Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Voor jullie allemaal :D

Gruffalo123, paula1984, pienvd90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

@Paz jeeeej! Super fijn!

Paz vindt dit leuk.
  3. Rozemarijn33

Dank jullie wel voor de beterschapswensen. Ze lijkt nu wel weer ok, maar dat zal vanmiddag wel weer terug komen. Had vroeger als kind vaak oorontsteking en vond dat het ergste qua pijn wat er was, dus probeer altijd er extra voor ze te zijn, als ze ziek zijn

Snuky vindt dit leuk.
  4. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ah ok! Dat heb ik eigenlijk niet, alleen af en toe een wat beurse buik. Fijn dat het na 2 dagen al beter met je ging!

5. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Zoooo ik ben weer bijgelezen hoor, hier in Duitsland. Kletsmajoren... :p

Wat eng, al die mensen met krampen en bruinverlies. Gelukkig is alles goed @Paz!

En die onzekerheid, och ik heb het ook... Vrijdag nog te horen gekregen dat de vlag uit kan en nu weer zo angstig. Hele nacht niks gevoeld en vandaag echt een menstruatiegevoel. Pijnlijke steekjes, beetke uitstralend in mijn vagina zelfs. Eigenlijk steeds aanwezig, terwijl ik normaal gesproken gesproken even wat gezeur heb en dan is het weg. Neem aan dat het niks voorsteld, gewoon baarmoeder die groeit?

Mensen die wie is de mol niet kijken of kennen, foei foei!! :eek::eek::eek::eek:

Net een appje van een vriendin die zwanger is van de 2e. We lopen bijna gelijk, zo leeeeeuk!

Normaal werd ik altijd verdrietig van zwangerschapsaankondigingen maar nu gaat dat gelukkig veel beter hihi.

paula1984 en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  6. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Hier in het Erasmus MC geweest bij een geneticus. Kreeg als verrassing ook nog een echo, leuk leuk :D

Maar er blijkt een mogelijk genetische nieraandoening in de familie te zitten, en dat zou ik aan het kindje kunnen doorgeven. Als het zo is, dan is er niets aan te doen (behalve evt de zwangerschap afbreken maar dat zou ik hier zeker niet voor doen). Het is dus puur het weten dat je vroeg of laat nierpatiënt wordt. In het ziekenhuis willen ze het graag onderzoeken bij mij en de baby. Nu moeten we dus beslissen of we het willen weten of niet. Vind het best een lastig dilemma:( het enige voordeel aan onderzoeken is dat je het weet, er kan sowieso niks aan gedaan worden..

7. Rozemarijn33

Lastig @Vogeltje90 is het een nierziekte waarbij je wel “gewoon” kunt leven met een behandeling?
    Ik geloof dat ik het wel graag zou willen weten, dan weet je wat je te wachten staat. Heb ik met de stofwisselingsziekte van de kinderen ook.

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat fijn @Paz
    Hier wachten we de uitslag van de nipt af voordat we het vertellen.
    Wordt vanavond wel lastig aangezien ze stiekem drank in mn glas willen doen.

Dat is moeilijk @Vogeltje90 maar ik denk dat ik het toch wel zou willen weten.

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  9. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.488
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ineens besef ik, als het nieuwe jaar is ingegaan om 00.01 uur ben ik 12 weken zwanger! :D

Gruffalo123, Snuky, Lizra en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.488
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    En voor jullie allemaal alvast de beste wensen natuurlijk dames! :)

pienvd90, Snuky en Paz vinden dit leuk.
  11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier ook zo :confused: ben dr bekend mee als ik zwanger ben helaas. Vanmorgen half 4 klaar wakker. Lag pas half 11. Fijne vakantie!

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Vogeltje90 ik zou dat graag willen weten. Als het voor jullie welkom is kun je er aan wennen en kijken of je je wat verdiepen kan.

@Paz wat fijn z'n goede echo!!

@Rozemarijn33 beterschap voor je meisje zo sneu oorpijn.

Ik ga zo lekker hapjes maken voor ons avondje met het gezin :)

Paz vindt dit leuk.
  13. Paz

Paz Niet meer actief

@Vogeltje90 lastig hoor om zulke keuzes te moeten maken.. toch zou ik het wel willen weten denk ik, kun je je er op voorbereiden mocht het idd zo zijn. En valt er een last van je schouders mocht alles in orde zijn :)

We zouden vanavond naar familie maar degene waar we heen zouden ligt met koorts in bed. Dus plannen gewijzigd en we blijven lekker thuis! Mn moeder en broer en schoonzus komen, manlief heeft hele ochtend appelbeignets staan bakken en net allemaal lekkere hapjes gekocht en gemaakt voor vanavond :)
    Eigenlijk wel fijn zo thuis, kan dochter lekker in dr eigen bedje vanavond en hoeven we niet met haar over straat midden in de nacht.

❤Fijne jaarwisseling meiden!!
    2019 wordt ons jaar, allemaal lieve kindjes!❤

paula1984 en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  14. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @slecht slapen hier ook erg veel last van. Ik val gelukkig wel snel in slaap, maar wordt rond 1 uur wakker en lig dan de rest van de nacht te draaien. Rond vijf uur beginnen dan de kinderen en manlief gaat om zes uur met ze naar beneden en dan lig ik nog even in bed tot acht uur als ik geen vroege dienst heb. Echt slapen doe ik alleen helaas niet tussen 1 en 8 :(. Kijk ook een beetje op tegen de jaarwisseling, ben nog zo moe en misselijk.

15. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.488
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    En nu officeel, gelukkig nieuwjaar lieverds!

- 12 weken dansje - ❤

pienvd90, paula1984, Snuky en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

paula1984 en Snuky vinden dit leuk.
  17. Rozemarijn33

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

paula1984 en Snuky vinden dit leuk.
  18. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar! :)

Ik heb twaalf uur niet gehaald helaas:roflmao: jullie?

pienvd90, paula1984 en Snuky vinden dit leuk.
  19. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!

@Vogeltje90 Ik zou het ook willen weten. Alleen al, zoals anderen al zeiden, om je er op voor te bereiden mocht er iets mis zijn. Gaat het om een ernstige nierziekte of kan er mee te leven zijn door medicijnen?

@Zonnebloem92 Hoezo willen ze stiekem drank in je glas doen? Ik zou dat echt niet pikken en leuk vinden. Maar bij mij weten ze ook gewoon dat ik alcohol niet lekker vind en als ik rijd dat ik dan helemaal niks van alcohol drink. Ik ruik volgens mij ook meteen of ergens alcohol in zit.

@Rozemarijn33 Volgens mij was jouw dochtertje ziek. Hopelijk voelt ze zich al een beetje beter. Altijd zo sneu om ze zo ziek te zien.

@Citygirl1985 Fijne vakantie!

@Gruffalo123 Zo weinig slaap?! Hoe kom je de dag door dan?:confused:
    Ik zou echt kapot chagrijnig zijn dan.:roflmao:

20. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar , hier niet mee gemaakt ziek ziek pfffffffff ,

paula1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina