Wat super weer zoveel goede echo's! Gefeliciteerd! En @Snuky ik dans met je mee op het 8 weken dansje ❤ wat fijn zo een echo veel plezier! Hier de echo alweer een week geleden maar begin toch een beetje onzeker te worden, wat zou ik graag voor oud en nieuw nog een goede echo willen. Dan wil man het vertellen aan ons vrienden en iedereen, Maar ik durf het niet zo goed zonder nog een goede echo, maar ons term ijnn echo is pas 9 januari. Mmm wat zouden jullie doen? Oud en nieuw zou ik bijna 10 weken zijn
Lastig. Snap dat je die zekerheid graag wilt. Misschien een echo tussendoor plannen? Ik heb de termijn echo op 11 januari. Dan ben ik precies 12 weken
Als je graag wil laat je toch net voor oud en nieuw een pretecho maken? Kun je het daarna vertellen aan de wereld
Ik heb vanmiddag een door verwijzing gevraagd naar de gyn. Ik wil niet wachten tot het vanzelf begint (kon wel 2 wkn duren) voelt niet goed. Morgen middag kan ik al terecht. Denk dat ik voor medicijnen ga! Vind aan curretage wel veel risico's zitten.. Hopelijk blijft me dat bespaard. Merk dat dit me veel rust geeft nu ik een beslissing heb gemaakt. Misschien dat ik jullie nog wat blijf volgen maar voor nu vind ik het toch wel confronterend!! Heel goede zwangerschappen toegewenst en zal in juli aan jullie denken ❤
@Gruffalo123 Wat fijn dat de ech goed is, veel afgevallen idd. Jeetje. Had je al wat overgewicht als ik vragen mag? 16 kilo zou ik niet zo snel kunnen missen. Gelukkig pakt de baby wat t nodig heeft. Hopelijk voel je je snel beter. @paula1984 Wat sneu voor je zoon. Wat zei de dokter? @miloena Sommige echo centra doen een 'even spieken' pretecho kwam ik achter. Kostte hier maar 20 euro. 2 fotos erbij en ze meet de lengte+hartactie. Wel geruststellend misschien zo net voor het breaking news
10 weken dansje vandaag! Al voel ik me enorm belabberd. Ik geef niet over maar ben zo irritant misselijk. Alsof je als een week niet hebt gegeten en een soort kater hebt. Alles staat me tegen. Behalve makkelijk en ongezond. Geen upliftend verhaal dus helaas over wanneer dit stopt maar ik hoop met je mee dat dit zsm is...
@Citygirl1985 niet echt overgewicht, tuurlijk mag altijd wel een kilo minder maar bij start een BMI van 24. Vorige keer ging ik dus richting ondergewicht. Was nu iets zwaarder dan bij de start vorige zwangerschap. Heb het geluk dat ik bij de borstvoeding kilo's aankom . Dat gewicht was er bij de start van deze zwangerschap nog niet helemaal af, dus ik had nog wat reserve
@Gruffalo123 wat fijn die goede echo! Jeetje maar 8 kilo eraf beste roofbouw. Gelukkig dat je goed in de gaten gehouden wordt. De rest van de dames fijn die goede echo’s! @famke89 nogmaals veel sterkte vindt het verdrietig voor jullie en hoop dat het snel op gang komt!
Fijn dat het besluit je nu ook al meer rust geeft. Heeeeeel veel sterkte! Voor nu en de komende tijd. ♥
Hier mijn puk weer mogen zien! Was nu 1,61 cm en hartje was weer goed te zien. Verder vond ik het maar onduidelijk hoor, zo'n uitwendige echo. Wat ik ook niet wist, is dat de echo gedaan werd door een echoscopiste en niet door een verloskundige. Was mij niet gezegd. Verder prima hoor, maar hoop dat de verloskundige straks op 4 jan bij de intake aardiger is. Wel fijn om de bevestiging weer te hebben. Volgende vrijdag alweer, dan weer in het ziekenhuis. Ik bof maar, hihi.
@Snuky fijn dat het goed ging met uk! Pff hier ondanks de goede echo echt een slechte dag. Heb eigenlijk niets binnen gehouden. Wel vocht gelukkig, maar eten wil vandaag echt niet.
Jij doet precies het tegenovergestelde van mij ik kom altijd 25-30 kg aan als ik zwanger ben, en als ik borstvoeding geef vliegt alles er veel te snel af.
Lief dat je het vraagt! Ik ben sinds maandag begonnen met cytotec. Het is me allemaal in het begin erg tegen gevallen qua pijn. Dat was gelukkig na een paar uur goed te doen. Bleek alleen een heftig begin te zijn. Heb nog steeds verlies van bloed etc. Krijg wel steeds meer vertrouwen dat ik volledig schoon zal zijn. Dat zal 2-1 duidelijk worden bij de gyn weer. Het verlies zal nog een plekje moeten krijgen. Maar dat zal tijd nodig hebben❤️