Ja, ik wel. Echt heeeeel veel. Een week voordat ik een positieve test had, zei de gyn dat ik onmogelijk zwanger kon raken met een baarmoederslijmvlies van 5mm.
@Lolo79 Mooi buikje hoor! @zwtesten, bij mijn andere zwangerschappen heb ik ook alleen maar één test gedaan en dat was genoeg. Alleen bij deze duurde mijn cyclus in een keer langer dus ik wist niet wanneer ik ongesteld moest worden en kreeg ineens een tuurstreepje. Toen heb ik wel om de dag getest met drie testen, daarna waren ze op en niet meer bijgekocht. Edit: in sommige gevallen snap ik wel waarom mensen zo vaak testen (bijvoorbeeld door miskraam of in het geval van Babywens, ongeloof) maar soms denk ik inderdaad dat mensen zichzelf helemaal gek maken ermee. Ook met testen op 7/8 dpo... ik snap dat je het graag zo snel mogelijk wilt weten maar dat is toch veel te vroeg en dan heb je nog steeds geen zekerheid.
Oh! Ik was juist niet tevreden haha. Maar ik had ook maar simpele dipsticks. Waar die heeeeeel vaag, was de Predictor early meteen knal positief, op dezelfde dag.
Grappig om te lezen. Ik snap het wel hoor. Het is toch een soort bevestiging en de weinige houvast die je hebt. Ik heb ook 2 miskramen gehad dus die onzekerheid begrijp ik goed. Dit is echt ons onverwachte cadeautje en eigenlijk heb ik me nog weinig zorgen gemaakt, deze zwangerschap. Dat is luxe, dat besef ik heel goed! Vannacht is ons nichtje geboren. Och wat smelt ik dan bij die eerste foto’s ❤️ Dat we dat nog eens zelf mogen mee maken!
Hier de eerste week wel meerdere testen gedaan, omdat we zolang hadden gewacht op dit moment, en het indd bijna niet te geloven was. De testen liepen mooi op en toen ben ik ook gelijk gestopt met testen! Hier nog niet aangekomen, eerder afgevallen door het merendeels misselijk zijn. Wel savonds als een opgezet darmen buikje.
Ik heb bij al mijn zwangerschappen 3 testen gedaan, bij mijn vorige zwangerschap liepen ze af dus wist ik al dat er een miskraam aankwam. Ik snap wel dat mensen meer dan 1 test doen, alleen snap ik niet dat mensen al op 8 dpo testen.
@gewicht: 3 kilo afgevallen sinds positieve test, maar hou van ook maar bar weinig binnen nog steeds.. @testen; ik geloof dat ik vanaf 8 dpo tm 16 dpo elke dat met predictor heb getest, en tussendoor nog een keer met action. Daarna geloofde ik het wel
Wauw 13 weken dansjes worden er al gedaan! Wat gaat het hard allemaal. Hier helaas nog geen vermindering van kwaaltjes . Ben al bijna 3 kilo afgevallen. Komt door gebrek aan eetlust. Had ik bij mijn dochter ook. Dit was mijn buik een paar dagen geleden, gaat echt zo veel harder dan bij de eerste: Bekijk bijlage 603107 Hier schuldig aan vroeg testen en door testen. Komt door geschiedenis maar je maakt jezelf inderdaad alleen maar gek. Toch kon ik me niet bedwingen.
Wanneer gaan jullie voor het eerst iets kopen? Ik probeer te wachten tot de 20 weken echo, maar wellicht dat ik al wat kleins koop na de geslachtsbepaling. Eerder sowieso niet, bij mijn missed abortion in mei hadden we speciaal een nieuwe kinderwagen (aangezien we alles 4 maanden ervoor hadden weggedaan) gekocht. Begin november de wagen maar weer verkocht en 3 weken later testte ik positief.
@testen: ik testte vanaf 11dpo omdat je vanaf dat moment zeker een innesteling hebt gehad. Daarna om de dag voor de leuk. Ik had nog wat testen liggen. Ongeveer een weekje gedaan. Bij de eerste had ik maar 2 testen gebruik Wij hebben gister al door de prenatal gelopen even kijken wat we graag allemaal zouden willen en wat we nu handig vinden. Al die schattige babykleertjes maar we wachten nog even tot het geslacht en Daan gaan we (lees ik!!!) lekker los
Wij hebben na de termijnecho samen een eerste rompertje gekocht ❤ verder wacht ik inderdaad op het geslacht!
@ testen ik heb er veel gedaan 8 dpo negatief 9 dpo positief gelijk 3 testen gedaan geloofde de eerste niet haha dus 3 verschillende merken in dezelfde urine gedaan. Daarna elke dag tot 18 dpo ofzo. Toen was de controle streep donkerder dan test lijn en ben ik gestopt. @ kleertjes hier koop ik weinig aangezien geslacht een verrassing blijft. De rompers van de jongste heb ik nog en die zijn neutraal. Verder 2 of 3 neutrale setjes voor de eerste dag. Daarna mag mijn man naar de winkels indien het een meisje is en lekker shoppen voor zijn dochter. Als het een jongen is hen ik nog een kleine doos met mooie kleertjes van de jongste en kan shoppen een week uitgesteld worden
‘12 weken dansje’ =) @Vogeltje90 Hier -1 kg afgevallen.. Ik vind dat ook lastig hoor dat je lichaam verandert. @Gruffalo123 haha geweldig ik heb er ook een stuk of 20 gedaan. Het testen alleen al was een verslaving Wauw bij sommigen is een zw-buik al goed te zien! Hier alleen avonds opgezette buik. Moet alwel zwangerschapsbroeken aan, mijn normale knellen namelijk al. Wij gaan na de 20 weken echo shoppen.. Hier alwel wat cadeautjes gekregen voor de baby.. Gaan er nog dames naar de 9 maanden beurs ? Zo toevallig ben ik zwanger met mijn andere 2 schoonzusjes, en we zijn alle drie opeenvolgend van maand uitgeteld, dus we maken er een familie uitje van met de mannen ... Geslachtsbepaling hebben we ook gepland staan..!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje ❤ Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤ Imkar - 32 jaar - 2e kindje ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli ❤ Blijtje - 38 jaar - 4e kindje ❤ Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 25 juli 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli ❤ J90J - 28 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Bosbeske - 40 jaar - 3e kindje ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje 29 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje 30 juli ❤ Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (1) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Afspraken: Januari: 8 jan - Anne8686 - termijnecho 8 jan - Paula1984 - termijnecho 8 jan - Zonnebloem92- termijnecho 8 jan - Duimpje86 - controle echo 9 jan - Miloena- termijnecho 9 jan - lolo - echo 9 jan - Ehdi - controle en nipt 10 jan - Johanna01 - controle verloskundige 10 jan - lolo - gyneacoloog afspraak controle 11 jan - J90J - termijnecho 14 jan - Irmiee - controle verloskundige 15 jan - Citygirl - controle vk 15 jan - Paz - controle vk 16 jan - Snuky - termijnecho (exact 12 wk) 16 jan - Nugget - controle vk 21 jan - Vogeltje90 - controle vk 22 jan - Gruffalo123 - controle vk 22 jan - Duimpje86 - controle echo 23 jan - Mirya - controle vk 24 jan - pienvd90 - hartje luisteren (15+1) 25 jan - Flamingooo - controle vk 26 jan - lolo - geslachtsbepaling bij echo bureau 28 jan - Johanna01 - echo geslachtsbepaling 28 Jan - Lizra - controle vk 28 jan - Zonnetje1988 - controle vk 29 jan - Babywens93 - echo geslachtsbepaling 31 jan - Lelie89 - controle vk Februari: 2 feb - Flamingooo - geslachtsecho (15+3) 4 feb - Paz - geslachtsecho (15+1) 5 feb - Snuky - controle vk 9 feb - Zonnetje1988 - geslachtsbepaling 15 feb - J90J - controle vk 18 feb - Johanna01 - 20 weken echo 22 feb - Gruffalo123 - 20 weken GUO 25 feb - Citygirl1985 - 20 wk echo 25 feb - Lelie89 - 20 weken echo 26 feb - Zonnetje1988 - 20 weken echo 27 feb - Irmiee - 20 weken echo 27 feb - Nugget - 20 weken echo + vk 28 feb - Lizra - 20 weken echo Maart: 4 maart - Paz - 20 weken echo Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken 17 december - LittleSweetGreyBunny93 - MA 5 weken ❤️❤️ 18 december - Famke89 - MA 7 weken Diien
Hmm hier afgelopen dagen wel een onzeker momentje , op de echo lijkt het net of er een spleet tussen de lip en de neus van het kindje zit... Kan natuurlijk van alles zijn ..
Hier getest met 10dpo met dipstick omdat ik dacht dat het te vroeg was maar bleek al heel licht positief. Toen volgende ochtend met predictor en die was al zo duidelijk.. heb 6 predictors gedaan niet omdat ik het niet geloofde ofzo maar als ik eenmaal begin met testen word ik echt testverslaafd @zonnetje1988 Ik ga met mn moeder naar de huishoudbeurs/9maanden beurs! Vind het ook zo leuk dat we voor die tijd het geslacht weten, shopt toch net ff wat makkelijker
@zonnetje1988 ik zie wat je bedoelt. Zolang de echoscopist er niets van zei of vind is het denk ik niet van belang. Snap wel je denkwijze hoor, ik zou ook dagen allerlei theorieën gaan bedenken. Kun je je vk even bellen op het gewone nummer en even je zorg voorleggen?
Wauw dat is echt superleuk zeg, dat jullie allemaal in dezelfde periode uitgerekend zijn!! Superleuk voor de kids ook later! Ik zou het aan de verloskundige vragen van die echo maar ik denk dat je op zo'n echo nog zo weinig kan zien dat de kans dat het fout zit veel veel veel kleiner is dan dat het goed zit hoor!