Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 3.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by babywens93, Jul 7, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ehdi

Ehdi Actief lid

Aug 21, 2014
    218
    280
    63
    Female
    NULL
    NULL
    Het is rustig hier op het forum...
    bij mij trouwens ook!
    Ik slaap heel slecht de laatste nachten. Denk dat het komt door de spanning.
    Nu wordt het ook nog iedere dag warmer..
    :$o_O

2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Het is hier inderdaad rustig. Merk dat ik nu de kleine man er is amper tijd heb :p. Ik slaap ook eigenlijk niet sinds hij er is. Alleen overdag 1 of 2 keer een uurtje, maar in de nacht heeft kleine man zoveel krampen dat hij of op mij ligt te huilen of ligt te drinken. Slapen in de nacht is voor nu even verleden tijd :(

3. Nugget

Nugget Actief lid

Aug 22, 2017
    286
    545
    93
    Female
    Goedemorgen allemaal!
    Wij zijn gisterenavond om 18.13 trotse papa en mama geworden van een heel flinke zoon N.
    Hij is 3982 gr en 53 cm! Geboren bij 40+3 weken.
    De bevalling ging heel snel, 4 uur vanaf de eerste echte wee tot de geboorte. Wel na ongeveer 2 uur een epidurale gehad omdat ik zelf het tempo van de weeën niet kon bijbenen en als gevolg richting hyperventilatie en paniekaanval ging.
    Door de ruggenprik wel de rest van de bevalling heel bewust meegemaakt en dat deel echt als heel fijn en prettig ervaren!
    Wij wachten nog even op groen licht van de kinderarts (er zat oud meconium aan de vruchtzak- vruchtwater was helder) en dan lekker naar huis!

4. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Pff dat is wel weinig slaap @Gruffalo123. Hopelijk zakken de krampjes gauw af bij de kleine.

Mooi nieuws @Nugget! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hoe gaat het nu met jullie?

Vanochtend check bij de vk en alles goed. Vanaf 41 weken strippen ze wanneer ik dat zou willen. En met 42 weken overdracht aan het ziekenhuis voor inleiden. Al hoop ik niet dat het zo ver komt....

5. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Zie je op tegen de warmte?

6. Ehdi

Ehdi Actief lid

Aug 21, 2014
    218
    280
    63
    Female
    NULL
    NULL
    @Nugget gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk al op naar huis

7. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Gefeliciteeeeerd nugget , dat met dat oud meconium had Ik met Milan ook mocht met twee dg na huis

8. Hippopotamus

Hippopotamus Actief lid

Apr 10, 2018
    143
    206
    43
    Female
    Gefeliciteerd @Nugget! Geniet er lekker van en hopelijk mogen jullie snel naar huis!

9. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Hier zit ik weer te wachten bij de vk, zoals gewoonlijk loopt het weer lekker uit.. grrrr. Hopelijk nog hooguit 2x

Gefeliciteerd @Nugget met je mooie mannetje!!

10. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    Lekker genieten! Van harte gefeliciteerd!

11. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

Sep 10, 2018
    758
    1,187
    93
    Female
  12. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    Ik heb vanmorgen een afspraak gehad. Meisje doet het goed en er is voldoende vruchtwater.
    Vandaag 40.2. Ze heeft gekeken of er al wat verstreken was, maar helaas. Wel vertelde ze dat er normaal een soort tuutje aan zit van 5 cm en die was al geslonken naar 1 cm. Dus wie weet is er toch iets aan de gang langzamerhand.
    Volgende week een afspraak met ctg en eventueel weer even checken/strippen.
    Eventueel een inleiding bespreken, maar ik mag gewoon tot de 42 weken doorlopen.

@Lelie89 maandag 29/7 afspraak met ctg

babywens93, Ehdi, Lelie89 and 2 others like this.
  13. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

Sep 10, 2018
    758
    1,187
    93
    Female
    Jongens, ik ben ook bevallen :eek: gister dus nog een leuke dag gehad, uit eten geweest enzo :roflmao: nul actie, ook nul harde buiken gehad.

Maar snachts braken ineens de vliezen. En toen ging het supersnel, in twee uur zat ik vrijwel pijnloos op 7 cm. Toen ook besloten om lekker thuis te blijven. Het persen ging minder, deed er anderhalf uur over dus kantjeboord om nog naar het ziekenhuis te moeten. Maar gelukkig hoefde dat niet en is het gelukt:D precies op de minuut 5 uur na het breken van de vliezen is hij geboren!❤ helaas heb ik wat teveel bloed verloren dus ook dat was even spannend qua wel/ niet naar het ziekenhuis, maar mocht thuis blijven. Al met al een hele goede bevalling!

Na de geboorte ging aanleggen goed maar nu wil hij al 11 uur niets drinken. Hij slaapt alleen maar. Volgens de kraamzorg moet ik me nog geen zorgen maken dus dat doen we ook maar niet nog..

14. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Wat fijn @Vogeltje90. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Vogeltje90 likes this.
  15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon! Mooie bevalling!

Vogeltje90 likes this.
  16. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Vogeltje90 van harte gefeliciteerd! Wat fijn thuis bevallen en zo te horen een goede bevalling :thumup:. De eerste dag niet willen drinken is heel normaal. Sommige kindjes moeten echt een dag bijkomen van de bevalling. Kleine man heeft dat hier ook gehad, die begon ineens 20 uur na de bevalling heel fanatiek te drinken.

@Nugget jij ook nogmaals gefeliciteerd met je kleine!

Vogeltje90 likes this.
  17. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Zonet maar probiotica voor de kleine man besteld. Kraamhulp zei dat ze eigenlijk nooit zulke heftige en zo veel krampen heeft gezien in de kraamweek bij een ukkie. Hopelijk helpt de probiotica net zo goed als het bij de vorige baby deed.

pienvd90 likes this.
  18. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    Whuuut?! Wat snel haha! Gefeliciteerd!!

19. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Gefeliciteerd @Nugget en @Vogeltje90!! Ineens allemaal baby’s :D.

@Mirya en @Lizra fijn dat jullie controles goed waren. Mijn controle was ook goed. Ze heeft gevoeld en baarmoedermond is volledig verstreken en heb al bijna 3cm ontsluiting. Ze wilde ook wel strippen maar dat aanbod heb ik nog even afgeslagen. Verder zijn ze bereid om vanaf 41 wkn de vliezen te breken. Kan dan gewoon poliklinisch en hoef niet over naar de gyn. Ik hoop dat noch strippen, noch vliezen breken aan de orde gaat zijn en hij gewoon uit zichzelf komt :).

@Lelie89 volgende controle bij de VK is 29/7.

20. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

@Lelie89 als je trouwens even geen zin/puf hebt voor de lijst met je baby’tje dan wil ik het wel van je overnemen. Zolang hij nog binnen zit, tijd zat :p

Share This Page