Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ow 2 keer al.
    Ik ben inderdaad ook omhoog gegaan toen ik echt zeker wist dat ik zwanger was, ben van 75 naar 100 gegaan. En jij?

De huisarts vind het lastig te beoordelen tijdens een zwangerschap, ik bel maandag wel even naar het ziekenhuis of ik eerder kan al en anders vraag ik toch de huisarts om het even 1 keer te checken.

Moe en koud is zo vervelend, ik werk best veel en heb ook een paard die ik 7 dagen per week moet doen en dat kost zoveel energie... zou soms lekker willen klagen maar moet nog even mn mond houden.

Gister was ik jarig..kom ik op mijn werk heb ik de verkeerde laptop meegenomen dus uur reistijd heen, toen terug naar huis a 1 uur reistijd en weer terug naar mijn werk... zo zonde van mijn tijd.
    Ben echt een enorm warhoofd af en toe!

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Elke week bloedprikken?

3. Paz

Paz Niet meer actief

@famke89 , wat 'fijn' dat je het zelf bent kwijtgeraakt. Ik wens je heel veel sterkte voor komende tijd, hoop dat het geluk snel weer aan jullie zijde mag staan!

@Diien aaaah nee meis, wat een klotenieuws! Heel veel sterkte♥

4. Paz

Paz Niet meer actief

Ik ben van 125 naar 150 gegaan nu. Maar is dus blijkbaar nog niet genoeg.

Een huisarts weet er vaak ook erg weinig van af tijdens een zwangerschap (ook eigen woorden huisarts), dus in dat opzicht fijn dat hij het liever niet zelf doet natuurlijk. Zou inderdaad maandag zelf even het zkh bellen, hoe eerder je het weet hoe beter hoor.
    Aaah dan snap ik helemaal dat je zo moe bent! Als je 7 dagen per week bezig bent met je paard en nog werkt ook is dat heel zwaar.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :) Oeiii dat is inderdaad zonde van je tijd! Die vergeetachtigheid en warrigheid, drama.. kan er over meepraten:rolleyes::p

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  5. Paz

Paz Niet meer actief

Ik ben zo moe... mn man is op vrijdag altijd sporten en drankje doen met vrienden. Vaak pas tegen 1en thuis.
    En onze dochter krijgt kiezen en ik denk dat ze allemaal tegelijk komen ofzo jeetje, hele kaken vol met bobbels, echt heel sneu.. ze is zovaak wakker, zoveel huilen..
    Zit af en toe zelf ook echt mee te huilen, ik kan gewoon niet meer.

Wens jullie wel allemaal een goede nacht!:D

6. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    @famke89 gelukkig dat het alsnog vanzelf is gekomen. Heel veel sterkte de komende tijd. Rustig aan.

@Gruffalo123 vervelend die migraine. En je voelde je al zo beroerd. Sterkte.

@Diien nee wat erg schrikken! Wat erg... veel sterkte hoor.

@Paz jeetje zware avond zo alleen. Kan je man niet x wat eerder terugkomen? Hopelijk kan je snel lekker slapen.

Paz vindt dit leuk.
  7. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Wij waren vnvd bij kerstetentje met familie van mijn man. En 1 vd personen aan tafel is Bulgaars. Daar schijnt het ding te zijn zout op t hoofd vd vrouw te gooien zonder dat ze het doorheeft en dan opletten of ze aan haar neus of mondhoeken zit. Bij het 1e is het een jonhen en 2e een meisje.

Nu heb ik dus zout in mn haar en schijn ik een meisje te krijgen. Mafketels...

Morgen 10.4 en echo om 9.15. Hopelijk is alles ok. Fijne nacht allemaal!

Siamara, Snuky, Gruffalo123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.488
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    :roflmao::roflmao: Nou ja haha
    Succes met de echo straks! ❤

Citygirl1985 vindt dit leuk.
  9. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Zo, op tijd wakker... Ook zo probleem met slapen, kindje wakker of doe je bepaald soort werk?

#teamnosleep

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
  11. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Succes met de echo!

12. Paz

Paz Niet meer actief

Hahaha lekker dan:roflmao::roflmao:
    Heel veel succes bij de echo❤

13. Paz

Paz Niet meer actief

Mn man was uur eerder thuis, fijn want dat gebeurd niet vaak. Denk dat ie wel ziet dat ik er een beetje doorheen zit.
    Vanacht weer 4x eruit voor dochter.. en half 7 was ze klaarwakker.
    Dus we hangen nu met zn allen voor pampus op de bank, opzich wel een lekker begin van de vakantie:roflmao:

14. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.488
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zoontje werd wakker, de oudste wordt snachts nog steeds walker en dan komt ie bij mij in bed. :) Maar daarna gelukkig nog even kunnen slapen!

15. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Diien wat rot meis! Heel veel sterkte!!

@ even snel een berichtje van mij. Ik ging gister naar de wc en verloor een weefsel/stukje bebloed iets het leek op een vruchtje maar ik was zo snel met het doorspoelen en toen was het weg. Ik maak me zo'n zorgen en ben ontzettend bang dat ik het vruchtje doorgespoeld heb. Vanochtend de verloskundige gebeld maar tm na kerst is er geen echoscopiste aan het werk, zijn allemaal vrij! Dus ze kan niks voor me betekenen. Het kan zijn dat ik gister een miskraam heb gehad maar het kan ook een stuk weefsel zijn geweest. Maak me zo'n enorme zorgen en vind het zo rot dat ik geen bevestiging krijg van wat het nou is

16. Bosbeske

Bosbeske Lid

5 mei 2018
    68
    48
    18
    Ach nee wat een stress, bloed je nu ook nog ?

17. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @miloena wat een schrik! Geen buikpijn of krampen erbij? Een stolsel kan heel erg op weefsel lijken. Op deze termijn is een vruchtje er inclusief vruchtzak, dus dat zie je meestal duidelijk als je dat verliest. Dan heb je meestal ook duidelijk krampen en vrij veel helderrood bloedverlies erbij.
    Hoop heel hard dat het bij een stolseltje blijft!
    Je had toch ook al een goede echo gehad?

18. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Gedver meis, wat een nare spanning dan de komende dagen :(
    Hoeft niks geks te betekenen.. houd hoop!

19. Hippopotamus

Hippopotamus Actief lid

10 apr 2018
    143
    206
    43
    Vrouw
    @miloena oh nee wat een schrik! Heb je nu nog ergens last van, verlies je nog bloed? Heel naar dat je nu met kerst in onzekerheid zit. Ga voor je duimen meid!

20. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

7 sep 2018
    356
    497
    63
    Vrouw
    Het was heel bijzonder. Ze don het beide keurig en zijn helemaal volgens verwachting. Lopen geen dag achter. Waren al druk aan het bewegen

pienvd90, Citygirl1985, Lelie89 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina