Oh zo vervelend is dat dan...! En nu is het natuurlijk weekend... Ik werk gebeld door de gyn die de punctie had gedaan, ze was zo blij voor me.
Ach soooo, dat "ding" wat lijkt op een piemeltje? Edit: zie nu je post met het cirkeltje. Thanks! Interessant.
Is er geen optie om een kruk of stoel erbij te pakken zodat je af en toe toch even kan zitten? Of af en toe even een klein loopje, staan is funest voor je rug en dat laat een zws je zeker voelen! Sterkte hopeli kk voel je je snel beter
Ah oké, goed zo. Hihi. Ik ben er ook niet weg van. Helaas heeft ons huurhuis ooooooooooveral structuurmuren, zelfs de plafonds. Wat een horror. Ik zou veel liever behang willen...
Ja wat Miloena zegt, @Nugget! Je werk(gever) is toch ook verplicht om je meer pauze te geven en wat aan dat soort dingen zoals de hele dag staan te doen?
Hopelijk voel je je vandaag beter @Nugget en ik zou inderdaad even overleggen op je werk want dat houd je niet zo vaak vol!
Wat de andere meiden ook al zeiden @Nugget zou ik het gewoon met je werk bespreken, dat je of wat vaker kan rusten met een stoel ofzo, of dat je dat soort shiften niet meer doet. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en voel je je vandaag beter! @Johanna01 Gelukkig was het bloedverlies niks ernstig en gaat alles goed met de kleine! @Mirya Gelukkig was alles goed en een mooi kloppend hartje gezien! Gefeliciteerd! Hopelijk zakt de misselijkheid snel weg. Ik kan gewoon een 12 weken dansje doen vandaag!
Hier beneden woonkamer os ook geen behang , had liever wel gehad maar ja dan moet je alles glad maken boven wel muren structuur en helft behang .
Wij zijn van een enorm klus koophuis naar een huurhuis verhuisd, dat door de vorige bewoners enorm was uitgeleefd. Daardoor hebben ze voor ons alle muren gestuced (hoe schrijf je dat??) en overal nieuwe plafonds in gemaakt. Er kwam ook een nieuw keukenblok in. En zelfs al het houtwerk in de grondverf gezet. Dan doen ze nooit, maar het was echt vreselijk hier. Alleen de badkamer hebben ze niet vernieuwd. We zijn nog niet klaar met alles schilderen, maar dat doen we met verf op waterbasis, dus kan ik helpen. Vind ik ook leuk. De trap moet ook nog gedaan. Komt wel af voor de zomer
Hoi hoi, Mooie echo's gefeliciteerd! Ik kom er even niet aan toe hier. Schoolvakantie en alles thuis veel leuke dingen gedaan deze week. Helaas oudste werd krijsend wakker gisteren om 20.45 met een zeer oor daarna zn hoofd. Na dikke pijnstillers nog krijsen dus hap maar gebeld die wilde hem graag zien. Dubbele oorontsteking, waarvan rechts op klappen staat. diclofenac mee na 15 min sliep hij eindelijk om 02.00. Toen begon om 04.00 de jongste. Nog stil gekregen tot 6 uur gelukkig. M'n man is eruit gegaan en ik en de oudste verder nog geslapen. Jongste krijst ook al heel de ochtend hij heeft dus ook oorontsteking Hij heeft buisjes dus hopelijk komt de rommel er snel uit dan knapt hij op.
Ach @paula1984 ook echt allebei de jongens een oorontsteking! Heel veel beterschap! Hopelijk kunnen jullie het vandaag lekker rustig aan gaan doen.
@paula1984 beterschap voor je jongens! Oorontsteking is echt super naar. Was hier erg onzeker vandaag of alles wel goed zat omdat ik me langzaam aan steeds beter begin te voelen, meer energie en minder misselijk. Dus vanochtend de Doppler maar onderuit de kast gevist en gelukkig een mooi hartje plus een schopje kunnen horen (als ze naar de Doppler schoppen of draaien geeft dat een heel kenmerkend geluidje)
@Gruffalo123 Wat fijn dat je het hartje hebt kunnen vinden! Lijkt me toch weleen geruststelling. Zijn er hier dames bekend met bekkeninstabiliteit? Ik heb het bij mijn zoontje niet gehad maar ik heb nu al een paar keer dat ik bij bepaalde bewegingen een pijnscheut voel bij mijn onderrug/stuitje. En daarnet met het stofzuigen voelde ik het heel de tijd in mijn onderrug/stuitje, vooral als ik een bepaald aantal graden naar voren boog. Is dit het begin van bekkeninstabiliteit of doet mijn stuitje gewoon raar? Ik heb het laatst al aangegeven bij de vk en ze zei dat ik het in de gaten moest houden. Maar ik weet niet eens of dit mijn bekken zijn?
Ah wat fijn om het hartje dan te horen! De vk ging gisteren nog luisteren, maar we hoorden helaas niks (10+2). Ik maak me er geen zorgen om, maar vond het wel héél erg jammer. En aww @paula1984, wat ontzettend zielig en vervelend...! Beterschap voor je knullen!
Ja gier heel erg bekend met bekkeninstabiliteit. Bij de middelste echt zeer extreem. Toen fysio gehad die niet hielp. Bij de derde een hele goede bekkenfysio gehad die zich vooral richtte op het SI gewricht. Die oefeneningen ben ik meteen gaan doen nu. Helpt goed! Als het blijft raad ik je dus aan een goede bekkenfysio te zoeken
Sterkte met de oortjes paula1984 , dat zo'n pijn. Net een mooie echo gehad! 11 weken nu. 1 dagje vooruitgezet. Voor nu opgelucht
@bekkeninstabiliteit heel bekend hier. Hier met name last van de symfyse (verbinding tussen je bekken bij je schaambeen) en in de liezen. Ook zeurende stekende pijn in billen en ook wel eens stuitje. Vorige zwangerschap heel veel last gehad tot week 27, toen daalde de kleine in en werd het minder en kon ik iets beter lopen. Dit keer nu met vlagen al best wel last, maar beter dan de vorige keer. Ik ga binnenkort naar de fysiotherapeut ervoor, fysio die ik vorige keer had heeft helaas geen contact meer met de zorgverzekeraar, nu dus naar een ander. Vorige zwangerschap ook nog een tijdje met een bekkengordel gelopen (zit strakker dan een bekken band) zodat ik kon blijven lopen. Hopelijk dit keer niet nodig