Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Veel sterkte daarmee o_O

2. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Ik hoop dat je op dit moment naar een mooie echo ligt te kijken!

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  3. Rozemarijn33

Sterkte met de misselijkheid dames! Lijkt me heel erg naar als het zo erg is.
    Ik ben ook wel misselijk maar het nog te doen.

4. Paz

Paz Niet meer actief

Jaaaaa @Snuky , het is maandag!!:D
    Succes!!

En @Vogeltje90 je ligt nu vast naar jullie prachtige kindje te kijken!❤

Ik ben met de dag beroerder, zo misselijk niet normaal.. en dan dochter die ziek is en 100% aandacht wil en man die aan het werk is.. pff is het alweer avond?:(

Vogeltje90 en Snuky vinden dit leuk.
  5. Anne8686

Anne8686 Lid

24 nov 2018
    93
    152
    33
    Vrouw
    Gezellig!!!

Snuizy vindt dit leuk.
  6. Rozemarijn33

Onze oudste speelde niet. Nergens mee. Uuuuuuuren mee op de grond gezeten met allerlei speelgoed om te kijken of hem iets aansprak. Met 2,5 wisten we dus al dat er iets niet klopte. Maar met zijn eerste verjaardag kon hij wel al hele zinnen praten. Dus praten was eigenlijk alles wat hij deed. Lange tijd in het traject gezeten omdat hij zo jong was dat ze er weinig vertrouwen in hadden de juiste diagnose re kunnen stellen. Uiteindelijk met 4 de diagnose klassiek autisme met een kloof in zijn intelligentie. Hij is dus heel talig maar uitvoeren is lastig. En nu hij bijna 11 is, is het niet anders. En daarnaast nog ren aantal tics zoals wapperen met z’n handen en springen, geluiden maken etc.
    Maar het is een enorm lief joch, zeker 1 op 1.

7. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Heel veel succes met jullie echo!!!

Vogeltje90 en Snuky vinden dit leuk.
  8. Rozemarijn33

Oh bah Paz, ben je zelf misschien ook ziek er naast? Sterkte!

9. Paz

Paz Niet meer actief

Zat ik ook al te denken. Ik gooi nu alles op de zwangerschap maar kan natuurlijk best ook gewoon ziek zijn.
    Heb ook flink keelpijn.. was wel vorige week ook al zo misselijk toen t huis nog zonder bacillen zat, dus zal denk ik combinatie van beide zijn.

Dankje!

10. Paz

Paz Niet meer actief

Voelt wel goed trouwens, vandaag 7 weken!!:D
    Lijkt zoveel verder dan 6, haha.

paula1984 en Snuky vinden dit leuk.
  11. Anne8686

Anne8686 Lid

24 nov 2018
    93
    152
    33
    Vrouw
    Heeeel veel succes en plezier bij je echo!! Ik ga duimen voor een mooi hartje

Snuky vindt dit leuk.
  12. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Veel plezier vandaag voor de echo dames, dat we maar goed nieuws mogen krijgen !

@Rozemarijn33 wat ontzettend heftig, ik heb 1 keer in de gastouderopvang een kindje gehad met klassiek autisme, ik vond dat heel erg heftig. Hebben jullie hem wel altijd thuis kunnen verzorgen?

Snuky vindt dit leuk.
  13. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd , ik heb ook al een hoop meegemaakt snap jou ik wordt 40 positief blijven hoor

14. Rozemarijn33

Ja hoor! Hij heeft als klein manneke wel veel boze buien gehad maar dit is al een tijd weg. Zijn IQ is verder ook normaal alleen dingen uitvoeren is lastig. Zelf aankleden doet hij nu een jaar of 2 na heel veel begeleiding. Boterham ‘s ochtends smeren sinds een half jaar. Maar dingen als zijn tas inpakken etc dat kan hij gewoon niet. We werken er wel aan natuurlijk. Hij is ook 2 jaar op woensdagmiddag naar een zorgboerderij gegaan. Was maar 2 uurtjes maar was leuk voor hem en ontlaste ons.

15. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Dames succes met de echos , en laat de lijst mooi rood kleuren met al die ❤️ Toi toi ,

Hier veel last van obsipatie pffff wat een ellende had zaterdag zo,n buikpijn ervan dat ik de gyn heb gebeld kon komen , hb medicatie gekregen ervoor

Nog ff onze spruitje kunnen zien die heel hoog ligt en heb een gekantelde bm dus op echos niet zo mooi te zien jammer genoeg , maar zolang ik dat knipperlichtje zie ben ik al blij .

Snuky vindt dit leuk.
  16. Anne8686

Anne8686 Lid

24 nov 2018
    93
    152
    33
    Vrouw
    Vraagje... Hebben sommige van jullie wel eens een echo gehad waarvan je zeker wist dat je verder was dan werkelijk waar? Dit met een regelmatige cyclus? Dus ipv 6 weken was je maar 5

17. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Dat kan ik me zo goed voorstellen. Heel veel sterkte, hopelijk vinden jullie steun bij elkaar. ♥

18. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ah wat leuk! ♥

19. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Nice, klinkt goed! ♥ Fijn dat er zoveel leeftijdsgenoten zijn, zie ik helaas zo weinig bij de PKN. Ik was gisteren bij mij moeder en ga dan altijd mee naar de PKN maar ik ben letterlijk de enige dertiger. Zo jammer dat de PKN vaak zo vergrijst.

miloena en famke89 vinden dit leuk.
  20. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Over een uurtje gaan we de deur uit, iehhhhh!

Had net de informatrice van moeders voor moeders hier. En maak mezelf natuurlijk weer gek met de test. De teststreep is zoveel lichter dan de controlestreep.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina