@zonnetje1988 gaat wel. Flink misselijk, moet me heel rustig houden, dan is het net te doen. Ben de hele dag bezig met kleine beetjes eten en drinken en proberen binnenhouden zodat ik niet teveel afval of uitdroog. Maar voel me nog wel beter dan tijdens vorige zwangerschap, toen kon ik niets eten en drinken vaak ook niet voldoende waardoor ik een paar keer ben uitgedroogd.
Het lijkt idd dat het gewoon een menstruatie is. Toch fijn dat ik nu mijn cyclus weer een beetje snap
Ik ben goed gekeurd! Alleen erg lage bloeddruk voor mijn doen, verklaard wel waarom ik zo nu en dan zo duizelig bent. Rustig aan doen en wat extra zoute dingen eten Nog 25 uur tot de echo
@famke89 fijn dat deze controle goed was Hier nog 22,5 uur wachten. Ik begin echt nerveus te worden. Kan me niet herinneren dat ik dat bij de jongens was. Toen keek ik er juist enorm naar uit met gezonde zenuwen. Voel me nu echt onrustig niet fijn Morgenochtend gelukkig eerst een pop gesprek op het kdc bij de jongste van 9 tot half 11 dan gaat de tijd lekker vlot.
Ik kijk ook uit naar morgen. Ben niet nerveus, eigenlijk. Was ik bij de andere wel. Misschien omdat het dit keer een “ongelukje” is, en de andere gepland? Misschien omdat het de vierde is. Ik heb vooral het idee dat het gewoon goed zit, en dat ik daarom me geen zorgen maak.
Ben nog niet zenuwachtig.. morgen pas als ik daar ben denk ik.. heb om half 2 de echo en moet tot half 2 werken hihi ga kwartiertje eerder weg.. werk met hele fijne collega die ga ik in vertrouwen nemen.. die houdt t ook wel voor zich en anders ga ik dreigen met t feit dat ze de enigste is die t weet ik haar weet te vinden
Oef spannend! Ik heb ook wel eens gelezen dat iemand ook een heftige innestelingsbloeding had en dacht dat de vruchtbaarheidsbehandeling niet was gelukt. Ik duim mee, houd je ons op de hoogte? ♥
Ik ben klassieke kerstliedjes op Youtube (à la Piano Guys bijvoorbeeld) aan het luisteren en zit me hier toch een portie te janken! Emooooooooootions everywhere!
Hier vandaag een berichtje gekregen van de dietiste of ik donderdag langs kan komen voor een eerste afspraak, ze had mijn gegevens gekregen van de vk. Ik wist wel dat ze mij daarvoor wou aanmelden ivm zwangerschapsdiabetes bij J, en nu overgewicht maar vind het wel heel snel dat ze nu al contact zocht.. ik ben nu meteen bang dat er iets (suikers?) niet goed waren bij m'n bloeduitslagen..
Het lijkt helaas echt op een menstruatie, ik lek zelfs door tampons en langs maandverband heen, zo heftig is ie... Maar vind het ergens ook wel fijn dat ik zo snel ongesteld ben geworden en niet pas na 4-6 weken, wat je vaak hoort na een miskraam. Nu weet ik tenminste weer waar ik qua cyclus aan toe ben.
Hier een goede echo gehad! Het hartje klopte mooi en de termijn klopte ook met de grootte van het frummeltje. Blij en opgelucht!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] Famke89 - 29 jaar - 3e kindje [verrassing] 23 juli Diien - 32 jaar - 2e kindje 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] Bosbeske -40 jaar- 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (6) ----------------------------------------- Afspraken: December: 17 december - Irmiee - intake vk 17 december - Famke89 intake vk 18 december - Paula1984 - eerste echo + intake 18 december - Famke89 eerste echo 18 december - Hippopotamus eerste echo 18 december - Rozemarijn33 eerste echo +intake 19 december - Mirya - intake vk 19 december - Paz - intake vk 19 december - Nugget - termijnecho + intake vk 19 december - Gruffalo123 - termijnecho 19 december - Snuky - echo vk (8 wk) 19 december - Ehdi - intake vk 20 december - Duimpje86 intake gyn + echo 20 december - lolo gyn +echo weer . 21 december - Diien - echo en intak 21 december intake en echo bosbeske 22 december - pienvd90 - intake vk 22 december - citygirl1985 - 1e termijnecho 24 december - An8686 - intake vk 24 december - Ehdi - 1e termijnecho 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - 2e (&laatste) echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken LittleSweetGreyBunny
Beste dames. Graag sluit ik me aan bij jullie als jullie het goed vinden. Ik schrijf al op de achtergrond met @Snuky. Ik ben uitgerekend op 31 juli. Ik heb een bijzonder bizar verhaal. Ik ben zwanger geworden via IVF. Maar bij de punctie ging het mis waardoor er een bloeding is ontstaan. Maar dat was nog niet duidelijk na de punctie. 's Nachts werd ik niet goed de volgende dag terug naar het ziekenhuis. Ik werd opgenomen en mijn hb gehalte werd in de gaten gehouden en dat slonk heel hard wat duidde op een bloeding. Toen werd ik meteen geopereerd; de bloeding is gestelpt en er is een liter bloed weggezogen. Toen was de vraag; gaan we een tp doen? Medisch gezien kon het. En met het idee dat de embryo's wel ingevroren konden worden maar dat ze daar natuurlijk ook geschikt voor moeten zijn. Laat staan of ze weer goed ontdooien. Onder het mom je weet nooit hoe een koe een haas vangt hebben we op 10 november een tp gehad. En dat is wonder boven wonder goed gegaan. We hebben op 5 dec al een echo gehad om een bbz uit te sluiten. En het zat op de goede plek en we hebben als bonus ook al een hartje gezien. Aanstaande woensdag hebben we weer een echo. Dus hopen op nog steeds een kloppend hartje en een mooie groei.