Het best krijg ik weg een droog crackertje, appel of kiwi maar Daar kan ik de hele dag niet mee uit de voeten. Brood gaat gelukkig nog wel. Savonds warm eten vind ik ineens niks meer lekker zo stom. De vorige zwangerschap compleet geen misselijkheid gehad en nu dus helaas best extreem
Oh bah wat vervelend. Ik ben helemaal niet misselijk... Misschien helpt een handje losse havervlokken?
Misschien tussendoor wat meer fruit of snoepgroente proberen te eten? Lastig lijkt me dat! Ik ben normaal een enorme broodeter maar nu juist veel meer zin in hartige warme gerechten. Dus avond eten gaat gelukkig goed
Ben ik weer hoor!! Alles is goed hoor!! Alleen heel erg druk, vandaar niet online. Gisteren 8 weken echo, prachtige echo, hartje horen kloppen! Blij!!!!! Dankbaar!!!
Ik heb net een tosti gemaakt, had er ineens trek in. Beetje raar tijdstip maar dacht niet miepen gewoon doen.. en hij smaakte heeeeerlijk!!
Hahahaha! Ik ga morgen lasagne maken, jumm!! Mn moeder komt eten, die past op ons meisje als we de echo hebben. Hoop maar dat ik niet hetzelfde heb als vandaag Heb er nu in ieder geval al trek in!
Yugh zuurkool, haha! Daar houd ik sowieso niet van. @Paz, dat je maar lekker mag smullen van je lasagne morgen! @Blijtje, jeeejjj wat fijn!
Even een intieme vraag... Ik weet dat we alles gewoon mogen doen, maar hoe zit het nou écht met seks? En dan bedoel ik vrijen en zelf ook een orgasme krijgen? Ik durf niet zo goed... Want dan trekt de baarmoeder toch samen, dat klinkt zo eng voor pukkie.
Daar heb ik me bij de vorige zwangerschap suf op zitten googlen! Maar het kan echt echt echt geen kwaad! Ik durf het ook niet zo goed, maar gelukkig is mn libido ook gezakt tot het vriespunt dus is het verder even niet aan de orde hier Schijnt dat een orgasme voor je kindje aanvoelt als een soort warme omhelzing, klinkt zo lief haha! Maargoed dat is op een later termijn pas denk ik
Nou dat had ik dus vandaag! Zuurkoolstamppot uit de oven met kaas en paneermeel.. klinkt nu weer lekker haha. Tot ik bedenk dat er nog een halve schaal in de koelkast staat, jughh!!
Kan echt gewoon Mijn mini heeft er niks aan overgehouden Het idee is wel raar dus niet aan denken. Focussen op jezelf en je partner en vermijd de roze olifant
@pienvd90 Gefeliciteerd !❤ @Ehdi @Paz @Lolo79 @miloena @Irmiee veel sucses vandaag! @Paz ik weet dat jij pas 20.30 mag hoe laat mag de rest?
Vanavond uit eten met m'n vriendin...dit wordt m'n eerste moment om m'n mond niet voorbij te praten gelukkig drinken we beide nooit alcohol met uit eten dus dat valt niet op
Haha @Paz , ik heb van de week mijn manlief naar de mac gestuurd had ineens zo,n zin aan een dikke hamburger was ook tegen half twaalf ofzo , eet dat nooit mijn man lach dubbel van het lachen