk 22 juli - Mirya - controle vk 22 juli - Miloena - controle vk 25 juli - Nugget - controle gyn Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) - 14 juni + 7 juni - Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje - K.iki & Y.ara (34+0) 27 juni - Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - D.jana (37+5) 30 juni - Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje - zoon (37+6) 9 juli - Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje - dochter (37+2) 10 juli - Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - J.ames (38+3) 12 juli - Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje - M.ilan (39+2) 12 juli - EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje - C.ristian (38+0) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
@pienvd90 wat vervelend dat hij zo'n last heeft van krampjes en er ook 's nachts last van heeft. Drie uur slaap per nacht is niet zoveel.... Gaan jullie overdag nog ergens naartoe? Net even naar het winkelcentrum gefietst 10 minuten verderop, maar dat vind ik toch wel spannend. Ben bang dat middenin de winkel mijn vliezen breken of dat spontaan de bevalling op gang komt Maar van de hele dag thuis zitten of om het huis rondlopen word ik ook een beetje gek. Misschien doe ik dat nog wel drie weken....
@Mirya Ik blijf in mijn dorp verder durf ik eigenlijk niet. Alleen als man mee is wil ik verder dan dat gaan, maar op zich heb ik daar niet echt behoefte aan.
Ik ga nog wel uit lunchen, naar het bos, naar de winkel etc. Ben zelfs nog aan het solliciteren gewoon een vuilniszak mee in de auto voor mochten mijn vliezen breken. Ben daar niet zo bang voor though. Alleen tijdens het solliciteren lijkt me dat heel erg vervelend. Maar verder dan een kwartiertje rijden wil ik niet meer, kan me niet goed genoeg concentreren.
@Vogeltje90 wauw nog solliciteren! Daar zou ik me echt niet meer toe kunnen zetten. Wat een verschil is er dan nog hè. Ik sluit mij bij @Lelie89 aan. Al voel ik op het moment sterke shopdrang dus misschien durf ik het morgen aan om even de stad in te gaan (kwartiertje fietsen)
@Mirya kwartier fietsen klinkt voor mij ook al als een hele wereld inspanning! Vandaag hele slechte dag. Voel me belabberd, aan het spugen. Forse maagkrampen en darmen doen ook lekker mee. Afgelopen dagen al 30 keer of meer per dag naar de wc vanwege de darmkrampen, dus ben er nu echt klaar mee. Kind kom er maar uit, je hoeft niet meer tot de 41+ te blijven zitten zoals ik eerder zei
@Vogeltje90 Wauw, nog aan het solliciteren! Doe je goed! @Gruffalo123 Baby mag nu wel komen bij jou! Hopelijk zijn het tekenen dat het aan het beginnen is!
Zonder m’n vriend ga ik binnen onze woonplaats nog overal heen en ook nog wel naar de dichtstbijzijnde stad. Doe dat lopend, op de fiets of met de auto net wat uit komt. Woensdag ga ik samen met mn vriend (en de vluchtkoffer ) nog naar 80 km verderop.
@paula1984 bij jou nog nieuws? @Gruffalo123 hoop zo voor je dat het het begin van de bevalling is en geen griepje.
Wat naar dat je je zo slecht voelt vandaag @Gruffalo123. Hopelijk of een voorteken of zo snel mogelijk over.
Ik log op m'n kamer. 2x ctg gehad en die was super. Ballon is geplaatst. Nu duimen dat hij z'n werk doet en morgenochtend ik voldoende ontsluiting heb om te starten
@Mirya ja hoor ik heb bij al m'n zwangerschappen gewoon tot het einde alles gedaan ook rustig een half uur met de auto weg. Liep met de 2e nog heerlijk te shoppen en in de avond begonnen de weeën met 40+4.
Het is voor een heel goed doel, namelijk mezelf 2.5 uur reistijd per dag besparen na mijn verlof en ook überhaupt langer thuis kunnen blijven maar ze weten allemaal dat het onder voorbehoud is haha! Anders komt het arbeidsvoorwaardengesprek (ruim) na de bevalling @Lelie89 Hoe is het nu met jou? En als je zegt dat "het rommelt", wat voel je dan? Vandaag voor t eerst wat pijnlijke bewegingen van de kleine, als het ware veel druk op de onderkant. En mijn buik is wat harder, maar ik weet niet of hij zich nou gewoon strekt ofzo of dat "het rommelt" @paula1984 toi toi toi heel veel succes!!!!
Paula , succes hoop morgenvroeg op goed nieuws Baby nieuws Gruffalo , hoop dat bij jou ook doorzet een X en dat het spugen enz allemaal erbij hoort en dat het vandaag of morgen echt gaat beginnen voor je
@paula1984 heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen! Hier natuurlijk nog geen baby. Voel me nog steeds niet fijn, maar wel wat beter dan gisteravond. Maar ik lig wel het liefst nu op de bank of in bed, zitten en staan voelt niet fijn.