@Gruffalo123 wat fijn dat alles goed gaat. Bijzonder toch dat er bij een lengte van een paar cm, alles er op en er aan zit. Wel vervelend van het afvallen. Heb je dat al eerder gehad?
Hahahaha , hier ook niet normaal meer avond eten twee borden dat gebeurt me nooit had het niet bij mijn dochter in iedergeval , maar ja nog ff afwachten he kijken hoeveel blauwe en roze hartjes verschijnen op de lijst
Ja door de HG val ik veel af. Vorige keer 16 kg afgevallen. Nu dus alweer 8 kg eraf. Hoort erbij, maar je pleegt op deze manier wel echt roofbouw op je lijf.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli Diien - 32 jaar - 2e kindje 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (6) ----------------------------------------- Afspraken: December: 19 december - Mirya - intake vk 19 december - Paz - intake vk 19 december - Nugget - termijnecho + intake vk 19 december - Snuky - echo vk (8 wk) 19 december - Ehdi - intake vk 20 december - Duimpje86 - intake gyn + echo 20 december - lolo gyn +echo weer . 21 december - Diien - echo en intak 21 december - bosbeske - intake en echo 22 december - pienvd90 - intake vk 22 december - citygirl1985 - 1e termijnecho 24 december - An8686 - intake vk 24 december - Ehdi - 1e termijnecho 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - 2e (&laatste) echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken
@Gruffalo123 Super dat het goed gaat en dat alles in orde is! @paula1984 Wat zielig voor je zoontje. Hopelijk is het niks ernstigs. Misschien een ingegroeide teennagel? Mooie echo @Rozemarijn33!
@Gruffalo123 fijn dat je echo zo mooi was echt genieten is het dan. Wat heftig dat je hg heb en zo veel en snel afvalt. Kun je wel op de been blijven ondanks alles? Ik hoop dat je nutri drink binnen kan houden en er een smaak voor je bij is die je aanstaat en verdragen kan. Anders kijken of juicy variant er nog van is. Zelfde principe maar dan meer een sapje.
@Lelie89 en @Rozemarijn33 ha kon er ook niet een sluitend antwoord op geven. Nagel zit er goed uit geen wondjes en niet warm. We gaan toch anti biotica proberen want de pijn word erger dat is ook wat.
Ahh Meis toch... Wat een vreselijk nieuws! Ik denk en leef heel erg met je mee. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven wanneer de tijd daar voor rijp is. Luister naar je lichaam en je gevoel. Pak alle rust en steun die je nodig hebt. Heel veel liefs❤️❤️
Dat is een goede tip! Uit het verleden weet ik dat de vanille variant nog een heel klein beetje te doen is, die sapvariant lijkt me ook wat.
Mijn zus heeft 4 weken in een brandwonden centrum gelegen en die kreeg de gewone ook niet weg. De juicy is veel frisser dus wie weet. Smaak verschil is er natuurlijk. Als het goed is kun je als je het via de diëtist in het ziekenhuis krijgt ook proef flesjes mee krijgen.
Ff gekeken @Gruffalo123 het heet nu nutridrink Juice style. Er zijn 5 smaken dus wie weet spreken die je aan
@paula1984 succes met je zoontje! @Gruffalo123 super fijn dat je echo goed is!! Balen van het afvallen. Ik zie hier boven al goede tips voorbij komen. Succes
Wij zijn net terug en onze echo was helemaal in orde. Zijn 1 dagje vroeger uitgerekend, de datum staat nu vast op 18 juli 2019. Kleintje was super actief en lag er echt goed bij voor de echo. Zelfs de basis van vingertjes was zichtbaar als ze veel inzoomde. Het is nu zo'n 3 cm groot ♡ Net in het nieuwe jaar weer een echo voor de NIPT.
Wauw wat word er veel gekletst! Sorry als ik iemand persoonlijk vergeet maar het zijn zoveel berichten, maar lees alles wel mee ! @Loola zo wat heftig, kan me voorstellen dat het dan extra vermoeiend ook nog is. maar wat fijn dat je al een kloppend hartje hebt mogen zien en dat de tp zo goed verlopen is! Heel bijzonder! @Cravings ; dol op zuur, kiwi gold mmm, citroen, sinaasappel, appel en naturel chips haha! @famke89 nee toch wat verdrietig!! Heel veel sterkte