Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Bedankt dames voor de succeswensen! Wij mogen al om 8.30u dus lekker vroeg. Fijn dat jullie meeduimen!

Mamavanvier95, pienvd90, Lelie89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Heerlijk, en dan eigenlijk nog douchen van tevoren. ;)

Snuizy vindt dit leuk.
  3. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ah leuk! Naar welke/wat voor kerk ga je? Ik ben zelf PKN (protestant) en mijn man heeft meer een evangelische achtergrond. We zijn nu nog op zoek naar een fijne kerk voor de ons, erg lastig. De 1 vinden we te traditioneel en de ander vinden we weer te charismatisch. Zo lastig ook, al die stromingen en meningen.

Maar geloof is voor ons allebei het allerbelangrijkste in ons leven dus de kleine gaat het zeker mee krijgen. ♥

Mooi dat je opa nog is genoemd vandaag. ♥

4. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    7.4 weken is het ontdekt.

5. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Bedankt voor de succes wensen. Wij zijn pas on kwart voor 6 aan de beurt.

Hier nu kotsmisselijk in bed. De dag is wel goed verlopen (vierden nog Sinterklaas) Had een extra pilletje genomen. Nu lekker slapen!!

6. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Bedankt voor al jullie lieve woorden. Zodra ik bij de Gyn ben geweest zal ik nog wat meer laten weten.
    Op dit moment is er lichamelijk nog helemaal niks veranderd. Heb nog steeds dezelfde symptomen en in dezelfde mate. Waarschijnlijk is dit zo omdat de vruchtjes nog niet zijn afgestoten. Ergens blijft er een sprankje hoop dat het toch nog goed komt. Al zou het dan met een van de twee zijn, gezien het verschil in grootte. Dat daar iets is fout gegaan is heel duidelijk. Maar bereiden ons op het ergste voor. Beiden heel erg van slag, verdrietig en lamgeslagen. Maar het is nog niet definitief gevoelsmatig omdat ik nog helemaal geen klachten oid heb. Pas als ik ga bloeden en/of de volgende echo precies hetzelfde is dan kunnen we het gaan afsluiten. ❤️

7. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik leef met jullie mee, ik heb eerder een tweeling verloren. Stom hè, maar je hoopt bij elke echo dat er toch een wondertje is gebeurt en het allemaal een vergissing is. Ik werd erna gelukkig weer zwanger, die ligt hier nu naast me te slapen in zijn bedje. <3

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Heftig zeg! Wanneer heb je een afspraak bij de gyn?

@Snuky hier ook gelovig, en probeer het zeker mee te geven in de opvoeding!

@3D echo hou ik echt niet van en gaan wij ook niet doen!

Snuky vindt dit leuk.
  9. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Wij zitten bij de PKN Gemeente hier :) ik ben gereformeerd opgevoed en mijn man hervormd.. dus die combi is voor ons perfect overigens ik niet streng hoor haha heel gewoon allemaal

We hebben een fijne gemeente waar ook veel gedaan wordt voor de kinderen en jongvolwassen (met of zonder kids) treffen er veel van onze leeftijd!

Snuky vindt dit leuk.
  10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Voor de dames die voor de echo mogen veel plezier en succes!!

Die van mij komt ook dichterbij!!

Ik zal aan t werk! Heb overdrachtdienst dus extra vroeg beginnen :confused:

Snuky vindt dit leuk.
  11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Onze oudste heeft ook ass. Hoe oud is jullie kindje? Kan pittig zijn zeker als je niet gehoord word of ze zitten niet op hun plaats.

12. Bosbeske

Bosbeske Lid

5 mei 2018
    68
    48
    18
    @litlezweetbunny wat erg voor jullie. Hopelijk is er nog een kansje! Sterkte .
    Succes met de echo's !
    Ik ga ook werken, erg hectische dag en flink misselijk helaas. Zal mik later proberen aan de lijst toe te voegen.

Snuky vindt dit leuk.
  13. paula1984

@famke89 en @Snuky hier nog een mede christen.
    Kerkgang hebben wij beide moeite mee. Wel wordt het thuis in de opvoeding naar de Kids meegenomen( bidden, voorlezen kinderbijbel) en zitten bij op een christelijke school/mkd.

@3d echo nee nooit gedaan ik vind ze beetje eng :oops:

@ kraamzorg ed regel ik na goede termijnecho.

14. paula1984

@Paz beterschap met de kleine!

15. Bosbeske

Bosbeske Lid

5 mei 2018
    68
    48
    18
    @paula1984 zie nu je berichtje. Ze is 7. Diagnose met 4. Ze heeft bovengemiddeld iq maar school blijft een probleem. Sinds een halv zit ze thuis helaas. Ik ga nu met haar mee om haar weer veilig te laten voelen.
    Maar goed een heel verhaal kan ik er ober vertellen maar mischien niet de juiste plek. Hoe gaat het bij jullie? Je mag me ook persoonlijk berichtje sturen als dat mogelijk is

16. paula1984

Bij ons diagnose gekregen toen hij net 5 was. Nog een half jaar getobt op reguliere onderwijs en sinds de zomervakantie op sbo waar hij helemaal tot zijn recht komt. Intelligentie is hier normaal maar de verwerkingstijd snelheid ligt een stuk lager (70) en sociaal/emotioneel jonger. Daar volgt hij nu binnen school een training voor. Ik snap dat het bij jullie allemaal nog niet zo fijn loopt. Als je behoefte heb om je verhaal te doen of vragen heb mag je altijd een pb naar mij sturen :)

17. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heel veel succes vandaag dames met een echo!

Vogeltje90 en Snuky vinden dit leuk.
  18. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    ,@Lelie89 nee medicatie werkt niet voldoende. Kan alleen maar liggen op de bank.

19. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Succes iedereen met een echo vandaag!

Snuky en Lizra vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina