@Snuky voel ook vrij weinig in mijn buik. Af en toe wat zeurend gevoel of even banden pijn. Heel af en toe dat vlindergevoel waarvan ik nu wel vrij zeker ben dat het het ukje is. Maar verder is het heel rustig in mijn buik. @Rozemarijn33 egopost is prima toch!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Afspraken: December: 22 december - pienvd90 - intake vk 22 december - citygirl1985 - 1e termijnecho 24 december - An8686 - intake vk 24 december - Ehdi - 1e termijnecho 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - laatste echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 2 jan - Nugget - echo voor nipt 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 16 jan - Nugget - controle vk 22 jan - Gruffalo123 - controle vk 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Februari: 22 feb - Gruffalo123 - 20 weken GUO 27 feb - Nugget - 20 weken echo Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken Diien
@Rozemarijn33 klinkt echt niet fijn zo misselijk! Zwaar dan he, alles gaat gewoon door. Ik vindt het ook wat tegenvallen bij mij vanaf uur of 3 namiddags wordt het echt beetje crisis. Had je er al.iets voor? Iedereen bedankt voor lieve berichtjes. Is natuurlijk ook zo van de fijne berichten maar voelde even niet goed ofzo. @ miloena; ik vindt het ook nog hoopvol hoor. Vooral als er verder niks komt. En idd op deze termijn is het wel wat meer. Tenminste bij mij toen wel
@Bosbeske had je er toen ook buikpijn bij? En veel bloed direct erna, of kwam dit later? @Rozemarijn zo vreselijk die misselijkheid he! Sterkte echt niks aan!
@miloena ik had al paar dagen wat bloed en bruin en krampen dus had al zo'n vermoeden. Na paar dagen barste het toen los met heel veel buikpijn.
Argh baby wil niet gaan slapen. Vannacht voor het eerst op andere kamer en niet meer in de cosleeper. Normaal om 6 uur in bed, ligt nu nog te keten en niet van plan te gaan slapen . Ook ernaast blijven zitten hielp niet. Ze heeft vandaag al twee keer geslapen in het bedje, dus is ook niet totaal nieuw. En ik nu wat onenigheid met manlief omdat ik hier door de hormonsters even helemaal niet tegen kan.
@Bosbeske dat stelt me wel iets geruster als ik dat zo lees. Al zei de verloskundige duidelijk dat het ook kan dat mijn lichaam gelijk na 1e echo is gaan opruimen dus dat alles al schoon is en met de menstruatie er verder uitkomt. Grrr nog even geduld tot maandag! @Gruffalo123 en kan manlief het niet even voor je overnemen ? Hoe oud is je baby?
@miloena ja hij neemt het nu over. Hebben net nog weer een fles gegeven en weer in bed gelegd. Ze is doodop, dus ze moet echt gaan slapen. Ze is 9 maand oud.
Neen, is hier in België wel eerder normaal om pas na 11 weken eerste echo te doen als er verder geen medische indicatie of voorgeschiedenis is. Bij veel vriendinnen van me was dat ook zo. Komt wel nog bij dat mijn gynaecologe ook heel drukbezet is. Eerst mogelijke afspraak was op 12 weken+3 dagen.. met pretecho's ben ik niet zo vertrouwd...
@miloena Echt raar geen echoscopisten. Je wil zo toch niet de feestdagen in? Andere echopraktijk? Hopelijk is het hierbij gebleven en verder geen last meer gehad.
Goede echo gehad vanochtend, heel bewegelijk wat het. Mijn dochter lag altijd stil dus was leuk om x zo te zien. De echscopist had alleen haast dus die was minder blij dat ze alles 4x moest meten haha. Ik ben een dag vooruit gezet. 16 juli is nu de datum.
Wat fijn @Citygirl1985 @miloena wat een onzekerheid, denk zelf niet dat je het vruchtje bent verloren. Ik duim voor je. Mijn man heeft het net aan zijn ouders verteld, kon net o gefeliciteerd vanaf en begonnen daarna met 1 lading aan negativiteit. Zo vervelend..zo reageren hun altijd.
@Citygirl1985 Fijn dat de echo goed was! @Gruffalo123 Lastig dat ze nu niet gaat slapen. Hopelijk krijg je toch een goede nachtrust. @Zonnebloem92 Pfff lekker dan zo’n reactie. Ook al zijn ze altijd zo is het nog steeds niet leuk.
Nah wat is dat nou zeg! Wat jammer! Maar jullie hadden zo'n reactie dus wel verwacht? Meh, niks van aantrekken hoor.
@Citygirl1985 super gefeliciteerd, dat is toch het allerfijnste om te zien een heerlijk druk trommeltje in je buik prachtig en magisch! @Gruffalo123 nog lang geduurd tot ze sliep? Wel een prachtige leeftijd 9 maand op naar alle 1e ondernemingen * stapjes, praten etc* geweldig! Hopelijk krijgen jullie vannacht een goede nachtrust, dat is voor mama's toch wel zo fijn om goed te functioneren! @Zonnebloem92 jemig wat rot dat ze zo mat moeten reageren en alleen spoken en beren op de wegen zien. Wel fijn dat dan het hoge woord eruit is, kunnen ze nog even aan het idee wennen!
@Citygirl1985 top van de goede echo! Kleine meid is toen gelukkig wel gaan slapen. Ik was wel iedere twee uur uit bed voor kids of plassen, maar wel tot kwart voor 9 in bed gelegen. Manlief gaat er in de ochtend altijd met ze uit zodat ik nog even kan liggen. Halverwege de nacht baby weer naar de cosleeper verhuisd want ze werd wakker van grote broer en had geen zin om een half uur naast het bed te zitten om in slaap te sussen.