Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (2) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 1e echo (6+5) + intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Johanna01 - intake vk 12 december - Siamara- eerste echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 decenber - Irmiee - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nou hier 1e echo gepland voor over 2 wkn! Had hem liever nog iets eerder maar dat lukte qua planning niet helaas.
Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (2) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 1e echo (6+5) + intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Johanna01 - intake vk 12 december - Siamara- eerste echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 decenber - Irmiee - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi allemaal. Eergisteren heel licht positief getest, en vandaag een prachtige oploop! En een meer dan mooie predictor streepjes! Heb wat gerommel in mijn buik, met kleine steekjes. Emotioneler dan anders en trek als een paard haha
Misschien wel een gekke vraag, maar wanneer hebben jullie gebeld naar een verloskundige? Hoe hebben jullie een verloskundige uitgekozen, ik heb namelijk nog geen ervaringen ermee. En aangezien we het nog even voor ons zelf houden, kan ik het niet aan me (schoon) moeder vragen Haha. Wauw een hoop dingen die op je af komen ineens
Welkom en gefeliciteerd! Ik heb vandaag al gebeld omdat ik een vroege echo moet ivm geschiedenis. Je kan al bellen als je wilt maar je kunt ook wachten. Ik ben zelf voor dezelfde VK gegaan als vorige zwangerschap. Die heb ik toen gevonden via Google. Gekeken naar locatie en of de info op de site me aansprak.
Pijnlijke onderrug, gevoelige borsten en steekjes in mijn onderbuik. @LittleSweetGreyBunny93 Gefeliciteerd en welkom hier! Vorige zwangerschap gegoogled en de praktijk die ons het meest aansprak, een afspraak bij gemaakt. Nu moet ik naar het zh ivm MA afgelopen juni. Volgende week met 5 weken al een echo. Zal weinig te zien zijn, maar dan weten wij iig of het goed zit. Ik ga nog geen vk bellen. Wil eerst die echo afwachten.
@Flamingooo @babywens93 Dank jullie wel! Jullie ook gefeliciteerd!! Denk dat ik inderdaad maar even ga googelen, lezen, kijken wat me aanspreekt.
Vandaag een echte off day, maar kom ook uit de nachtdienst. Erg misselijk en koud. Mijn buik staat helemaal bol van de opgezette darmen, echt al zo een zwanger buikje. lastig te verstoppen
Ik heb vandaag ook even een off-day.. Diaree, honger maar geen eetlust, futloos en doodmoe. Hopelijk morgen weer een iets betere dag! Welkom en gefeliciteerd @ De nieuwe dames Hier is er eigenlijk geen keuze in vk omdat er maar 1 optie is en dat is het geboortecentrum van het zkh. (Alle verloskundigen/echoscopistes/gyn onder 1 dak in dienst van het zkh) Hier zijn de intake en 1e echo wel apart omdat de intake door elke vk gedaan kan worden, maar niet elke vk ook echoscopiste is.
Hier dezelfde VK als de vorige zwangerschappen. Hebben een eigen echo en kan je dus altijd terecht met onzekerheid. Verder is hier in de buurt ook niet echt een andere praktijk.
Lang verhaal kort... Hier een hele hoop praktijken. Eerst een praktijk in de buurt... geen goede ervaring mee. 1e keer had ik een miskraam...(kwam zelf op gang dus dat was echt zo) 2e keer had k volgens de vk weer een miskraam. Kreeg een verwijzing mee voor in het ziekenhuis om te bespreken voor een curratage of pillen. Het ging allemaal maar snel en gehaast en mijn gevoel vertelde me dat het niet klopte. Second opinion laten maken en ja hoor het hartj klopte en alles zag er goed uit. (Nu is hij bijna 2) Gelijk overgestapt naar een andere vk en daar ben ik heel blij mee en daar ga ik nu weer heen.
Wij zitten ook weer bij dezelfde. Daar waren we heel tevreden over. Kwaaltjes: beetje moe, ‘s avonds vooral misselijk en hele rommelige darmen. Ik heb ook een beetje een down gevoel... weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Meestal voel je je vrolijk en blij als je weet dat je zwanger bent, maar ik voel juist het tegenovergesteld. Niet dat ikniet blij ben dat ik zwanger ben, maar tja ik weet het niet. Gewoon een beetje down...
Hier ook de rommelige darmen (althans, tegen mn vriend steek ik het maar op de zwangerschap). Verder nog vrij veel witte/doorzichtige afscheiding. Eetlust begint weer terug te komen