Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosbeske

Bosbeske Lid

5 mei 2018
    68
    48
    18
    Hoe gaat het duimpje? Wat schrikken zeg! En paula1984?
    Hier ook al een buikje maar heb een flinke diastase overgehouden van laatste zwangerschap komt nooit meer goed met mijn buik:(

Heb eigenlijk nooit zwangerschap kleding aan gehad veel jurkjes aan.

Hier weet alleen mijn moeder het, rest vertellen we het dit keer pas echt na 12 weken ofzo. Moet me dus nog even goed houden. Vertellen het liefst zo laat mogelijk omdat ik niet wil dat de meisjes het al weten, het duurt nog zo lang en we gaan binnenkort verhuizen, spanning genoeg.

Ze zijn nu in de sneeuw aan het spelen!

Rozemarijn33 vindt dit leuk.
  2. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Was leuk! Je gaat in groepen naar binnen omdat het anders te druk is. Dus ff goed naar de tijdstippen kijken anders moet je zo 30 min wachten.

En binnen mag je eigen eten meenemen, er is geen restaurant oid. Dus wel ff rek mee houden. Echt leuk gedaan voor 2 a 3 jaar. Veel te zien en te doen.

Als kan zou ik ddw gaan. Weekenden zijn wel druk.

pienvd90 vindt dit leuk.
  3. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Rozemarijn33 wat naar he de misselijkheid! Ik ben ook benieuwd hoe lang het blijft want wordt er nu wel wat gek van. Maar weinig hoop hier aangezien ik bij de eerste 2 tot de bevalling aan toe misselijk was.

@bekkeninstabiliteit: helaas begint het hier ook wat al. Bij N. kreeg ik er last van met 30 weken, maar nu bij het lopen af en toe een felle steek in mn inderrug/bil zoals ik herken van toen..

4. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

7 sep 2018
    356
    497
    63
    Vrouw
    Ja dat was zeker schrikken. Maar gaat nu weer goed!

Snuky vindt dit leuk.
  5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat fijn dat alles goed is @Duimpje86

Ik ben de laatste tijd best wel moe, druk op mijn werk en bomvolle weekenden waardoor ik savonds om half 9 compleet instort... niet zo gezellig voor mijn man.

Mijn oudste is ziek en aan t spugen, af en toe maakt me dat zo misselijk en ga ik haast mee spugen.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Bosbeske gistermiddag ging het wel, nu weer rampzalig :cry:

Vertellen hebben we nog niet gedaan. Wel de oudste gevraagd of hij ooit een broer of zus erbij wil :) dat wil hij graag :) (vorig jaar helemaal niet :D)
    Maakt ook niet uit wat het dan wordt...Wel moesten we een meisje Pikachu noemen :roflmao:

7. zonnetje1988

zonnetje1988 Actief lid

7 apr 2015
    314
    383
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier weten de familie, vrienden en werk het al. Heb me voor de helft ziek gemeld.. Constant misselijk, zal vast een meisje worden ... Nog 1 week werken en dan fijn 2 weken vakantie! Ik kijk uit naar de 12 weken, hoop dat de misselijkheid dan minder aanwezig is. Ben er soms wel lusteloos van, weinig zin om dingen te doen, alles wordt al snel te veel dan..

8. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Oh bah tot aan de bevalling is wel heel vervelend. En ook bekkeninstabiliteit gehad. Dat is wel mijn grootste angst, sat het weer zo erg wordt, dan kan ik nog maar weinig en met 3 kinderen is dat een kleine ramp

9. Rozemarijn33

Beterschap! En vermoeidheid is ook heel herkenbaar en ik werk niet eens

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  10. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    De lusteloosheid herken ik goed ja. Gewoon geen puf en energie om iets te doen... :(

11. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Ik merk dat als ik op die momenten juist wèl iets ga doen, dat ik me dan minder pufloos ga voelen. Anders lig ik gerust een hele dag als een zak aardappelen op de bank :roflmao:
    Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders :)

@slapen; wisselend. Ene dag ontzettend goed en lekker uitslapen, andere dag al tegen 6u wakker.
    Enige constante is dat ik minimaal 1x per nacht moet plassen :D

Snuky vindt dit leuk.
  12. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik voel me inderdaad ook zo lusteloos, maar nog veel erger op vrije dagen! Het liefst lig ik de hele dag op de bank als een zielig vogeltje. Maar ergens helpt afleiding wel. En gek genoeg ook wat bewegen. Ik sleep mezelf als een lijk van de bank om de paarden te gaan uitmesten, maar als ik eenmaal bezig ben dan knap ik ervan op.

