@famke89 sterkte komende tijd. Sorry ik hou jullie niet bij! Ben erg druk op mijn werk en in de avond zoooooo moe. Ik heb veel zin in slecht eten terwijl ik normaal dol ben op groenten.
Poeh ik zit er ff doorheen.. Die misselijkheid en het overgeven komen me ‘letterlijk’ m’n keel uit, heb het idee dat het nu wel steeds erger wordt. Wordt er zelfs een beetje somber van.. het werk wil op dit moment ook even niet meer, alles is snel te veel of ik ga weer gebukt onder een golf misselijkheid of overgeven. Onderhand wil ik t liefste alleen maar thuis zijn in mijn vertrouwde omgeving om maar niet de deur uit te hoeven.. Avonds lig ik om half 8 al in bed, voel me even best eenzaam zo.. Ik hoop zo dat het snel afneemt, voor nu is het de tijd uit zitten voor mijn gevoel.. Heeft iemand een opbeurend berichtje over hoe lang dit zal duren ? Of ervaring dat het snel weer beter wordt..
@zonnetje1988 ik hoop voor jou tot 12 weken. Dan is het nog “maar” 2,5 week. In elk geval een grote knuffel want zo misselijk zijn is echt niet prettig. Ik ben ook erg misselijk, veel erger dan de vorige keren. Maar ik haat overgeven, en kon dat al heel jong blokkeren in mijn lijf. Dokter heeft ooit eens tegen Mn moeder gezegd dat dat toch niet goed was, Haha Ik ga normaal lezen in de klas van mijn dochter maar heb het vandaag afgezegd vanwege de misselijkheid. Kan me goed voorstellen dat als je moet werken het helemaal vreselijk is
Dit was mijn echo gister. Wel fijn, ze projecteren het hier tegen de wand dus je kunt super goed meekijken.
Cravings... hmm. Heb ik denk ik nog niet echt. Het is meer als ik ineens bedenk ergens zin in te hebben dat ik dat ook gelijk wil. Merk wel dat ik ineens zin heb in hele andere dingen.
@zonnetje1988 de piek ligt rond de 10/11 weken dus hopelijk is dat voor jou ook zo en voel je je snel beter. Hier is de oudste een dag thuis zo even met hem naar de ha. Hij heeft een rode, dikke pijnlijke teen. Niet warm heel gek. Op het oog zeg je ontsteking maar hij is helemaal niet warm. Wilde zelf naar de dokter. Hij heeft daar echte angst voor (ass) is de eerste keer sinds hij 1 was denk ik. Gelukkig mankeert hij nooit iets verder.
@zonnetje1988 wat erg voor je, heb je al wel medicijnen? Bij mijn vorige zwangerschappen werd het na 14 weken wat beter maar ik weet soms ook niet waar ik het moet zoeken. Kijk erg tegen feestdagen op met alle verplichtingen... Paula succes met je zoontje , mijn dochter krijg ook echt niet naar huisarts of tandarts. @ cravings het liefst hartig en dingen die ik anders lekker vindt smaken niet meer . Ga heel dik worden want eet hele dag door ivm misselijk en heel flauw gevoel
Gek he. Is al een week ofzo maar de pijn word erger. Hij zegt van niet gisteravond stond hij helemaal krom met die teen bang dat hij hem ergens tegen zou stoten.
Famke sterkte meid De rest met goeie echo Gefeliciteerd Hier zwaar verkouden pffff Morgen weer gyn plus echo Hier kwa eten eet normaal1 bord met eten nu twee en chips heb ik ook Zij tegen me man wordt jongetje want kwa etenstyle lijk ik nu op jou haha Mijn man is grote eter
Haha @Lolo79 dan krijg ik ook een jongetje. Man man wat een vreetbuien. (En stiekem wil ik graag een jongetje voor de balans in het gezin. Dan zouden we 2 jongens en 2 meisjes hebben. Uiteraard is een meisje ook helemaal goed)
Herkenbaar meid en het is echt niet anders dan uitzitten. Als het werk niet gaat dan ziek melden. Meestal met zulke heftige misselijkheid wordt het na de 14 weken echt beter, 12 weken is dan vaak echt te optimistisch dus probeer je daar niet aan vast te houden, dat voorkomt teleurstelling. Kleine beetjes eten, ieder hapje dat binnen blijft is er 1. Zoeken naar wat je het gemakkelijkst weg krijgt. Hier is dat bijvoorbeeld ijskoude cola met heel veel ijsblokjes. Qua eten lukt bijna niets, mini hapjes en dan het liefst van iets zoutigs of zoet. Maar dat kan bij jou anders zijn. Heel veel sterkte, dit is echt heel naar weet ik als geen ander.
Net terug van de VK voor de termijnecho . Alles was helenhel top met kleine uk. Bewoog lekker en voor zover te zien alles erop en eraan. Handje met vingers gezien, elleboog en knietje. En neusje ook al zichtbaar . Kleintje was 3,6 cm groot. Uitgerekende datum ligt nu op 14-7. Ben volgens de meting nu 10+3. Ik ben wel teveel aan het afvallen helaas. Nu alweer 8 kg eraf en verwachting is dat er de komende 4 weken nog wel een kilo of 6 afgaat. Ze willen het goed in de gaten houden. Moet proberen of iets als nutridrink wil en als het na de 16 weken nog zo blijft met de gynaecoloog gaan overleggen over eventueel sondevoeding als het zo erg blijft.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli Diien - 32 jaar - 2e kindje 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (6) ----------------------------------------- Afspraken: December: 18 december - Famke89 - eerste echo 18 december - Hippopotamus - eerste echo 18 december - Rozemarijn33 - eerste echo + intake 19 december - Mirya - intake vk 19 december - Paz - intake vk 19 december - Nugget - termijnecho + intake vk 19 december - Gruffalo123 - termijnecho 19 december - Snuky - echo vk (8 wk) 19 december - Ehdi - intake vk 20 december - Duimpje86 intake gyn + echo 20 december - lolo gyn +echo weer . 21 december - Diien - echo en intak 21 december intake en echo bosbeske 22 december - pienvd90 - intake vk 22 december - citygirl1985 - 1e termijnecho 24 december - An8686 - intake vk 24 december - Ehdi - 1e termijnecho 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - 2e (&laatste) echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken
Wat fijn dat je een goede echo had! Ik doe een 8 weken dansje! Vanmiddag om 15 uur weer een echo, de eerste keer naar de verloskundige. Vind het toch wel weer spannend.