Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by pienvd90, Nov 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paz

Paz Niet meer actief

Ik moest volgende week naar de Internist voor mm schildklier maar werd gistermiddag gebeld dat er iemand was uitgevallen vandaag. Ik had aangegeven dat ik zsm wilde omdat de waardes niet goed waren, dat hadden ze blijkbaar genoteerd want daarom belde ze mij of ik het plekje van diegene wilde. Super fijn!! Dus mag om 9.30u heen:)

Ik ben trouwens zo verkouden.. nies echt 15x per uur ofzo. T is maar goed dat ukkie nog niets merkt van buitenaf, zal wel elke keer aanvoelen als een aardbeving:roflmao::roflmao:

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Paz wat fijn zeg!

Zijn er al meer dames die hun bm voelen boven het schaambot uit? Ik voel hem volgens mij al een week. Nu weet ik dat ik een hoge smalle bm heb dus hij groeit altijd vlot omhoog, maar zo vlot?
    Bij de 2e was hij al goed voelbaar bij de vk met 8+5.

Paz likes this.
  3. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

En het allerfijnst is dat mijn man nu geen 2 uur reistijd meer heeft per dag, en dus ‘s ochtends er is tijdens de ochtendspits, ‘s avonds lekker op tijd thuis is, en tussen de middag thuis komt lunchen elke dag!

miloena and Snuky like this.
  4. Rozemarijn33

@Paz fijn dat je eerder terecht kunt! Heeft het nog veel invloed verder, bepaalde dingen waar je op moet letten?

Paz likes this.
  5. Rozemarijn33

Ik heb het idee dat ik het ook al een beetje voel. Maar het is de 4de dus kan me voorstellen dat dat ook meehelpt. En ik heb geen enkele werkende buikspier meer over :roflmao:

paula1984 likes this.
  6. Rozemarijn33

Succes met echo’s vandaag dames! Op naar nog meer kloppende hartjes!

7. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @paula1984 hier de baarmoeder ook al een ruime week te voelen. Heb altijd een vrij naar voren liggende baarmoeder.

En volgens mij wordt ik gek, maar ik dacht net het vlinder gevoel van de eerste voelbare bewegingen te voelen:eek:. Eerste voelde ik met 11 weken, tweede met 16 weken pas.

Citygirl1985, Paz, Snuky and 2 others like this.
  8. paula1984

Nee dat scheelt ook idd. Hier nr 3 dus dat zal ook meespelen. Buikspieren wat zijn dat :roflmao:

Rozemarijn33 likes this.
  9. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Succes met de echo's vandaag!

10. paula1984

@Gruffalo123 Ja gek he. Mss scheelt het bij jou ook dat de vorige keer nog niet zolang geleden is? En dan in combinatie met de positie van je bm wie weet?

Gruffalo123 likes this.
  11. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Ja zou kunnen. Ik kan altijd alles heel goed voelen in mijn buik. Maar vond dit dus wel erg vroeg :p.

Rozemarijn33 likes this.
  12. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    Ik voel indd mijn bm ook al boven het schaambot!

En heb al paar keer van die spiertrillingen/vlinder gevladder gevoeld... dacht dat het gewoon spieren of mijn darmen ofzo waren haha maar goed als ik dit zo lees

13. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,487
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    @Anne8686 en @Zonnebloem92 succes vandaag met jullie echo's dames!

Hier vanmorgen al even in het ziekenhuis geweest voor bloedprikken, nu afwachten wat de vk van de waardes gaat zeggen maar dat zal ik dan 10 januari wel horen.

Paz likes this.
  14. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,487
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    @Paz hoe ging het bij de internist? :)

Paz likes this.
  15. Snuky

Snuky Fanatiek lid

Aug 26, 2015
    1,095
    974
    113
    Dan moet je deze broek eens passen, je wilt niks anders meer haha!

16. Anne8686

Anne8686 Lid

Nov 24, 2018
    93
    152
    33
    Female
    Dank dames. Ben erg zenuwachtig. Kan dooien en het kan vriezen....

17. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Ik ga hopen dat het straks gewoon een goede echo is! Wanneer moest je ook alweer?

18. Anne8686

Anne8686 Lid

Nov 24, 2018
    93
    152
    33
    Female
    Over 10 minuutjes

Gruffalo123 likes this.
  19. Paz

Paz Niet meer actief

@Rozemarijn33 Opzich hoef ik verder nergens op te letten. Zolang de medicatie goed is ingesteld blijven ze elke 4 tot 6 weken controleren. Zo nodig dan medicatie aanpassen. Mocht schildklier wel van slag zijn kan dat leiden tot een vroeggeboorte en/of aangeboren afwijkingen, en dat willen we natuurlijk vermijden! Gelukkig houden ze me nu goed in de gaten :)

@Johanna01 Het ging goed! Ze wil over 2 weken weer bloed controleren om te kijken of de waarde wat is gezakt. Zo niet dan gaan we medicatie ophogen, zowel dan blijven we hierop :) Hoop dat er wat gaat zakken want voel me ook niet fijn merk ik. En wat ik voel is ook echt wel te wijten aan die schildklier helaas. Verdere afspraken gaan wel telefonisch, heel fijn.. Elke keer voor alleen bloeduitslag naar het zkh vind ik echt zonde van mn tijd:roflmao:

@Gruffalo123 Ik dacht van de week exact hetzelfde!! Het voelde precies zoals de eerste bewegingen..Heb mezelf ook een beetje uitgelachen:roflmao:
    Op echo lag ukkie wel helemaal tegen de wand aan, zal je het dan eerder voelen ofzo?
    Nou ik hou me maar voor dat het gewoon mn darmen waren:roflmao:

@Anna8686 Ik duim voor je meis!! ♥

@Snuky Haha heerlijk! :D En dan valt het na de bevalling toch weer tegen joh, je normale broeken aan. Ik heb ze de eerste maanden nog aangehad daarna.. kon er geen afscheid van nemen:roflmao::roflmao:

@Baarmoeder voelen.. ik lag gister in bed te voelen en dacht ook wat te voelen, maar kunnen ook mn volle darmen zijn (sorry lekker onsmakelijk:roflmao:)
    Kan een uitwendige echo ook alleen als de baarmoeder al boven je schaambot is gekomen?

Zo, weer even bijgepraat en bijgelezen!
    Dochter slaapt, eindelijk koortsvrij!!! :) Dus vanmiddag gaan we nog even lekker naar de markt hier. Lekkere nootjes halen voor vanavond op de bank, ben alleen dus dan vind ik dat ik wel wat lekkers mag:roflmao:

20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113

Share This Page