Wij komen net van de vk, alles was gewoon in orde. Kindje was ver genoeg ingedaald om niet meer plat te moeten als vliezen zouden breken. Bloeddruk van 100/60 dus mooi laag. De volgende afspraak op 25 juli dan ben ik 41+0 bij de gynaecoloog als baby er nog niet is vanzelf is. Nog eens tussendoor bij 40 weken vonden we allebei weinig toevoegen zo lang ik genoeg leven voel. Dus nu echt afwachten en de tijd uitzitten..
@Lelie89 hier dus net meegemaakt met het vermoeden gebroken vliezen, niet ingedaald kind en toilet. Vanochtend dacht ik dat mijn vliezen braken (nog steeds twijfel over). Kind is niet ingedaald. Dus gaan liggen en de VK gebeld. Die zei meteen aan de telefoon al dat als het er nu niet uit bleef stromen ik wel even mocht opstaan om te plassen. Controle vanochtend gehad en kleine inderdaad nog steeds niet ingedaald. Omdat ik nu geen vruchtwater meer lijk te verliezen mag ik wel rondlopen. Even afwachten hoe het nu verder gaat. . Ik denk vals alarm geweest, maar krijg nu vanmiddag nog wel weer controle en moest maar wel bij huis blijven.
@Gruffalo123 wat spannend! @Lelie89 ik bedoel in ons lijstje. Als ik goed kijk moeten er nog 4 meiden bij om 50/50 te krijgen. Of kijk ik verkeerd?
@Lelie89 Ik heb 16 juli weer een controle afspraak in het ziekenhuis. Gisteren was alles goed. Kindje is nog lager gaan liggen en ligt helemaal vast!
Denk dat je verkeerd kijkt . De totalen zijn van de dames die nog moeten bevallen. Er zijn al 6 meiden geboren en pas 1 jongen, die moeten er nog bij.
@Nugget Fijn dat alles in orde was! @Gruffalo123 Maar wat dan als het wel blijft stromen? Dan mag je niet naar het toilet om te poepen? @Lizra Fijn dat alles ook bij jou nog goed is! @paula1984 Zoals @Flamingooo al zei, denk ik dat je verkeerd hebt gekeken, want het stond al 50/50. Maar ben wel echt benieuwd hoe de verhouding uiteindelijk gaat zijn. Alhoewel wij nog steeds redelijk verdeeld zijn dan, want sommige andere lijstjes hebben echt heel veel jongens of juist heel veel meisjes.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 30 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (4) | Jongen (9) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juli 11 juli - Irmiee - controle vk 11 juli - Mirya - controle vk 11 juli - Lelie89 - controle vk 12 juli - Paula1984 - controle ontsluiting 15 juli - Flamingooo - controle vk 15 juli - Miloena - controle vk 16 juli - Irmiee - controle vk 16 juli - Lizra - controle gyn 17 juli - Ehdi - controle vk 22 juli - Flamingooo - controle vk 22 juli - Mirya - controle vk 25 juli - Nugget - controle gyn Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) - 14 juni + 7 juni - Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje - K.iki & Y.ara (34+0) 27 juni - Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - D.jana (37+5) 30 juni - Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje - zoon (37+6) 9 juli - Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje - dochter (37+2) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
Ik vind het wel een goeie vraag en ben ook benieuwd haha. Hier legde ze maandag uit dat je moet gaan liggen omdat de bmm niet is afgesloten als het kindje niet is ingedaald en dat ze willen voorkomen dat er een hand/arm/navelstreng oid “voorkruipt” en als eerste naar buiten komt. Wist zelf niet eens dat dat de reden was waarom je moest gaan liggen. Maar denk persoonlijk dat ik met deze gedachte niet rustig zou durven gaan zitten poepen
@Lelie89 als het blijft stromen mag je inderdaad niet opstaan tot de VK heeft gecontroleerd op indaling. Als de navelstreng uitzakt voor het hoofd kan het kindje komen te overlijden, dat is de reden dat je moet gaan liggen en moet blijven liggen. Meestal daalt een kindje heel snel in als de vliezen eenmaal breken en mocht hij nog niet ingedaald liggen is de druk op je endeldarm ook nog minder en heb je minder aandrang om te poepen.
De reden waarom je moet blijven liggen wist ik wel, maar ik kon het op een gegeven moment echt niet tegenhouden hoor. Dat was echt mijn lichaam die zich leegde en voorbereidde op de bevalling. Maar misschien als het niet ingedaald is dat je lichaam dan ook niet wilt legen?
@Flamingooo thx en jij ook @Lelie89 ik snap hem Vk waar ik niet meer op der controle ben belde even om te vragen hoe het gaat. Fijn om even bekende te horen Ze zijn weer op de hoogte en lopen zeker even binnen mochten ze er zijn als ik in de opname lig.
Zonet weer met de verloskundige overlegd. Aangezien ik verder vandaag geen druppel verloren heb moet ik ervan uitgaan dat het toch geen vruchtwater was. Ik heb nog sorry gezegd voor het haar vanochtend vroeg wakker bellen, maar dat was niet nodig. Ze zei dat zij zelf ook overtuigd was door de geur dus ik had niet voor niets gebeld. Voor nu dus weer afwachten, rustig verder broeden .
Wat is het zo dan spannend @Gruffalo123! Vind je het afwachten lastig? Hier ook verder geen duidelijke tekenen. Alleen nu door de dag heen misselijk met vlagen, wat harde buiken en krampjes hier en daar. Fijn dat ze uit zichzelf even belden @paula1984. Interesse doet altijd goed!
@paula1984 Wat attent dat ze even bellen om te vragen hoe het met je gaat en da5 ze langskomen als ze in de buurt zijn. @Gruffalo123 Balen zeg. Vraag me af wat het dan geweest had kunnen zijn als het echt naar vruchtwater rook. @Mirya Bah, misselijk met vlagen is niet leuk. Morgen heb ik controle, misschien dat ik ga vragen of ze op ontsluiting willen checken. Heb alleen geen idee of ze dat zomaar doen.
@Mirya ik moet wel zeggen dat ik vanmiddag even heb zitten huilen. Had zoveel rugpijn en kinderen vervelend en dan echt het besef dat het toch vals alarm was, toen brak ik even. Maar ja, we gaan gewoon door. Binnen nu en een week of 3 is de kleine er sowieso, dus het is echt aftellen.
@Zonnebloem92 gefeliciteerd met jullie dochter! @Gruffalo123 ohhh wat spannend allemaal. Hebben ze het niet getest of het vruchtwater is?