Goed gesprek ook. Was begin dit jaar om al eea door te spreken mocht er ooit een 3e komen. Ze kwam hier gelijk ook zelf weer mee. Concreet voor nu word ik besproken in gynaecologen overleg. Ze belt Utrecht of een guo meerwaarde heeft (verwacht ze niet) maar ze gaat er wel even achteraan. Controle tot inleiding vanaf week 38. Dat ik voor werk 40 beval is sowieso vastgezet. Groeiecho met 30 en 34 weken plus indien nodig daarna wekelijks om vruchtwater te monitoren en evt met ctg maar dat laatse bekijken we hoe ik me dan voel. Ook moet ik met 24 weken suikertest ivm overgewicht maar die had ik aan zien komen deze keer.
Ik moet er niet aan dénken, haha! Ik ben meer van zout momenteel, volgens mij. Ik had gisteravond na het eten opeens echt knorrende honger. Niks in huis wat me aanstond en de winkels waren allemaal net dicht. Dramaaaaaaa!
Jeej, alles was goed!! Mooi kloppend hartje en kwamen nu uit op 8.4❤❤ nu volgende week vrij voor intake en een afspraak maken voor de termijn. Ben zo blij!! Fijn dat bij jou ook alles goed was @paula1984 !
Hey lieve meiden, Helaas was t bij mij geen goed nieuws. Er was geen hart activiteit te zien. Aan de grootte van t vruchtje is deze hoogst waarschijnlijk vorige week gestopt met kloppen. Het advies was om de miskraam af te wachten.. moet dat mij te veel worden of duurt het te lang dan wordt er actie ondernomen. Ik heb op dit moment niet de kracht om de lijst aan te passen.. en weet niet of actief zijn blijft lukken.. het moet eerst een plekje hebben...
Wat verschrikkelijk heel begrijpelijk dat jullie dit moeten verwerken. Als je niet ik actief ben snap ik dat heel goed Als je wil dat 1 van ons het aanpast vragen hoor . Heel veel sterkte deze komende tijd.
Wat fijn @paula1984 en @Hippopotamus @famke89 wat verdrietig! Ik weet helaas hoe dat voelt, persoonlijk vond ik het idee om met een kindje dat niet meer leeft vreselijk... maar dat is per persoon verschillend.
@famke89 jeetje meid wat ontzettend naar voor je. Ik heb er geen woorden voor, wil je een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Wij hadden een mooie echo. 8,5 week nu, 26 juli uitgerekend. Het was erg druk aan het spartelen. Zelfs bij de vierde blijft dat speciaal. Ook uitgebreide intake gehad en bloed geprikt
Cravings: zoute dingen. Chips, pizza (zondag zelf gemaakt en gister het laatste stukje genomen, mmmmm)