He meiden! Vanochtend een prachtige echo gezien met compleet vruchtje en prachtig kloppend hartje ❤❤ Ik heb sinds het weekend erg last van buik/down onder en kwam er nu dus achter dat ik een blaasontsteking heb, gelukkig nog voor de kerst een kuur gekregen om te behandelen, maar hoogst waarschijnlijk heeft dat voor wat bloed gezorgd
@Zonnebloem92 ongelofelijk, weg laten halen zou ik echt alleen al denken ben je wel goed bij je hoofd. Wat een reactie zeg op een zwangerschap. Wij hebben ook geen fantastische band met schoonouders, en zou daar ook echt niet alleen gaan eten meer, knap dat je dat nog doet! En wat vervelend dat je man het zo laat weet! @Lelie89 wat rot van je nachtmerrie en het bruine bloed. Ben je al wat wijzer geworden? Hopelijk niks aan de hand!!
Oh gelukkig! Ik dacht al, waarom meldt ze zich niet. Maar goed nieuws gelukkig! Ah en ja, dan kwam het bloed vast uit je andere uitgang haha. Lekker genieten nu met Kerst!
@miloena wat fijn dat alles goed is met de kleine! Minder fijn van de blaasontsteking, maar dat geeft wel een goede verklaring!
Ik vind trouwens nog steeds alles eng. Dit weekend sinds 6 weken weer seks gehad en was daarna zo bang dat ik ons kindje iets aan had gedaan ofzo. Belachelijk. 's Avonds veel gezeur in mijn onderrug en in bed eventjes op mijn warme kruik gaan liggen met mijn onderrug. Ik heb de hele nacht geen ongi-gezeur gehad terwijl ik dit elke nacht had. Dus ik meteen weer bang dat ik iets heb afgekneld met de kruik ofzo en baby dood is. Nog gedroomd dat ik bloed verloor en de chaos was compleet haha. Ik wéét op zich dat het goed zich, maar man, wat blijf ik onzeker.
@Snuky oei klinkt niet fijn zoveel zorgen. Met seks kan je echt niets mis doen, moet je je absoluut niet druk over maken. Zelfs wat wildere seks kan geen kwaad (mits je natuurlijk geen hele extreme dingen gaat doen ). Zeurend buikpijn gevoel komt en gaat, hoeft niets te maken hebben met seks of met iets afknellen met een kruik. Kindje zit zo goed beschermd en verstopt en dan nog kan zo een kleintje heel wat weerstaan . Hij zit in een grote vruchtzak goed beschermd tegen alles. Orgasmes verbeteren de bloedvoorziening en daarmee ook de zuurstofvoorziening naar de placenta en zijn dus zelfs goed voor je kleintje. Misschien dat dat ook wel de reden is dat de meeste zwangeren veel gemakkelijker klaarkomen .
Hè meiden, ik ben wat minder actief op ZP de laatste tijd dus al even geleden dat ik hier gereageerd heb. Heb wel regelmatig mee gelezen. Mooie berichten maar ook verdrietige dingen voorbij zien komen leef met jullie allemaal mee! Hier hebben we as vrijdag de termijnecho. Echt zin om weer te mogen kijken! Ben de afgelopen weken behoorlijk misselijk en sinds afgelopen weekend voel ik mn borsten enorm! Verder moe moe moe en heel weinig eetlust. Voel me in ieder geval goed zwanger zullen we maar zeggen . Fijne feestdagen voor jullie allemaal gewenst!!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤️ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Afspraken: December: 24 december - An8686 - intake vk 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - laatste echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 2 jan - Nugget - echo voor nipt 2 jan - pienvd90 - termijnecho+prikken voor combinatietest(12w) 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 9 jan - lolo - echo 9 jan - Ehdi - controle en nipt 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 10 jan -lolo - gyneacoloog afspraak controle 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 16 jan - Nugget - controle vk 22 jan - Gruffalo123 - controle vk 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Februari: 2 feb - Flamingooo - geslachtsecho (15+2) 22 feb - Gruffalo123 - 20 weken GUO 27 feb - Nugget - 20 weken echo Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken Diien
@Snuky wat jammer dat je je zoveel zorgen maakt, het is ook zo kwetsbaar he! En je wilt zo graag dat het goed blijft zitten. Kwa gemeenschap hier echt wel om de dag En puk lag er vanochtend prachtig bij! De intimiteit kan echt geen kwaad gelukkig! En een warme kruik ook niet, je beebje ligt in heerlijk vruchtwater en een vruchtzakje waardoor het goed beschermd word!
Gelukkig dat alles goed was! @miloena @Snuky ik begrijp dat goed hoor, dat het zo kwetsbaar voelt! Mijn moeder vindt ook dat ik dit kindje moet laten weghalen. Want een kindje erbij is niet goed voor de andere kinderen. Raar mens, echt...
Jullie zijn lief @Gruffalo123, @miloena, @Rozemarijn33! ♥ Dat doet me wel weer goed. Ik weet ook ergens wel dat ik me te druk maak om niks. Ik denk dat het vooral komt omdat ik bang ben dit wonder te verliezen. We hebben er zoveel moeite voor moeten doen en "even zwanger" worden in een volgende ronde zit er gewoon niet in. Dit is de enige embryo uit IVF poging 2, dus dan zouden we naar de 3e poging door moeten. Brr. Maar ik houd moed en vertrouwen! ♥ En jullie berichtjes zijn fijn! Maar myyyyyyyyyyyy goodness @Rozemarijn33, wat erg dat je dat nota bene van je eigen moeder hoort! :O Alsof de baby in je buik minder waard is dan een ander kind dat al geboren is. Erg jammer! @Flamingooo, geeft niks hoor! Fijn dat je vrijdag weer mag kijken, wij ook. Zo leuk! En jaaa, hier ook weinig eetlust, terwijl ik normaal gesproken best een grote eter ben. Hopelijk kan je de komende 2 dagen een beetje "los" gaan qua eten haha.
@Snuky jullie hebben een lange weg achter de rug, zeg. Dit kleine wondertje moet gewoon bij jullie blijven! Vrienden hebben zitten ook in zo’n traject. Maar helaas nog geen zwangerschap. Heel moeilijk voor hun, want de wens is zo groot. En ja m’n moeder is echt een raar mens. Gelukkig heb ik een lieve vader en broer, en een geweldige schoonfamilie!
@miloena Wat fijn dat alles goed is met het kleintje! Niet zo fijn dat je een blaasontsteking hebt maar gelukkig wel een verklaring voor het bloed. Sommige reacties van mensen.... Weg laten, serieus?? Pffff Hier is alles ook gelukkig goed. Ukkie bewoog lekker veel en zijn hartje klopte mooi. Een hele opluchting voor ons.
Iedereen alvast een hele fijne kerst zonder al teveel kwaaltjes en met iedereen die je lief hebt gewenst!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje 29 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje ❤ Zonnebloem92 - 25 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Afspraken: December: 24 december - An8686 - intake vk 27 december - pienvd90 - termijnecho (10+6) 27 december - Imkar - intake + echo vk 27 december - Babywens93 - intake vk 27 december - Zonnebloem92- intake vk + echo 28 december - J90J - intake vk 28 december - Flamingooo - termijnecho (10+1) + vk 28 december - Vogeltje90 - termijnecho + vk 28 december - Snuky - laatste echo ziekenhuis (9+2) 31 december - Paz - termijnecho Januari: 2 jan - Lelie89 - termijnecho 2 jan - Johanna01 - termijnecho 2 Jan - Lizra - termijn echo 2 Jan - Zonnetje1988 - termijn echo + nipt? 2 Jan - Irmiee - termijnecho 2 jan - Nugget - echo voor nipt 2 jan - pienvd90 - termijnecho+prikken voor combinatietest(12w) 3 jan - Babywens93 - termijnecho 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 6 jan - J90J - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 9 jan - pienvd90 - nekplooimeting 9 jan - Miloena- termijnecho 9 jan - lolo - echo 9 jan - Ehdi - controle en nipt 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 10 jan -lolo - gyneacoloog afspraak controle 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 16 jan - Nugget - controle vk 22 jan - Gruffalo123 - controle vk 24 jan - pienvd90 - hartje luisteren (15+1) 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling Februari: 2 feb - Flamingooo - geslachtsecho (15+2) 22 feb - Gruffalo123 - 20 weken GUO 27 feb - Nugget - 20 weken echo Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken Diien