Ja een leuk idee! Fb doe ik niet veel meer mee, app groep vind ik ook prima. Ik vroeg donderdag bij het ziekenhuis na de positieve test wanneer de vk te bellen, daar kon ik mee wachten na de afspraak van volgende week dinsdag.. Ik zie dat jullie al gebeld hebben.. wat is wijsheid?
Hebben jullie ook dat jullie al emotioneler zijn..? Toen ik aan de pil was huilde ik overal om. Sinds ik van de pil af was viel me op dat hij bijna nooit meer huilde. En nu sinds drie dagen huil ik werkelijk weer om alles
Vanwege ivf heb ik mijn 1e echo in het ziekenhuis. En mede door de endometriose is die echo een week vervroegd.
Nee alleen de dag van de test, zo niet verwacht omdat ik tegen het randje van ziek aan zat.. half 6 in de ochtend stuiterde ik van de trap.. me man dacht dat ik slaapwandelde of droomde Ik heb vooral steeds honger haha! Nu weer haha
Haha ik ook, mijn vriend heeft me heel cliche wat augurken gebracht hahahaha! Echt toeval, was even het enige dat we voor het grijpen hadden.
Ik zie in de lijst "eerste echo" en "intake vk" bij meerdere mensen apart staan. Ik heb alleen een echo, wat gebeurt er precies bij een intake dat het apart moet..?
Me kasten zijn leeg.. morgen voor het eerst zwanger boodschappen doen! Dat word wat... Informeren bij de vk kan altijd maar ik denk idd dat dat de rede is.
Denk het wel! Tot nu toe heb ik wel trek in gezonde, hartige dingen. Daar ben ik blij om. Vanmiddag zat ik ergens waar even alleen maar koekjes lagen, en ik hoorde mijn lijf gewoon zeggen "Maar daar heb ik niks aan!?!", haha!
Gelukkig ben ik ook geen snoepert maar ik heb normaal al veel eten nodig.. val snel af en blijf lastig op gewicht. + met de endo let ik op me voeding zodat het rustig blijft. Ik doe dit nu een jaar en waar ik eerst met diclofinac m’n menstruatie week door kwam ben ik nu al een tijd pijnvrij geweest. Door bepaalde voeding te eten of juist te mijden in bepaalde weken in je cyclus ben ik sterker geworden en wie weet nu bizar genoeg een mooie test in handen!
Ja hier ook last van. Kan om heel veel huilen nu. Herken dat nog van de vorige zwangerschappen en tijdens de borstvoeding ook altijd makkelijk huilen. Ben ook nu wat sneller geïrriteerd dan anders
Ik geloof dat ze bij de intake je (ziekte)geschiedenis en die van je partner bespreken. Daarnaast wordt je gewicht en je bloeddruk gecheckt. Zoiets heb ik in ieder geval begrepen, maar mss dat de meer ervaren ladies een beter antwoord hebben
Ik merk wel dat ik iets emotioneler wordt, maar gelukkig nog niet huilen. Ben ook sneller mijn gedild verloren en geirriteerd. @Siamara Bij de intake worden dingen besproken over ziektes in de familie en dat soort dingen. Meestal krijg je een vragenlijst die je moet invullen en aan de hand daarvan vraagt de vk je dingen. Ten minste zo gaat dat hier. Meestal wordt hier de intake en echo samen gedaan.
Neee niet het gewicht Ik heb vooral pijnlijke borsten en op mijn buik liggen voelt niet meer comfortabel. Maar verder voel ik me nog redelijk hetzelfde. Wanneer begon die misselijkheid nou?
Misselijkheid begint voor de meesten rond week 6, dus nog even te gaan. Sommige geluksvogels zijn amper tot niet misselijk.