Hier nog wel wakker gebleven, maar gekeken vanuit t slaapkamer raam haha. Was zo moe, maar durfde niet te gaan slapen omdat de buren best wel zwaar vuurwerk hadden wat gewoon op de stoep werd afgestoken. Maar ging gelukkig goed. Morgen eindelijk de termijnecho na 5 weken wachten, ben zo benieuwd!
@Lelie89 gelukkig is ze weer beter. Maar nu begint mijn man en andere dochter. @nieuwjaar alle kindjes zijn opgebleven en dat ging goed. We hadden bezoek en daardoor ben ik wakker gebleven maar we waren allemaal moe, dus liepen met z’n allen te gapen en die kinderen maar door stuiteren @Lolo79 heel veel beterschap! @Johanna01 fijn morgen de termijnecho. Alvast succes!
Gelukkig nieuwjaar allemaal meiden! Voor ons allemaal hopelijk een prachtig en bijzonder jaar waarop we ons wondertjes mogen ontvangen! Hier gisteravond met ons vrienden uitgezeten een club van 15 man op bezoek, super gezellig maar toen het 2.00 was was het wel fijn om op bed te gaan! Hier hebben we het gisteravond verteld
Gelukkig nieuwjaar! Hier wel gehaald ( man niet) ik heb Harry Potter gekeken. Jongste begon helaas alweer om 04.00 dus maar 3 uur slaap
@Lolo79 Veel beterschap! @paula1984 Pffff 3 uurtjes slaap..succes vandaag Kan je in de middag misschien nog een dutje doen? We waren bij vrienden dus we bleven wel wakker. Zoontje werd rond twaalf uur wakker en heeft nog even naar het vuurwerk gekeken. We hebben hem na een tijdje weer op bed gelegd voordat we maar huis gingen maar volgens mij heeft hij niet meer geslapen. Hij sliep dus net als ons pas weer thuis rond 2 uur. We zijn nu dus alledrie moe. Hebben het ook aan de vriendengroep verteld, allemaal leuke reacties. Morgenochtend ook de termijnecho, toch wel weer een beetje spannend.
Gelukkig nieuwjaar meiden! Wij waren een paar dagen weg met vrienden dus heb een stuk gemist hier hha. We hebben t wel aan de kindere verteld (vanwege verschillende afspraken konden we t eiglijk niet geheim meer houden) ze waren super blij, vooral de oudste heel enthousiast! Heel leuk! Ook onze ouders en de vrienden waarmee we weg waren weten t nu, de rest vertellen we t na de termijnecho van donderdag. Toch weer spannend hoor!
Het is een ernstige ziekte waarbij transplantatie zeker nodig is.. Ik neig ook steeds meer naar wel weten. Maar wil ook nog uitzoeken of en welke gevolgen het heeft voor verzekeringen en hypotheken.. Lastig lastig
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Op het jaar dat ons kindje geboren mag worden! Veel gezondheid en geluk! Morgen eindelijk weer een echo!! Yeah. Moet wel wachten tot savonds. Hier 00:00 wel gehaald. Waren bij vrienden.
Ik ook, helaas pas om 18:30, maar gelukkig wel weer eerst stage tot half 5. Hopelijk hou ik het wat vol, laatste anderhalve week bijna alleen maar liggen slapen en overgegevem zo ziek.
De beste wensen dames en hopelijk een prachtig jaar met een kleintje! Ik had een feestje en was om 3 uur thuis, morgen helaas weer werken
Wat vervelend dat je zo ziek was zeg. Hopelijk is het snel over! Oh lekker afleiding de hele dag. Ik heb hem om 17:45.
Fijn 2019 allemaal!!! Veilig aangekomen in Italie Nieuwjaar gwn thuis want onze vlucht ging 7 uur in de ochtend. Dl op 18.00 al op bed gelegd, werd ze om 21.30 klaarwakker en deed een oudjaarconference voor ons hihi. Ze viel om 23.55 in slaap en sliep door alle vuurwerk heen. Om 4 taxi gepakt en dl heeft het zo goed gedaan. Tijdens landing stiekem op mij geslapen, ssssst. Gister overdag was ze wel een uitdaging maarja, who can blame her na zo'n nacht. Ze is wel super blij hier te zijn bij 'Nonna en Nonna in talie met tiegtuig'. Hopelijk vandaag betere dag.