Heel mooi geschreven @famke89, knap hoor. Veel succes en sterkte morgen! ♥ @Paz en @Gruffalo123, okido! Ik had net nog wel gegoogled naar extreme honger en zwanger en het schijnt er ook wel bij te horen, dat je eigenlijk de hele dag door honger hebt? Ik zal in ieder geval even vragen aan de vk of ze ook voor de schildklier willen prikken, anders vraag ik dat volgende week nog even als ik voor het laatst bij de gyn ben. Die houd dat ook wel steeds in de gaten.
Wauw wat staan jullie er dapper in Famke! Heel veel sterkte komende tijd en hoop ook voor jullie op een mooie toekomst met hopelijk ooit nog een kleintje erbij ♡ @Hippopotamus wat fijn dat alles goed lijkt! Zou er ook zo onzeker van worden.. Morgen kerstborrel op het werk (en laatste werkdag van het jaar) en ga het de collega's vertellen! Ben zo benieuwd naar de reacties dit weekend en met kerst ook de familie en beste vrienden!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli Diien - 32 jaar - 2e kindje 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Afspraken: December: 20 december - Duimpje86 - intake gyn + echo 20 december - lolo gyn +echo weer . 21 december - Diien - echo en intak 21 december - bosbeske - intake en echo 22 december - pienvd90 - intake vk 22 december - citygirl1985 - 1e termijnecho 24 december - An8686 - intake vk 24 december - Ehdi - 1e termijnecho 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - laatste echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 2 jan - Nugget - echo voor nipt 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 16 jan - Nugget - controle vk 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Februari: 27 februari - Nugget - 20 weken echo Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken
Heb jij al bloed geprikt sinds je zwangerschap op je schildklierwaarden? Ik heb 4 jan pas de eerste afspraak bij de internist voor mijn schildklier. Mijn huisarts wil geen schildklierwaarden controleren tijdens de zwangerschap helaas. Heb mezelf 3 weken geleden wel opgehoogd maar ben doodmoe en heb het continu koud.
@famke89 ach dus toch curretage, heel veel sterkte morgen en hopelijk een snel en goed herstel!! En wat klink je sterk, zoals de andere meiden al zeggen goed verwoord! Goed de tijd voor nemen om dit te verwerken, dikke virtuele knuffel!
Ja al 2x geprikt nu en sinds positieve test gelijk omhoog gegaan in medicatie (moet ook altijd vertelde de internist). Maar blijft helaas te weinig want hij blijft traag. De verloskundige zei dat de baby er gelukkig niets van merkt omdat die nu de schildklierhormonen wel pakt. Daarom heb ik er zelf te weinig nu. Hoeveel ben je zelf omhoog gegaan in sterkte? En waarom wil de huisarts niet controleren? Zou anders het zkh bellen of je al mag prikken voor je eerste afspraak, dan heb je 4 januari meteen de uitslag! Vervelend he, ik heb het ook de hele dag ijskoud en ben zo moe.. Moet pas begin januari weer prikken nu maar voel me er helaas echt slecht door.
Jeetje, ik heb wel eea gemist zeg! Echt lastig op iedereen te reageren. Maar ik lees alles wel mee hoor! @Hippopotamus wat een schrik en wat een opluchting op 1 dag. Geen bloedverlies meer gehad hoop ik! @famke89 Sterke dame ben je, heel veel kracht morgen. Het lijkt me intens emotioneel. Ik zal aan je denken. Ik heb eindelijk vannacht goed geslapen en ga zo weer op 1 oor. Hopelijk nog zo'n nacht want dat scheelt zoveel! Ik heb heel veel gedaan. Eindelijk weer eens ook goed om de 2 uur beetjes gegeten en dus ook bijna niet misselijk. Fijne nacht allemaal!
@Citygirl1985 hopelijk heb je een goede nacht gehad! Het lijkt wel alsof ik elke dag misselijker ben ‘s ochtends. Ik kom niet op, voel me zo beroerd. Maar nog 1 dagje, dan eindelijk vakantie voor de kinderen en dan even geen schema’s en ritmes.
Hoi hoi, ik vind het soms ook lastig hoor om op iedereen te reageren maar doe m'n best. @famke89 sterkte! @Hippopotamus fijn dat je echo goed was, opluchting. @Rozemarijn33 wat vervelend dat het erger wordt. De rust van de vakantie helpt mss wat. Minder haast en fijn ontspannen. @Citygirl1985 fijn zeg zo goed slapen, dat maakt de dag zoveel makkelijker. Hier drukke dagen met veel nieuws, leuk en minder fijn. Leuke is dat ik gister met de oudste kerst van school in de kerk heb gevierd en de oma van mijn man ook mee was! Toen mijn man op die school zat en kerst in diezelfde kerk vierde was ze er ook bij. bijzonder. Ik werd toen ik hem kwam halen op school gevraagd voor de OR wat ik hartstikke leuk vind Mindere nieuws een dierbaar familie lid is (toch onverwacht) opgenomen in een psychiatrische instelling. Gesloten afdeling, mag gelukkig wel bezoek.
Wat vervelend van je familielid. Misschien wel het beste voor zijn geestelijke gezondheid? OR wat leuk. Erg leuk zo'n betrokken mama. Ik wil na deze baby nog 2 dagen blijven werken en ook dicht bij school betrokken zijn. Deed mijn moeder ook en vond dat altijd erg fijn.
@Citygirl1985 Ja leuk hè was ook echt verbaasd. Is op een sbo en mijn zoon gaat met de bus dus contact is lastiger met andere ouders. Hij zit er pas sinds na de zomervakantie. Ik ga wel elke 6/7 weken naar de koffie ochtend. Eerste keer waren er dus veel van de or. Ik zei nou als er eens iets is ik help graag en wil heel graag betrokken zijn bij de school en de kinderen. Dus had telefoon nr uitgewisseld. Werd dus ineens geapt 't of ik mee wilde helpen klassen begeleiding schoolfoto. Gedaan was heel leuk . Rijden met uitjes doe ik ook altijd. Dus gisteren kreeg ik de vraag zo leuk! Ja zegt ze we zoeken 2 nieuwe en jij werd unaniem genoemd door ons allemaal voelt leuk Voor familielid is dit denk ik wel nodig, maar ik schrok er wel heel erg van. Acute opname gebeurt niet zomaar, er is een schrijnend tekort aan plaatsen tenslotte.
@famke89 veel sterkte vandaag. Ook ik denk aan je! @paula1984 wat leuk! Ik vind het op de cluster 4 school van mijn zoon erg lastig om betrokken te zijn. Het voelt er erg besloten, alsof je er niet tussen komt zeg maar. Dus super als je dat wel kunt! De meiden zijn na de verhuizing ook van school gewisseld. De oude school van mijn man. Met zelfs nog leraren die hem lesgegeven hebben. Daar ben ik wel veel betrokken bij. Voelt soms niet helemaal eerlijk tegenover zoon... Vervelend van de opname. Dat doen ze zeker niet zomaar. Hopelijk gaat het met de juiste begeleiding snel beter.
Heb ook schildklier probleem ik zit op 100 mg , mijn bloeduitslag was goed , moest aangeven bij gyn dat ik schildklier probleem heb hier bij de gyn hebben ze speciale afspraken waar gyn en internist bij zitten daarom ook elke week controle nu ivm feestdagen ff niet 9 januari weer