Meiden met een goede echo, gefeliciteerd! Ik mag morgen voor de echo. Gelukkig meteen in de ochtend al
@famke89 aaaaah nee, heel veel sterkte en kracht meis❤ Voor alle dames met een goede echo, gefeliciteerd!!!❤ Ik vind het toch ook nu alweer spannend voor de 31e, gelukkig gaat de tijd hard met kerst straks. @cravings; zout zout zout.. pizza, kaas en soep!! Oja en vandaag een cheeseburger van de mac gehaald (ik kom nooooit bij de mac!!) maar ik reed er langs en ik MOEST en zou er 1 halen
Dank jullie wel allemaal ❤ Was een donderslag bij heldere hemel heb t ook geen tel aan zien komen. Hoop dat alles snel op gang komt.. twijfel nog heel erg of ik t er op wil wachten of verwijzing wil voor de gyn.. zo met de feestdagen voor de deur... Voor nu ga ik lekker op bed.. En de dames met goed echo's gefeliciteerd! ❤
Och nee @famke89, wat een verdrietig nieuws!!! Ik ben er stil van. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je tijdens de feestdagen veel steun mag ervaren bij je familie. ♥
@famke89 Ach meid, wat ontzettend rot nieuws voor jullie! Het is heel begrijpelijk als je hier niet meer actief bent. Denk aan jezelf en geef het een plekje. Heel veel sterkte voor jullie!
Meiden met een goede echo gefeliciteerd! Ik zat mij van de week te bedenken dat ik alleen donderdag maar hoef te werken en dan ben ik vrij tot de donderdag na Oud & Nieuw. Dan heb ik de termijnecho gehad en ga ik het mijn werk vertellen. Ik hoef dus eigenlijk nog maar 1 werkdag vol te houden.
@famke89 Oh nee, wat een verschrikkelijk nieuws Heel veel sterkte voor jullie en hopelijk kunnen jullie het (over een tijdje) een plekje geven ♡ Aan de dames met een goede echo gefeliciteerd!! Ik heb een craving sinds vorige week: appels! Appelsap, appeltaart, een gewone appel.. maakt niet uit hoe als het maar met appel is
Ik ook! En ik bedacht me net dat we vandaag vergeten zijn om een nieuwe zak bij de winkel te halen... En ze zijn op!
Dat moet goed komen, leuk vooruitzicht ook! Ik moet morgen en donderdag (op mijn verjaardag) werken en dan 2 januari weer. Wel aan toe even vrij, ben zo moe! @cravings: nog niets, bij mijn eerste was dat melk... kon er liters van drinken per dag.
Oh nee! Wat verschrikkelijk meis Ik heb kippenvel. Heel veel sterkte met het verwerken en de komende periode ❤ Neem de tijd. Ben er een beetje van slag van ook merk ik. Ik ken je niet natuurlijk verder dan van hier. Maar lijkt me verschrikkelijk dit zo onverwacht.
Dames met een goede echo: fijn ❤ Geen cravings hier echt. Ben super misselijk afgelopen 2 dagen. Had wel enorm trek in sperziebonen en gekookte aardappelen met jus voor het eten. Wel enorm veel lucht in mn buik bleh. Lijkt wel 5 maanden.
@famke89 heel veel sterkte. Wat een rotnieuws. Ik heb dat ook tot drie keer toe meegemaakt. Vreselijk. Je moet doen wat goed voelt en bij je past. Ik ben er nu ook bang voor, maar ik probeer positief te blijven en hoop dat het deze keer goed komt. Maandag weer een echo. We zullen het zien of ik het ga halen. Nogmaals sterkte