Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 3.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by babywens93, Jul 7, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ehdi

Ehdi Actief lid

Aug 21, 2014
    218
    280
    63
    Female
    NULL
    NULL
  2. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    Vandaag 41 weken :D, maar nog nul actie in de toko. Gisteren eind vd dag had ik controle bij de verloskundige; alles was goed met bub. Ze heeft meteen gecontroleerd of ze al iets in gang kon zetten dmv strippen, maar dit was nog niet het geval. Zit op 1cm en baarmoedermond is nog niet goed genoeg verweekt. Donderdag checkt ze opnieuw en vrijdag moeten we naar het ziekenhuis voor serotoniteitsonderzoek (ctg, vruchtwatermeting).
    Mijn baby wil er gewoon nog niet uit :roflmao::roflmao:..
    Gelukkig voel ik me verder lichamelijk heel goed. Het is puur het ongeduld omdat er nu zoveel supercute babietjes geboren worden:p

EvitaDedu, Vogeltje90 and miloena like this.
  3. Ehdi

Ehdi Actief lid

Aug 21, 2014
    218
    280
    63
    Female
    NULL
    NULL
    41 weken.., dat hoop je dan niet te worden, maar je bent het zomaar! Maar precies als alles verder goed gaat met jou en de baby dan zul je toch nog even geduld moeten hebben. Hoogstens nog 1 week neem ik aan? Maar misschien us het vannacht wel spontaan begonnen :D??
    Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen. Kan ik er weer een dag tegenaan!
    Ik verwacht nog geen baby :$ maar je weet maar nooit.. misschien verras ik jullie vanavond allemaal wel!

Hoe is het met alle baby’s vandaag? Succes met die warmte :cool:

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Wij zijn gister met 39+6 weken de trotse ouders geworden van L. Ik ben helemaal verliefd! Hij doet het super goed en we zijn al weer lekker thuis.

5. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Alle meiden met baby’s die nog binnen zitten, heeeeel veel succes gewenst met de laatste warme loodjes. Hopelijk snel een baby voor iedereen.

Ehdi, Mirya and Irmiee like this.
  6. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    Hoogstens nog 1 week inderdaad:D..

Fijn dat je goed geslapen hebt! Zeker als het onverwachts elk moment toch kan gebeuren is het fijn als je een beetje uitgerust bent;):thumup:

Ehdi likes this.
  7. Hippopotamus

Hippopotamus Actief lid

Apr 10, 2018
    143
    206
    43
    Female
    Gefeliciteerd @Flamingooo ! Schattige foto, lekker genieten nu!

@Irmiee 41 weken jeetje zeg. Hou je t nog wel een beetje vol? Hoop echt voor je dat t snel gaat gebeuren!

Ik word ondertussen een beetje gek van de voorweeen, maar nog geen baby helaas. Straks weer controle in het zh. Sterkte vandaag allemaal met het hete weer!

Ehdi likes this.
  8. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    @Irmiee fijn dat je je nog goed voelt. Al is dat wachten op een gegeven moment ook wel mooi geweest. Ik hoop dat de kleine gauw komt!

@Flamingooo van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Heb je een goede bevalling gehad?

Fijn dat je goed hebt geslapen vannacht @Ehdi. Hier gaat slapen gelukkig ook goed.

Succes met de controle vandaag @Hippopotamus

Sterkte vandaag allemaal met de warmte. Lijkt mij ook wel heftig met die kleintjes. Hier staat het badje klaar en kunnen we naar boven in de airco vluchten als het nodig is.

Ehdi and Irmiee like this.
  9. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Ehdi likes this.
  10. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Ehdi Ik wacht rustig met je mee!

Hier vandaag 39 weken dansje!
    Ben benieuwd hoelang beebje nog blijft zitten, maar met de hitte mag het van mij nog wel blijven zitten :D

Lelie89, EvitaDedu and Ehdi like this.
  11. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    Gelukkig is het nog goed vol te houden, maar ik ben wel echt razend benieuwd naar de kleine :D.

Veel succes met je controle!! Voorweeën klinkt wel alsof er toch iets staat te gebeuren bij je, spannend!

Ehdi likes this.
  12. Ehdi

Ehdi Actief lid

Aug 21, 2014
    218
    280
    63
    Female
    NULL
    NULL
    @Hippopotamus ik heb (nog) geen voorweeën dus weet niet hoe het voelt, maar lijkt me dat je graag wilt dat het doorzet! We moeten maar rustig afwachten en ik ben benieuwd wie de laatste wordt (misschien ik wel :p)

@miloena gezellig! 39 weken vond ik echt weer zoiets van ‘zo en nu de laatste loodjes nog’ ook al voel ik me prima

@Flamingooo van harte gefeliciteerd met jullie zoon! 1 dag voor de uitgerekende datum toch?

Wat een hitte....:confused:

13. Ehdi

Ehdi Actief lid

Aug 21, 2014
    218
    280
    63
    Female
    NULL
    NULL
    Ben ik ook benieuwd naar! Bij Lizra was het toch rustig aan begonnen?

14. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Eergisteravond toch al?

15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
  16. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Ik lees momenteel alleen maar even bij. Gaat nog niet zo lekker hier. Nachten blijven een groot drama met helemaal niet slapen. Kleine man heeft heel heel veel krampen met name in de nacht. Vandaag zou de laatste visite van de VK zijn, maar ze vonden me er zo slecht uitzien qua vermoeidheid dat ze komende dagen nog weer komen.
    Drinken is ook lastig. Ik heb zo een snelle toestroom van melk gedurende de gehele voeding dat kleine man er niet tegenop kan drinken en zich continu verslikt en niet rustig wil drinken. Lactatie deskundige al ingeschakeld die heeft vandaag een paar tips gegeven, ben benieuwd of dat wat doet.

17. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    @Gruffalo123 hopelijk helpt het advies van de lactatiekundige. Die snelle toestroom kan natuurlijk ook zorgen voor meer krampjes, omdat het zo snel gaat.

Fijn dat de vk je nog een beetje langer in de gaten houdt. Kun je overdag wel wat uurtjes slaap pakken?

18. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Ja overdag kan ik meestal 1 keer 1,5-2 uur slapen. Soms 2 keer.

19. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb wel met je te doen met zo weinig slaap. Ik hoop van harte dat de tips van de lactatiekundige iets doen om het tij te laten keren.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Flamingooo gefeliciteerd!!

Hier borst ontsteking en erg ziek. Ook een allergische reactie op antibiotica met extreem hoofdpijn dus even niet veel aanwezig.

Share This Page