Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Zonnebloem92 grootte van het dorp zegt niet alles, hier is het ook in the middle of nowhere dat ze het aanbieden :p. En er is nog best veel animo voor.

2. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Hier in enschede ook niks van gehoort van dat centery , zo vandaag druk dagje manlief jarig boodschappen doen vanmiddag kwart over drie echo . Dames met vandaag ook een echo toi toi

Lelie89, Gruffalo123 en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  3. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Welke kleurn doen jullie de kamertje zijn jullie daar al uit of wordt het roze of blauw hier zijn we er wel uit stone green wordt het hier met grijs en wit kan voor allebei ja ,

@Siamara , dat ziet er goed uit hopelijk loopt die op ben benieuwdt na de volgende test

Siamara en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Lolo79 Gefeliciteerd met je man. Veel plezier vanmiddag met de echo!

Dames met een echo succes en veel plezier!

@ kamertje is hier witte meubels klassiek. Behang is houtlook met grijze tinten. Kan dus heel makkelijk met blauw of roze aangevuld worden na de geboorte.

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wauw wat is er veel gebabbeld zeg! Even 4 pagina's terug gelezen!

@Siamara wat super meis, voorzichtig gefeliciteerd!! Duimen op een plakbeebje!

Hier een 11 weken dansje en daarmee vandaag ook de termijn echo, zo benieuwd kijk er nu al naar uit om weer even te mogen spieken

@Veel krijgen dat gaat hier ook niet zo, bij 1e kindje kregen we wel van schoonouders een box + boxkleed ( zelf uitzoeken en hun betaalden) Dit als 'kraamcadeau' super fijn! Maar verder zijn al ons vrienden nog bezig met kindjes

Hier wil ik sws een nieuwe kinderwagen, vond die ik nu heb echt vreselijk hobbelen voor het kleine hoofdje.. ben benieuwd of er beter is!

Snuky en Siamara vinden dit leuk.
  6. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Qua kamertje heb ik totaal nog geen idee. We zijn nog keihard bezig om ons appartement überhaupt op tijd af te krijgen:roflmao: we wonen nu in het oude huis op ons erf, maar ik zie het totaal niet zitten om hier een kind te krijgen. Het is schimmelig en koud en zit zelfs nu vol met vliegjes enzoo_O dus we zijn in het bedrijf van mijn man (wel nieuwbouw) een appartement aan het maken. Zaterdag de badkamer uitgekozen. We hopen uiterlijk in mei te verhuizen naar ons frisse schone nieuwbouwappartement :roflmao: en dan gaat met de loop der jaren het huis plat en komt er een nieuw huis. Maar daarvoor moeten we eerst serieus sparen wel.

Lolo79 en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Zo dan ben je nog wel even zoet dus!! Wel heel leuk uiteindelijk een prachtig nieuwbouw huis! Leuke vooruitzichten

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Leuk bouwen! Hier tien jaar geleden een echte bouwval gekocht en opgeknapt. Moeten nu nog een paar kleine dingen, maar dan is het hele huis van top tot teen door ons zelf verbouwd.

@babykamer die hebben we niet. Baby ligt de eerste ongeveer 9 maanden bij ons in de cosleeper en gaat dan bij de andere twee op de kamer. Die kamer is heel neutraal met alleen wit :p ook met het oog op verkoop over een jaar of 3. Dan gaan we naar een veel grotere woning, met hopelijk een hele hele hele grote tuin :). We hopen dan te verhuizen naar een boerderij :).

Vogeltje90, miloena, zonnetje1988 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. paula1984

@miloena veel plezier en succes vandaag!

@ KINDERWAGEN hier een soort wagenpark. 2x een single. Bak en ombouw naar zitje. Een duo abc zoom een buggy en een aangepaste wandelwagen voor de jongste.
    Hij gaat goed vooruit dus wil graag kijken of hij in een aangepaste buggy kan dat is ook meer praktisch.

Rozemarijn33 vindt dit leuk.
  10. paula1984

11. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Hier ook ene kant hout look behang grijs

paula1984 vindt dit leuk.
  12. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Van onze dochter zaten we ook in een appartement kreeg in januari eengezinswoning woning aangeboden en 26 februari kregen we de sleutel ze hebben met man en macht gewerkt om huis af te krijgen 11-3 onze dochter geboren we zaten er net in hahahaha

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  13. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

7 sep 2018
    356
    497
    63
    Vrouw
    Goed!! Weer even kunnen genieten van de twee frummels. Ze waren weer goed gegroeid en lagen lekker te bewegen.

Snuky, zonnetje1988, Gruffalo123 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Paz

Paz Niet meer actief

Fijn alle goede echo's gister weer meiden!
    Succes voor alle echo's vandaag! :)

Morgen de 14maanden prikken bij mn dochter. Zie er vreselijk tegenop. Hoe ouder ze is hoe zieliger ik die prikken vind, gelukkig gaat manlief ook mee!
    Lees en hoor alleen dat veel kinderen hier na een week ziek van worden, hoop het niet. Andere prikken ook niet ziek geworden, dus laten we maar duimen dat het nu ook meevalt :)

15. paula1984

Aww sneu he die prikken. Hier beide nooit ziek geweest dus hoop voor jou dochter dat het meevalt.

16. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

@kamertjes: kleurencombi’s klinken mooi!
    En de verbouwingen/ bouwen van een nieuw huis/ verhuizen naar een boerderij over een paar jaar, klinken super :)

Hier komt de baby ook in een co-sleper naast Mn bed. Zeker 1,5 jaar. Daarna dus bij de meiden. Die mochten in de zomer de kleuren uitkiezen voor hun kamer en dat werd 2 tinten roze (die niet echt matchen, maar ja, ik had gezegd dat ze zelf mochten kiezen :roflmao: en ze zijn er super blij mee) dus als het een jongen is, dan hoop ik dat ie van roze houdt :D
    Tegen die tijd zijn de meiden ook ouder dus wie weet is de grote roze voorkeur dan een beetje over en kunnen we het opnieuw schilderen.

@prikken: ja, hoe ouder ze worden hoe zieliger het is. Met 4 jaar vond ik ook echt sneu. Hopelijk wordt ze niet ziek!

En weer goede echo’s! Top!

17. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    @babykamer; mintgroen en grijs, kleurvlakken en patroontjes (dankzij pinterest helemaal uitgeleefd:roflmao:). Heb dus 104 mini patroontjes geplakt :eek:, resultaat is superleuk, maar ik raad het niet aan als je weinig geduld hebt of hoogzwanger bent. Man man.. wat een werk!

Vandaag 13 weken whoopwhoop

18. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Succes voor de dames met een echo vandaag!

@babykamer, We hoeven niks te veranderen, het ziet er nog goed uit. We hebben twee kleuren geel genomen en met brede stroken om en om geverfd. Ff kijken of ik een foto van internet kan vinden.

upload_2019-1-9_10-46-43.jpeg

Zoiets als dit alleen hebben wij uiteindelijk vier stroken gedaan.

Snuky, zonnetje1988, Lolo79 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Wat heerlijk een kind naar de basisschool. Oudste is vanochtend voor de tweede keer naar de basisschool en dat betekende dat ik met het ochtendslaapje van de jongste ook weer in bed kon :). Zo fijn na een paar nachten met late diensten en nog geen 4 uur slaap :). Voel me weer even vol energie :)

Snuky, Vogeltje90, zonnetje1988 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Jongen we zitten alweer/bijna in het tweede trimester. Wat een gek idee zeg.

Snuky, Vogeltje90, zonnetje1988 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina