Niet fijn nee. Bij 1 van de andere zwangerschappen ook veel last van gehad. Bij opstaan, draaien in bed, hoesten en niesen. Was erg vervelend. Hopelijk heb je vandaag een betere dag!
Ik heb gisteren verder niks geks gedaan. Vanmorge bij t naar de wc gaan verloor ik opeens echt rood bloed. Heb de verloskundige gebeld, die zegt inderdaad het kan 2 kanten op. Mag gelukkig om 1 uur langskomen voor een echo. Heb niet echt buikpijn ofzo, maar t voelt ook niet echt goed. Maak me erg ongerust, maar kan niks anders doen dan afwachten tot vanmiddag. Bedankt meiden!
@ bandenpijn was ook hier 1 van de eerste symptomen. Voor het eerst misselijk geweest hier vannacht moest ik naar de wc ( diaree) en daarna uren misselijk in bed. Elke keer dat ik mezelf omdraaide weer z'n golf. Mss toch teveel gegeten gisteren...lasagne was zo lekker Straks even bloedprikken is dat ook maar vast weer gedaan.
Ik ben vandaag niet echt misselijk en ik maak me gelijk zorgen natuurlijk. Ben heel erg onzeker, maandag weer een echo.. zo benieuwd hoe het gaat. Wat voelen jullie in je buik? Ik soms wat een zeurderig ongi-gevoel verder niet echt... ik weet dat het allemaal niks zegt maar ja
@Hippopotamus och meis, hopelijk niks ergs en is het een onschuldig vaatje die door de goede doorbloeding is geknapt! zolang je geen heftige buikpijn en dikke stolsels hebt valt het nog mee hopelijk! en fijn dat je vanmiddag terecht kan voor duidelijkheid! @famke89 heel veel sterkte vanmiddag <3 @Gruffalo123 Jemig wat heftig! En wat vreselijk rot, heb je dat normaal gesproken eerste 12 weken, of houd dit bij jou echt aan tot het einde van de zws? pf sterkte! Hier het echo centrum gebeld of er toevallig voor een pret echo nog een gaatje is, maar helaas tot 6 januari geen plaats, dus helaas word het geen echo voor oud en nieuw meer
@miloena misschien een ander echo-centrum? Je hoeft niet perse bij degene die je 'gewend' bent voor een pretecho! @Hippopotamus oooooh nee meis wat een onzekerheid! Gelukkig kan je vanmiddag gelijk terecht.. laten we hopen dat het 'gewoon' een bloeding is die niet kwaad kan. Mijn duimen draaien! @famke89 Sterkte meis Wat ongelovelijke verdrietig toch.. Hier gister de intake bij de VK gehad. Alles was goed. Leuk om er weer te zijn, zijn zulke lieve meiden Ik krijg met 32 weken een extra echo omdat ik erg bang ben voor deze zwangerschap (vorige zwangerschap amper beweging gevoeld, veel gestress, en dan ook nog de vroeggeboorte.. was niet fijn want heb amper kunnen genieten) En zodra ik meer nodig heb (ctg, echo etc) moet ik dat gewoon aangeven, dan gaan ze dat regelen. Heel fijn dat ze zo met me meedenken!! Verder zo moe.. echt niet normaal. Bandenpijn begint hier ook te komen. En gisteravond zo misselijk in bed, bij elke keer omdraaien dacht ik dat ik op een rubberboot op de zee dreef, wat een drama
@Paz hier doet de verloskundige het standaard en heb nooit extra echos gedaan, maar nu dus geprobeerd bij het dichtbijzijnde echo centrum en die zit vol en meer opties zitten hier helaas niet in de buurt dus jammer maar die optie is er denk ik niet! en wat goed dat alles net goed was bij de verloskundige, en indd heel fijn als ze zo mee denken!
Hier helemaal niet misselijk, ja af en toe een weeïg gevoel en ik moet kokhalzen uit het niets maar misselijk kan je het niet noemen. Ik voel het soms wat trekken in mijn buik, maar verder ook weinig. @Hippopotamus Wat een onzekerheid. Duim voor een mooie echo straks! @famke89 Sterkte vanmiddag!
Hier bloed uitslagen goed , en de kleine was mooi beweeglijk zo leuk om te zien alleen zo jammer dat We nog niet echt mooie echo hebben en goed konden meten omdat baarmoeder gekanteld is naar voren en Spruitje hoog ligt , nu gaan we 9 januari weer voor een echo .
@Hippopotamus schrikken zeg! Ik hoop voor jou een goede echo! @babywens93 ja dat ja, zo lastig dat je het niet ff kunt checken he. Gewoon een goede dag moet ik maar denken
Oh meis wat schrikken en eng! Ik hoop dat het gewoon van een bloedvaatje kwam en dat je straks ziet dat alles goed is. Fijn dat je zo snel terecht kan. Denk aan je! ♥
Ik voel ook weinig. Wat gevoeligere en zwaardere borsten, maar mijn buik is sinds 2 weken vrij rustig. Af en toe bandenpijn als ik te lang op mijn hurken heb gezeten (om ons konijntje te knuffelen ) en 's nachts bij draaien in bed. En inderdaad, zo nu en toe random een zeurend ongi-gevoel in mijn baarmoeder en onderrug. Gisteren weer het hartje gezien, dus ik zou me maar geen zorgen maken hoor. Wat je schrijft, klinkt mij bekend.
Er zijn geen opties meer! Mocht bij de gyn nog een 1e echo krijgen omdat ik bij hun in traject zat, dacht dan op die manier nog nee helemaal vol tot 22 januari grr en kwam er achter dat er vlakbij nog een ander centrum zit ( halfuur rijden) ook helemaal vol! Alles zit vol
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli Diien - 32 jaar - 2e kindje 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (6) ----------------------------------------- Afspraken: December: 20 december - Duimpje86 - intake gyn + echo 20 december - lolo gyn +echo weer . 21 december - Diien - echo en intak 21 december - bosbeske - intake en echo 22 december - pienvd90 - intake vk 22 december - citygirl1985 - 1e termijnecho 24 december - An8686 - intake vk 24 december - Ehdi - 1e termijnecho 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - laatste echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken