Het begint wel traag met kloppen. Maar in principe wel altijd op dezelfde termijn. Vaak ligt het aan de kwaliteit van de echoapparatuur en de vaardigheid van de echoscopist vanaf wanneer je het op een echo kunt zien. Ik heb een geen wetenschappelijk bewijs van. Maar misschien heeft @Pipo30 dat wel. Die weet er veel vanaf.
Mijn borsten doen opeens niet meer zeer. Man, ik heb me 3 jaar druk gemaakt over het krijgen van een positieve test en dacht dat het dan bij positief meteen rozengeur en maneschijn zou zijn. Maar oh my goodness, wat word ik gek van mezelf zeg.
@paula1984 Mooie test hoor! @Snuky CHILL (haha dat zeg ik?). Klachten komen en gaan. Ik had vorige week ook zulke pijnlijke borsten. Ik kon ze niet meer aanraken en ineens kon ik er weer van alles mee doen. Nu worden ze weer wat gevoeliger, maar niet zoals vorige week. Hier nog steeds last van bruin/geelverlies. Heb geen krampen en bij de echo afgelopen maandag zagen ze niks. Heb net wel weer gebeld en als het aan blijft houden moet ik vrijdag weer bellen. Echt super irritant, want je gaat je toch zorgen maken. Al hoeft het dus niks te betekenen. Verder voel ik mij goed, alleen wat vermoeid. @geslacht Ik denk een meisje!
Vorige zwangerschap wist ik vanaf het begin zeker dat het een meisje was, klopte! Dat we t wisten met de echo zei ik ook echt; ja duhh dat wist ik al Nu denk ik elke dag wat anders, heb nog niet echt een sterk gevoel.. Volgens mijn man duidt dat op een tweeling, jongen EN meisje En kwaaltjes komen en gaan hier ook hoor.. Alleen dat misselijk zijn bleeh, hele dag zo een weeeig gevoel en gister eerste wcbezoekje en wil kaas kaas en kaaaaas.. de hele dag wil ik kaas eten. Ooh en bosvruchtenthee Bij mn dochter trouwens ook kaasverslaving.. misschien toch ook dit een meisje? Nog een week, dan de eerste echo, yeaah!!❤❤
Haha thanks!!! Ik doe heeeeel hard mijn best om gewoon te genieten en chill te zijn. Ik was zo nuchter in de wachtweken na de tp en nu lijk ik wel paranoia. Maar echt, thanks. Fijn om te weten dat jullie ook wel eens minder klachten hebben en het schommelt. Maar wel naar van je afscheiding! Tuurlijk maak je je zorgen. Wel fijn dat je maandag gewoon het hartje hebt gezien en het waarschijnlijk niks betekent. Ik hoop dat het snel stop!! ♥
Oeh kaas, haha! Ik ren zo naar de aldi om falafel te halen, mmmmm! Hele dag al zin in. Maar oef, je eerste wcbezoekje! Hopelijk zakt het snel af. Trouwens, ik heb best een gevoelige maag. Als eten niet lekker is gevallen of ik een opgeblazen gevoel heb, helpt een handje losse havervlokken! Dat schijnt echt goed voor je maag te zijn. Geen idee of dat ook helpt tegen misselijkheid, maar misschien eens proberen?
Wij willen weer niet weten wat het wordt. Heb ook totaal geen voorgevoel over wat het zou kunnen zijn. @Snuky Begrijpelijk hoor, dat je toch weer wat onzekerder wordt zodra je kwaaltjes minder wordt. Hier komen de kwaaltjes ook op en aan. @babywens93 Super vervelend dat je bruinverlies blijft aanhouden. Hopelijk is het tegen vrijdag wel een keer afgelopen. Veel sterkte voor de misselijke en overgevende dames! Heeft er iemand misschien tips om je stoelgang een beetje te helpen? Ik ben echt al een week niet fatsoenlijk naar de wc gegaan.
@Paz hahahaha ja kaas! Kaas stengel, kaasbroodje, tosti het maakt me allemaal niet uit maar ik wil ook kaas hahahaha. Normaal hou ik er helemaal niet zo van. Voorgevoel zegt hier denk ik toch een meisje. Al kan ik me dat helemaal niet voorstellen na een jongen hihi. @Lelie89 je zou rosevicee laxo kunnen proberen.
Psyllium vezels gebruiken. Glas lauw water op de nuchtere maag. En ik gebruik fibrex ( de tuinen) door m'n vla in de avond. Altijd moeilijk naar de wc maar nu ik dit consequent doe kan ik elke ochtend.
@babywens93 ik heb er ook nog steeds last van en het zit me ook niet lekker... Heel weinig, maar toch. Zolang het niet erger wordt, ga ik ervan uit dat het goed komt. Maar wat een spanning
@Ehdi naar dat bruinverlies, hopelijk stopt het snel. Waren er nog echo's vandaag? Of heb ik dat gemist als er al uitslagen waren .