@babywens93 Leuk dat je je aangemeld hebt! Ik zat nog te twijfelen of ik je hier moest taggen maar ik wilde het niet opdringen. @LittleSweetGreyBunny93 Gefeliciteerd en welkom! @Lizra Wat vervelend dat je je down voelt. Misschien komt het door toenemende hormonen? Dat je lichaam even niet weet hoe daar mee om te gaan? Hopelijk voel je je snel weer wat vrolijker. @pienvd90 Zo, daar zou ik ook niet meer terug komen. Gelukkig heb je nog keuze uit andere praktijken. Meiden die een off day hadden; hopelijk voelen jullie je morgen weer wat beter! @kwaaltjes Misselijk als ik te lang met hongergevoel blijf lopen, merk dat ik steeds meer moe wordt in de middag, af en toe toch wel van die zeurderige 'krampjes'. En heeeel soms zijn mijn borsten een beetje gevoelig maar dat valt wel mee. @vk Hier ook weinig keus, want er is maar één verloskundige praktijk in het dorp maar ik ben super blij met ze. Ze hebben ook een eigen echo apparaat waar ze alle drie mee overweg kunnen. Intake is dus ook samen met de eerste echo.
@pienvd90 wow heftig verhaal!! Anders hadden ze gewoon je kindje weggehaald?? Ik heb gegoogeld naar een VK. Hier in de buurt meerdere kleine particuliere en 1 grote die bij het ziekenhuis is aangesloten. Heb gekozen voor de grotere. Heb ergens t gevoel dat ze dan wat moderner enzo zijn (ik woon nogal in een vergrijsd gat) maar dat is misschien ten onrechte Vandaag mijn man het "zwangerschapsdagboek voor mannen" gegeven. Hij was er helemaal blij mee. Zo leuk maar ik blijf ook steeds denken "hoe zou ik tegen dit boekje aankijken als het straks mis zou gaan.." ben echt wel bang merk ik. Hebben jullie dat ook?
@Vogeltje90 Heel herkenbaar. Ik ben nu natuurlijk ook heel blij maar ergens in mijn achterhoofd zit een stemmetje dat zegt dat ik niet te blij moet zijn want dadelijk met de eerste echo klopt het hartje weer niet. Dus ik denk dat ik pas echt blij kan gaan zijn als de eerste echo goed is.
Hallo! Even voorstellen. Blijtje.38 zwanger van vierde. Morgen ga ik bellen voor echo afspraak. Denk rond 25 juli uitgerekend. Zoooo blij
Tijdens mijn vorige zeangerschap heb ik extra gratis echo’s gehad bij Fontys Eindhoven. Voor wie het leuk vindt, je kan je opgeven. Je krijgt dan een uur lang een echo! https://fontys.nl/Over-Fontys/Nieuws-tonen-op/Gratis-echo-bij-zwangerschap.htm
Welkom, nieuwe dames!! Gefeliciteerd! Bedankt voor de input over de intake bij de vk allemaal. Mijn eerste echo is een afspraak van 45 min. Intake zit er misschien gewoon bij in..? Ik heb mijn vk gekozen op basis van goede verhalen van mijn zusjes en schoonzusje. Zij zaten alledrie bij dezelfde praktijk en zijn supertevreden. Heb eerlijk gezegd niet eens naar andere mogelijkheden gekeken. Kwaaltjes: ik kan ze niet meer verbergen. Mijn collega's hebben al helemaal door dat ik zwanger ben. Da's wel een beetje jammer
Oh ja, witte afscheiding is dus normaal? Sinds 2 dagen heb ik dat een beetje en ik wist niet goed wat ik ervan moest denken. Verder MOE, HONGER, licht in mijn hoofd als ik wat moet eten, licht in mijn hoofd als ik net heb gegeten, huilerig, overactieve darmen, krampjes, en ik heb in twee dagen tijd al met vier mensen zomaar ineens ruzie gekregen terwijl ik echt het gevoel had dat ik niks verkeerd deed
@Vogeltje90 @Lelie89 ; erg bang dat het misgaat inderdaad.. Het startte met het (nog steeds een beetje) ongeloof.. Is het wel echt zo?! Gisteren toch nog maar extra een clearblue er tegenaan gegooid, dikke vette knalplus gelukkig. En dan gaat het over naar zenuwen of het wel goed zal blijven gaan. Hopelijk wat meer rust in mn lijf als de eerste echo is geweest. Duurt nog zo laaaaang!
""De grotere hoeveelheid afscheiding tijdens je zwangerschap wordt vooral veroorzaakt door een verhoogde oestrogeenproductie. Dit zorgt ervoor dat er meer bloed naar je bekkengebied stroomt en dit stimuleert weer je slijmvliezen. De vaginale afscheiding biedt bescherming van het geboortekanaal tegen mogelijke infecties."" Zolang het wit/kleurloos en reukloos is zou het gewoon in orde moeten zijn
Heel voorzichtig sluit ik me aan... Deze zijn van gisteren 9dpo om 15.00. Ik heb een lf12. Links is een predictor express 25miu en rechts certain 20miu. Ga zo eerst even terug lezen jullie alvast allemaal gefeliciteerd!
Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje(verrassing) 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (3) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 1e echo (6+5) + intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Johanna01 - intake vk 12 december - Siamara- eerste echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 decenber - Irmiee - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom , En pien , nou bij de vk kwam ik ook niet weer pffff , ben nog nooit bij vk geweest altyd gelijk bij gyn Hier zo moe lag gisteren al voor 9 uur op me nest zooo moe , misselijk met vlagen Vanmiddag komt mvm om 2uur en dan nog ff week wachten voor eerste echo de 23 ste
Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje(verrassing) 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (3) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 23 november-lolo79-1e(medische)echo 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 1e echo (6+5) + intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Johanna01 - intake vk 12 december - Siamara- eerste echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 decenber - Irmiee - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hu waarom krijg ik dat niet in kleur dan hihi ben niet zo technische , Afspraak van mij op 23 november moest er nog tussen wil iemand dat voor mij dien dat de lijst er dan staat in kleur , Alvast bedankt
Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje(verrassing) 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (3) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 23 november- Lolo79- eerste medische echo 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 1e echo (6+5) + intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Johanna01 - intake vk 12 december - Siamara- eerste echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 decenber - Irmiee - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).