@Zonnebloem92 veel sterkte. Meiden laatste loodjes! Ben benieuwd naar de volgende Hier gaat het ontzettend goed ❤ Vanmorgen wel even prik gehad omdat hij toch wat heel werd. Man gelijk bloed naar het zoekhulp gebracht. Hij was amper thuis of de vk belde met de uitslag. Was prima in orde dus geen probleem. Mini valt nog steeds wel af helaas. Morgen hopelijk niet meer. Hij is (waarschijnlijk door de stort bevalling) erg misselijk geweest en kon gister eigenlijk pas gaan opbouwen met cc. Maar hij plast goed is heel allert. Kan goed z'n temperatuur houden en slaapt, eet en herhaald
Wat fijn @paula1984 ❤ @Zonnebloem92 Oh nee he, wat vreselijk. Gelukkig lijkt het nu de goede kant op te gaan! Veel sterkte!
Pfff doffe ellende die constante voorweeën... Ze zijn best pijnlijk en kan mij dan eigenlijk geen houding vinden. En nu alweer dag 3 zo.. ze stoppen helemaal niet door de dag heen, frequentie neemt niet af (en niet toe) ook niet onder de douche. Snachts pak ik paracetamol om t scherpe randje eraf te krijgen en te kunnen slapen.. ondanks dat ik gister positief was door alle andere klachten erbij heb ik nu het gevoel dat ze niks doen behalve mij pijn doen en uitputten (terwijl ik heus wel weet dat niks voor niks gebeurt hoor) #klaagmodus uit.. / 40.3 weken!
Super vervelend @Nugget. Een af en toe klagen mag best. Wie weet doen ze al iets aan voorwerk? Ik heb er nu twee weken af en aan laat van. De ene dag wel en dan pak ik ook maar een pcm en de andere dag merk ik niks.
@Nugget dat lijkt me ook echt vervelend.. nu heb je ahw wel de lasten maar niet de lusten (een baby ). Hoop dat het snel doorzet voor je! Hier uitgeslapen tot 12.00 samen met mijn man en daarna uitgebreid gaan brunchen op een terras op de heide. Als er dan toch nog 0 actie is, dan het er nog maar even van nemen
Ik heb donderdag de laatste afspraak bij de verloskundige, voordat ik evt overgedragen word aan het ziekenhuis. Ben dan 40+5. Denken jullie dat ze het dan over strippen gaat hebben, en zo ja, dat ze dat ter plekke zou doen? Of maak je daar een aparte afspraak voor? Probeer in te schatten of mijn man vrij moet nemen van zijn werk. Voor gewoon een routine- controle vind ik dat niet nodig maar als er gestript oid gaat worden vind ik het wel fijn als hij erbij is
Goede vraag! Ik heb aankomende dinsdag afspraak bij de vk (40+6). Vorige keer heeft ze strippen al kort ter sprake gebracht (zodat we er overna konden denken), maar nu ben ik eigenlijk vergeten te vragen of dat dan deze afspraak zal gebeuren of dat er een aparte afspraak nog gemaakt wordt.. Volgens mij duurt het maar een paar minuten, dus wie weet doet ze het meteen.
@Vogeltje90 mijn ervaring is dat ze dan even toucheren om te kijken of te strippen ben. Zo ja doet ze het gelijk. Bel even dan weet je hoe het bij jouw praktijk gaat.
Vanaf hoeveel weken doen ze strippen dan? Morgen is het voor mij ook al 40 weken...Ze hebben het er vorige keer overigens niet over gehad.
Ik heb morgen ook een afspraak staan. Ik ga wel vragen of ze in iedere geval even willen toucheren en indien mogelijk te strippen... als het nog niet mogelijk is wachten we gewoon weer een weekje af
Ik heb morgen ook controle met 39+5 en ga ook vragen of ze even willen voelen. Vorige week wilden ze nog niet maar vraag het gewoon weer . Ze zei wel dat strippen in principe pas na 41+0 is.
Bij mij zeiden ze dat de afspraak bij 40+5 mijn laatste is bij hen, en dan de week erna in het ziekenhuis om het over inleiden te gaan hebben. Dus ik denk dat ze geen afspraak doen na week 41..?
Over wanneer ze strippen verschilt idd een beetje per praktijk. Bij een eerste kindje heeft strippen voor de 41 weken bijna nooit effect, dus dat doen ze dan alleen bij uitzondering. Ook bij volgende kindjes wachten ze liever tot na de 40 weken en liefst ook pas na 41 weken, maar bij een tweede en volgend kindje is de kans op effect van het strippen wel groter voor de 41 weken.
Strippen hier vorige keer met 40 + 3 dagen. Dochter is geboren met 40+5 dus heeft denk ik weinig uitgehaald. Verwacht van strippen ook niet gelijk dat het los komt eerlijk gezegd! Hier is mn man vorige keer gewoon aan het werk gegaan en niet mee geweest. Maar tis toch spannend natuurlijk als het wel wat uit zou halen!