Goedemorgen, Mvm vorige zwangerschap aan mee gedaan en netjes afgemaakt ondanks ik een super sterke reuk kreeg en alle luchtjes echt smerig waren. Ik rook dingen wat andere niet roken en moest van alles kokhalzen. Merkte het van de week ook al dat het sterker begint te worden. Ik wacht dus nog even met mvm maar zou wel graag nog een keer mee willen doen. @Johanna01 Vervelend... je draai niet kunnen vinden en @Siamara leuk jazz-ballet Heb ik als kind ook aangedaan. Nu doe ik al wat jaren hiphop. weeïg gevoel is vervelend! Ik vond het prettig om droge crackers op zak te hebben en als ik weeeig werd daar wat van te pakken want dat hielp. Misschien het proberen waard. Hier gelukkig ‘nergens’ last van (misschien ondat ik ook druk ben met de 1e?) Mijn borsten beginnen wel ineens zeer te doen en mijn tepelhof is weer gegroeid en begint donker te worden.
Eind maart . Eigenlijk wilden we wachten tot volgend jaar met zwanger worden. Maar had deze ronde een heel eigenwijs ei dat stiekem een tweede LH piek maakte 12 dagen na de eerste LH piek en seks ruim 6 dagen voor de eisprong. Heb in 10 jaar tijd geen tweede LH piek gehad . Theoretisch gezien was het dus bijna onmogelijk . Nu weet ik wel dat wij heel erg vruchtbaar zijn. Alle ronden hiervoor ook eerste ronde raak .
Bekijk bijlage 597699 Mijn test van vandaag Hier nog geen kwaaltjes. Slaap wel slecht maar dat is meer spanning dan kwaal denk ik.
Gefeliciteerd @Imkar! Hier nog niet zoveel klachten. Wel met vlagen een beetje misselijk. En in de avond een borrelende buik.
Goedemorgen allemaal, Welkom nieuwe meiden! @Flamingooo Mooie test meis! @Johanna01 Haha, hier ook zo erg! Heel de dag loop ik te knetteren. Lekker gênant ook. Hoop dat je beter geslapen hebt?! @Mvm Ik wil dit keer ook meedoen, alleen wacht ik nog even tot volgende week na de echo met aanmelden. @klachten Na het eten een erg ‘dikke’ borrelende buik. Borsten zijn wat gevoelig, maar verder nog niks. Hier mijn testjes t/m vandaag. Ze zijn nu op maar geloof het nu ook wel. Nu duimen dat het wel goed mag gaan. Ik duim voor iedereen! Lekker genieten van het zwanger zijn meiden!
Mijn kwaaltjes lijken wel iets afgenomen. Maar net in de auto wel bijna mijn ontbijt uitgespuugd. Dus het zal er wel bij horen, dat het in golven komt. Mijn man is trouwens moe, misselijk en hij kan niet slapen. Hij denkt nu dus dat hij ook zwanger is.
Ik heb last van de zijkanten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik hier helemaal geen last van. Warme compressen schijnen te helpen maar nog niet geprobeerd
Haha arme man. Nu al last van het couvade syndroom is wel erg snel . Couvade syndroom zijn zwangerschap klachten bij mannen wiens partner zwanger is
Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje Imkar - 32 jaar - 2e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje Mirya - 38 jaar - 2e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (3) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 23 november- Lolo79- eerste medische echo 23 november - Flamingooo - 1e echo (5+1) 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo 28 november - Lelie89 - eerste echo vk December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 2e echo (6+5) + intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Johanna01 - intake vk 12 december - Siamara- eerste echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 decenber - Irmiee - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
In overleg met VK mag ik toch eerder voor een echo. 23-11 al. Ben dan pas 5+1, dus sowieso geen kloppend hartje maar dan weet ik in ieder geval of het wel in de baarmoeder zit.
Wat fijn dat je ook eerder mag! Toch hopelijk een geruststelling. Ik mag met 4.6 (de 22e). Hopelijk kunnen ze dan al wat zien.
@Flamingooo dat is fijn dat je zo vroeg mag komen. Ik ga nog niet de vk bellen. Na augustus durf ik niet meer vroeg te bellen. Mag wel voor een vroege echo komen als ik wil had ze toen gezegd. Tussen 6.5 en 7 weken. Weet alleen nog niet of ik dat wil.