Ik denk dat ik een wat te lage bloeddruk heb:( ben de hele tijd duizelig en licht in t hoofd en zo'n beetje misselijk. Alleen iets hartigs eten helpt ertegen. Even wat cup-a-soup en dergelijke inslaan...

13. Diien

Diien Actief lid

28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry meiden ik hou het niet echt bij. Ben veel aan t werken en heb hier ook een dochter lopen die nu een week naar de basisschool gaat. En merk echt dat ik super moe ben aan het einde van de dag. En dan gewoon geen fut heb om nog op zp te gaan :( hier vrijdag gelukkig eindelijk intake in zhuis en de eerste echo. Ben zo benieuwd..

Ik ga proberen om het beter bij te houden hoor

14. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Zo weer bij gelezen.

@bekkeninstabiliteit. Had ik vorige zwangerschap heel erg. Kon rond de 25 weken niet eens goed meer lopen. Nu ook regelmatig de herkenbare steken en pijntjes van hoe het toen ook begon.

@diastase heel herkenbaar. Heb me er maar bij neergelegd dat het nooit meer goed komt met die buik :p. Gelukkig heb ik dan weer geen striae als kleine troost :roflmao:

Citygirl1985 vindt dit leuk.
  15. Paz

Paz Niet meer actief

Hebben jullie ook zoveel last van jezelf?:rolleyes:
    Ik word echt gek van mezelf, herken mezelf gewoon niet ofzo lijkt wel.
    Kan janken om alles, vind momenteel niks leuk, nergens zin in, m'n man kan helemaal niks goed doen en omdat het avondeten niet was wat ik had gedacht ben ik 3 kwartier chagrijnig geweest:roflmao:
    Kan er nu wel weer om lachen maar jeetje wat zijn mn hormonen met me aan het doen zeg?!

Gruffalo123 en Citygirl1985 vinden dit leuk.
  16. Bosbeske

Bosbeske Lid

5 mei 2018
    68
    48
    18
    Heel herkenbaar hoor! Moet me overal toe zetten en ben mijn humor een beetje kwijt. Huilen bij de tekenfilms van de kinderen en chagrijnig vooral op vriend die gelukkig weet waar het van komt.

Maar de moeheid en misselijkheid helpen ook niet opgeblazen en puistjes ..

Paz en Citygirl1985 vinden dit leuk.
  17. Rozemarijn33

Yep ik wilde net komen klagen dat ik zo sjagrijnig ben om niks, en of jullie dat ook hebben :confused:

Paz en Citygirl1985 vinden dit leuk.
  18. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Dat herken ik heel goed hoor.
    K heb zeker die aardappel momenten vooral als ik vrij ben maar het is een feit dat als je inderdaad meer beweegt/sport/bezig bent dat je veel meer energie krijgt.

Irmiee en Citygirl1985 vinden dit leuk.
  19. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Das wel een goeie, morgen eens proberen. :D

Irmiee vindt dit leuk.
  20. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hahaha sorry, maar ik moet altijd zo om je lachen! :roflmao::D:roflmao::D

Ik ben gelukkig niet chagrijnig ofzo, maar wel wat "verzorg me, want ik ben zwanger en zielig"-achtig. :p Gelukkig vindt mijn man het (tot nu toe, haha) geen probleem. :thumup:

Maar inderdaad, ik kan me zo opeens zó neerslachtig voelen.

Paz en Rozemarijn33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina