Knuffel @Bosbeske vervelend he die onzekerheid. Ik ben ook een stuk minder misselijk enzo, heel soms denk ik ook: als het nog maar goed is. Maar aan de andere kant is het ook wel de tijd om wat minder kwaaltjes te krijgen en je weer wat beter te voelen. Ik duim voor je as zaterdag
Wij wisten het bij de middelste niet. Was inderdaad heel bijzonder. En toch: toen ik haar aanpakte, en alleen nog de bovenkant van haar hoofd had gezien, zei ik: hey meiske! Niemand had nog iets gezegd, dus ik reageerde vanuit een gevoel. Vond ik heel bijzonder! Nu wil ik het wel graag weten. Bij de jongste dochter ook, vanwege de kinderen. De een wilde een zusje, de ander een broertje en zo kon diegene die “zijn zin niet kreeg” nog even wennen aan het idee.
Het ligt inderdaad aan hoe die staat. Hier toch echt duidelijk. Bij mijn eerste was het met dit termijn ook te zien
Ik vind het niet lullig. Schijnbaar worden er meer abortussen gepleegd toen ze het gaven. Vandaar dat het is afgeschaft.
Jeetje... dat is erg. Dat mensen dat doen... Ik zeg wel dat ik een voorkeur heb voor een jongen, maar uiteraard ben ik ook blij met een meisje. Geen haar op m’n hoofd die zou denken aan afbreken bij “het verkeerde” geslacht. Als het maar gezond is, gaat toch echt boven alles!!
@pienvd90 wat leuk een jongen! Jongens zijn leuk @Rozemarijn33 en @Bosbeske ook hier minder misselijk en voel me al beter dan de voorgaande weken.. En toch gisteren al een mini mensje mogen zien op de echo!
Bedankt voor lieve reacties! Gevoel is er nog steeds. Ben benieuwd zaterdag . Wat erg zeg meer afbrekingen door geslacht. Hier geen voorkeur, heb 2 meisjes en kan me eigenlijk niet voorstellen dat er jongetje uitkomt haha
Nouuuuu hoe durft'ie?!?!?! Zei hij dat hij ze heeft weggegooid of heb je ze in de prullenbak zien liggen? Misschien heeft hij ze zelf opgegeten joh!
Oh, ik snap je onzekerheid! Maar ik lees ook overal dat afnemende symptomen niks hoeven te betekenen per se. Fijn dat je zaterdag een echo hebt, al kan ik me voorstellen dat de tijd nu voorbij kruipt!
Toevallig vanochtend met mijn man over gehad en we willen het geslacht wel weten. Maar wachten tot de 20 weken echo lijkt zo laaaaaang, haha. Nu we de keus hebben gemaakt wil ik het NU weten. Het is ook nooit goed hè, haha! Ik heb voor beide geslachten al namen, alleen ik moet mijn man nog even overtuigen.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 22 juli 23 juli 24 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 25 juli Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje 29 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (1) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Afspraken: Januari: 3 jan - Babywens93 - termijnecho zh + nipt 4 jan - Snuky - intake vk 4 jan - Mirya - termijnecho 8 jan - Anne8686 - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 8 jan - Zonnebloem92- termijnecho 9 jan - Miloena- termijnecho 9 jan - lolo - echo 9 jan - Ehdi - controle en nipt 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 10 jan - lolo - gyneacoloog afspraak controle 11 jan - J90J - termijnecho 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 15 jan - Citygirl - controle vk 15 jan - Paz - controle vk 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 16 jan - Nugget - controle vk 21 jan - Vogeltje90 - controle vk 22 jan - Gruffalo123 - controle vk 24 jan - pienvd90 - hartje luisteren (15+1) 25 jan - Flamingooo - controle vk 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling 28 Jan - Lizra - controle vk 28 jan - Zonnetje1988 - controle vk 29 jan - Babywens93 - echo geslachtsbepaling 31 jan - Lelie89 - controle vk Februari: 2 feb - Flamingooo - geslachtsecho (15+3) 4 feb - Paz - geslachtsecho (15+1) 15 feb - J90J - controle vk 18 feb - Johanna01 - 20 weken echo 22 feb - Gruffalo123 - 20 weken GUO 25 feb - Citygirl1985 - 20 wk echo 25 feb - Lelie89 - 20 weken echo 26 feb - Zonnetje1988 - 20 weken echo 27 feb - Irmiee - 20 weken echo 27 feb - Nugget - 20 weken echo + vk 28 feb - Lizra - 20 weken echo Maart: 4 maart - Paz - 20 weken echo Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken Diien
He! Ik heb de verloskundige vanmiddag gebeld, na drie dagen onzekerheid over dat bruinverlies van afgelopen weekend dacht ik, ik ga gewoon bellen. Dus ik mag nu vanavond voor een extra echo komen. Ze gaat even voor me kijken. Ik hoop zo dat alles goed is. Ik begrijp je onzekerheid helemaal @Bosbeske. Mijn symptomen zijn ook minder voor mijn gevoel. Ik word vooral heel moe en moedeloos van die spanning. Die angelsound zou wel wat voor mij zijn denk ik...
Vermoeiend he, wat maken het onzelf moeilijk maar wel fijn dat je een echo mag. Is het bruinverlies gestopt? Ik duim voor je