@ hypopotamus hoe gaat het met je nu? Femke heel veel sterkte vandaag! @ paula1984 wat leuk van school, voldoet het goed deze school? Ik heb deze week gesprek op school gehad over mijn dochter maar het gaat niet goed. Ze krijgt geen indicatie voor ren4 of 3 meer opties zijn er niet. Helaas heeft ze veel extra nodig. Dit kunnen ze nog tot max zomer bieden. Sorry voor egopost. Vanmiddag echo toch weer erg spannend!
Wilde vandaag de kerstboodschappen gaan doen. Sta met de tassen klaar, helaas migraine . Hopelijk lukt het vanmiddag.
Oef dat is vervelend ! Heb je het vaker? Op zich is de school heel fijn, klein en ze houden erg rekening met haar en andere kinderen ook trouwens. Het is ook wel een poos heel goed gegaan maar haar juf is weggegaan en nog wat dingen. Nu voelt ze zich er niet meer veilig. En haar juf is nu ook zwanger. Maar goed zo zal er natuurlijk altijd wat zijn.
Ik ga volgende week nog voor de laatste keer naar mijn gyn. Hij hield het ook altijd wel in de gaten nadat'ie bij mij opeens te snel was. Ik ga hem denk ik vragen om daar nog even voor te laten prikken. Dan kan hij de uitslag door bellen.
Sterkte @famke89 vandaag. Denk aan je. Hier goede echo gehad nu 8+3 ligt lekker in een hoekje lui te zijn Voor iedereen die vandaag een echo heeft veel plezier!
@Anne8686 Gefeliciteerd wat fijn! @Bosbeske zit jouw dochter ook al op speciaal of nog regulier? @Rozemarijn33 Ja cluster 4 is helemaal gesloten. Sbo is dan wat toegankelijker, althans ik kan me indenken dat het zo voelt. Niet jezelf schuldig voelen hoor, dit is geen onwil van je.
@Bosbeske migraine is bij mij vooral een zwangerschapskwaaltje 2-3 keer per week een aanval, buiten de zwangerschap zeer zelden een aanval, echt maar 1-2 keer per jaar. Gelukkig in de zwangerschap niet hele heftige aanvallen, met name een aura met dingen niet kunnen zien en lichte neurologische stoornissen en de hoofdpijn daarna is minimaal. Duurt 2-3 uur en dan kan ik de meeste dingen wel weer doen.
Hii dames, Was ik weer! Ik denk dat dit mijn laatste berichtje is, ik wil deze periode voor mezelf afsluiten en met frisse moed naar de toekomst kijken. Al jullie reacties doet me erg goed! Ik probeer hier inderdaad sterk en positief in te staan. Ondanks dat ben ik wel ontzettend verdrietig, en heb ik al meerdere keren gedacht waarom?! Wat heb ik verkeerd gedaan?! Maar kom toch elke keer er weer bij uit dat dit echt niet aan mij ligt, maar er iets verkeerd was in de ontwikkeling van ons frubbeltje, en die gedachten zorgt er ook voor dat ik er in die zin vrede mee heb, wat als er met de 20wkn van alles uit was gekomen? Of dat je nog later in de zwangerschap een kindje verliest? Maar goed dat zijn wat als... gedachten Maar goed, even tot de orde van de dag ik ben vanmorgen het vruchtje verloren! Ik werd wakker met wat zeurende buikpijn, welke ik ook heb als ik zenuwachtig ben dus niks achter gezocht. Om 9 uur toch wel serieuze buikpijn.. qua pijn niet te vergelijken met weeën maar ze kwamen wel in golven.. en rond 10 uur zou ik opstaan van de bank en toen voelde ik het vruchtje 'gaan'. Direct naar de wc, en toen lag het in mijn ondergoed. Overigens wel heel bijzonder om zo te zien, het vruchtzakje was helemaal compleet en je kunt zien dat er iets in zit. Heb het nog in een potje met water staan, weet nog niet wat ik er mee doe.. door de wc spoelen voelt niet goed! Daarna met ziekenhuis gebeld, kon langs komen voor echo controle. Het zag er allemaal goed uit, geen abnormaal weefsel te zien. wat er nog zat was baarmoederweefsel en zal met het vloeien uit het lichaam verdwijnen. Zolang ik niet heftig bloedverlies, pijn krijg of ziek wordt komt alles goed en heb ik in januari nog een keer een normale controle! Ik ben ontzettend opgelucht dat mijn lichaam het uiteindelijk zelf opgelost heeft en dat ik niet naar de OK hoef, ook opgelucht dat het vruchtje nu uit mijn lichaam is en mijn lichaam zich nu kan gaan herstellen en hopelijk pakt het snel weer de cyclus op!! Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een prachtige zwangerschap! Geniet!! Want voor je het weet ligt het hummeltje in je armen, ook dan genieten trouwens want een jaar is niks Liefs xx
@famke89 wat fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan en er geen curettage nodig was! Hopelijk herstel je heel snel!
Wat fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Hopelijk in januari helemaal schoon op de echo! Geniet van de feestdagen! Liefs!❤️
@famke89 oh wat fijn dat de curretage niet nodig was! Ik wens je hele fijne feestdagen en hopelijk volgend jaar een nieuw frummeltje voor jullie!
@famke89 Wat ontzettend fijn voor je dat je lichaam het uiteindelijk toch zelf heeft opgelost en er geen curretage nodig was. Heel veel sterkte nog de komende tijd om het een plekje te geven en hopelijk snel weer zwanger van een plakker! @Gruffalo123 Een paar keer in de week migraine lijkt mij ook best vermoeiend. Ook als je bedenkt dat je ook hg hebt pfff. @paula1984 Wat leuk de or. Ik zit nu ook in de oc van het kinderdagverblijf van mijn zoontje. Vind het fijn om er toch op een manier betrokken bij te zijn. Hopelijk gaat het snel wat beter met je familielid en krijgt diegene de hulp die het nodig heeft. Hier eindelijk vakantie. Even twee weken niks doen en niet vroeg op te hoeven staan.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli Diien - 32 jaar - 2e kindje 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Afspraken: December: 21 december - Diien - echo en intak 21 december - bosbeske - intake en echo 22 december - pienvd90 - intake vk 22 december - citygirl1985 - 1e termijnecho 24 december - An8686 - intake vk 24 december - Ehdi - 1e termijnecho 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - laatste echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 2 jan - Nugget - echo voor nipt 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 16 jan - Nugget - controle vk 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Februari: 27 februari - Nugget - 20 weken echo Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken
@Duimpje86 Hoe was je echo gisteren? Klopt de lijst nog met de hartjes? Er zijn nog dames die de eerste echo nog moeten krijgen?
@Lelie89 ik heb me er ondertussen maar bij neergelegd dat zwanger zijn absoluut niet mijn ding is . Ik krijg alle kwaaltjes die op de lijsten staan en tel de dagen af. Gelukkig ben ik tot nu toe wel goed in bevallen en herstellen daarvan .