Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Oh geweldig als oma nog zo fief is!

paula1984 vindt dit leuk.
  2. Rozemarijn33

Ik mag om 13.15 en daarna intake. Ook meteen bloedprikken enzo. Kan allemaal in 1x. Dus kon wel 1,5 uur duren, de totale afspraak

En jij?

3. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Meeeeiden, ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht (bij de H&M). Wat een zaaaaaaaaligheid! Ik was door al mijn wat wijdere jurkjes heen, maar dit zit zooo fijn!!! Ikke = blij. Heb ook echt al een buikje! :D

Paz, Lelie89, Citygirl1985 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Rozemarijn33

Jaaa ik zit op het punt ook een broek te bestellen. Mn broek doet echt zeer nu. Mn buik is al giga...

Lelie89 en Snuky vinden dit leuk.
  5. Anne8686

Anne8686 Lid

24 nov 2018
    93
    152
    33
    Vrouw
    Hebben jullie soms ook dat je snachts wakker wordt van de kramp, naar het toilet gaat en er niks komt. Argh misselijk van het niet naar het toilet kunnen. Morgen echo in de hoop dat het geen windei is. Fingers crossed voor een lief kleintje

Lelie89 en paula1984 vinden dit leuk.
  6. Sam94

Sam94 Lid

21 nov 2018
    32
    39
    18
    Vrouw
    @LittleSweetGreyBunny93 gecondoleerd en heel veel sterkte! Wat zit jij in een rot periode zeg! Ik hoop dat je snel weer geluk aan je zijde mag hebben! Hele dikke knuffel ❤️

Sorry dames zie dingen pas laat!

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  7. Sam94

Sam94 Lid

21 nov 2018
    32
    39
    18
    Vrouw
    Wij hebben vandaag een kloppend hartje gezien! En eigenlijk waren het er 2 maar 1 vruchtje is helaas niet mee gegroeid, maar ons andere vruchtje was alles prima mee gelukkig

Alle andere dames met kloppende hartjes ook gefeliciteerd!

Paz, miloena, Irmiee en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Fijne berichtjes allemaal weer dames!!

@paula1984 en @Rozemarijn33 ik mag ook as dinsdag! Om 13.30 uur. Ik maak me ook niet echt zorgen maar speelt wel door mijn hoofd wat als het er twee zijn haha.. wel ontzettend welkom maar lijkt me niet echt praktisch.. er moet dan sowieso andere auto komen haha

Rozemarijn33 vindt dit leuk.
  9. Rozemarijn33

Fijn dat 1 vruchtje het zo goed doet!

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb ook gelijk intake. Om 11.45 mogen we. Maandag en dinsdagochtend voor de afspraak ben ik heel druk dus hopelijk lekker afgeleid :)

11. Blijtje

Blijtje Niet meer actief

Lief dank je

12. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Wauw. Wat bijzonder zoveel dubbele zwangerschappen hier. In mijn vorige groep geeneen...

Hoe voel je je over dat andere vruchtzakje? Lijkt me ergens toch ook minder vrolijk nieuws. Al is het super fijn dat het andere het zo goed doet! Gefeliciteerd ❤

13. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Zo, vandaag aan de baas verteld dat ik zwanger ben. Nog erg spannend omdat het nog zo vroeg is, maar gezien mijn werkzaamheden (rontgen, gasanaesthesie) werd het een beetje lastig geheim houden.
    Hij reageerde super enthousiast, erg fijn :D

Zwangerschapskleding hier nog niet nodig, er is nog vrij weinig buik aanwezig. Ieniemini bol blubje. Maar niet meer dan na een dag flink eten:roflmao::roflmao:

Paz, Vogeltje90, Citygirl1985 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Rozemarijn33 zo dat is wel even wat anders van 120m naar 75 m2 Wel naar een mooier huis gegaan dan? Lijkt mij niet fijn om zoveel ruimte te moeten missen als je er al aan gewend was!
    Wij zijn vorig jaar verhuisd naar een dubbel zo groot huis wat een genot!
    En wat rot dat je zo'n dolle hond hebt, Niet altijd even leuk!

15. Rozemarijn33

Nou wij vinden het in elk geval een gezelliger huis. We verhuisden naar de stad waar mijn man werkt, en daar zijn de huizen een stuk duurder dan waar we vandaan komen, dus krijg je minder voor je geld. Maar we vinden het een fijn huisje. Soms even wennen qua ruimte, maar we zijn ook nog niet klaar met alles naar onze zin maken. Hebben wel wat betere opbergideeen in ons hoofd. We hebben eerst de spullen neergezet die we hadden maar mijn man gaat wel andere kasten enzo maken.
    En we hebben een grote tuin nu, dat vinden we ook heel leuk. De omgeving is mooier, met veel bekenden in de buurt. Dus behalve de ruimte zijn we er echt op vooruit gegaan.
    Kinderen hebben hier veel te doen enzo. Veel leuker dan waar we eerst woonden.

16. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ik heb dit wel gehad ja, maar gelukkig maar 1 of 2 keer. Het gaat bij mij wel beter als ik een glas troebele appelsap drink. :)

Heeeeeeel veel succes morgen meis, ik hoop zo voor je dat het goed is! ♥

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

18. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Rozemarijn33 dat is ook heel veel waard! Dan ben je er wel op vooruit gegaan indd maar op een andere manier!

@Anne8686 mijn duimen draaien voor je!!

19. Paz

Paz Niet meer actief

20. Paz

Paz Niet meer actief

Haha heerlijk zit het he! En even wat anders dan die eeuwige leggings met jurkjes:D
    Al moet ik zeggen dat dat hier toch het allerlekkerst zit hoor:roflmao:

Snuky vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina