Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paz

Paz Niet meer actief

Wat klink je gelukkig, prachtig!:D
    Lekker op je wolkje blijven zitten, wat een ongelovelijk wonder is het toch!:D:D
    En wat flauw dat je niet mocht huppelen zeg, hij kon toch gewoon meehuppelen?:roflmao:

pienvd90 en Snuky vinden dit leuk.
  2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Snuky klinkt alsof je heel hoog op je roze/blauwe wolkje zit! Leuk te horen meid! Het is je gegund:thumup:

Snuky vindt dit leuk.
  3. Anne8686

Anne8686 Lid

24 nov 2018
    93
    152
    33
    Vrouw
    Whoeeee gefeliciteerd!!!!!

Snuky vindt dit leuk.
  4. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Oh heerlijk snuky!

Snuky vindt dit leuk.
  5. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    @Rozemarijn33, @Anne8686, @Gruffalo123, @Paz jullie zijn lief!! ♥

Ik ben inderdaad door het dolle heen hier op mijn roze of blauwe wolk. Ik had de hoop op zo'n wondertje al bijna opgegeven. Dat we zit toch nog mee mogen maken, zoooo dankbaar! ♥

En tsja, dat huppelen. Het was druk op straat, volgens mij wilde hij mezelf beschermen tegen rare blikken ofzo haha!

pienvd90, Paz en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  6. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Snuky straks met een peuter aan je hand kijkt niemand vreemd op als je huppelt of zingt op straat :D

Snuky, paula1984, pienvd90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Snuky vindt dit leuk.
  8. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Aaah heerlijk genieten

Snuky vindt dit leuk.
  9. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

@Snuky ik zou nú een rondje door de kamer huppelen, gewoon omdat het kan ;).

Ik voel sinds een paar dagen die kleine frummel bewegen :) je herkent dat gekriebel/gefriemel echt meteen als je het al een keer hebt meegemaakt. Bij dochter voelde ik het pas in de 17e of 18e week. Toen had ik de placenta aan de voorkant.

zonnetje1988, pienvd90 en Lelie89 vinden dit leuk.
  10. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

@Paz wat een verhaal zeg! Ik snap jullie helemaal dat je direct naar het echobureau bent gegaan. Zo veel onzekerheid kan toch niemand aan o_O

Paz vindt dit leuk.
  11. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Een mooie kinderwagen gekocht vandaag hihi schiet a mooi op hier zit ook maxicosi bij de grote dingen allemaal al binnen volgende week zaterdag geslachtsbepaling dan kan het shoppen echt beginnen .

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      37,1 KB
      Weergaven:
      44
    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      42,8 KB
      Weergaven:
      39
    pienvd90, Snuky en Lelie89 vinden dit leuk.
  12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Snuky geweldig!!! Wat fijn dat jullie er zo van genoten hebben :)
    Huppelen maar :roflmao: zoals gezegd als je dat met een peuter doet straks kijkt er ook niemand van op :D

Snuky vindt dit leuk.
  13. Rozemarijn33

Mooie kinderwagen!

Lekker huppelen hoor! Als meer mensen eens zo vrolijk waren, was het vast heel gezellig op straat :)

Ik voel de kleine ook al. Altijd vroeg gevoeld en als je het eenmaal meegemaakt hebt dan kan het niet missen. Maar het blijft bijzonder! Dat vind ik het allermooiste aan zwanger zijn, die bewegingen

Snuky vindt dit leuk.
  14. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    DUH wat een goed idee! Ga ik zo doen, hihihi.

En wauw, je voelt hem nu al! Lijkt me zo bijzonder!
    Mijn plancenta ligt aan de achterkant en de baby aan de voorkant, weet ik nu. Voel je dan sneller wat? ;)

15. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Aww ik wil ook!

Ik ben wel benieuwd. Alle mama's: wát voel je precies? Kunnen jullie het eens voor me omschrijven?

16. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Leeeeeeeeuk!!!!!

17. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Nog even een vraagje hè? ;)

Ik had dus per ongeluk gisteren bij de echo geen volle blaas. Was een beetje zenuwachtig en vlak voor we vertrokken moest ik snel nog voor nr 2. Tjsa, blaas dus leeg en niks meer gedronken. De echoscopiste moest daardoor flink hard met dat ding op mijn buik duwen. Ik denk dat de baby daarom ook zo bouncete?

In ieder geval heb ik sinds vannacht echt wel last van mijn buik, ter hoogte van mijn baarmoeder. Is dat normaal na een echo met wat meer druk? Het voelt een beetje beurs nu haha.

En ik had gisteren manlief nog wel beloofd dat ik na deze écht rustig zal zijn hoor! Hij zei nog: jaja. Vannacht was ik best een beetje angstig: ze heeft toch niet té hard geduwd en de beeb geplet? :p

Wie stelt me even gerust, haha! Thaaanks! ♥

18. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Nee hoor kan geen kwaad is alleen vervelend. Bij mij moet de vk ook heel diep kijken daarom doet hij het inwendig.

Snuky vindt dit leuk.
  19. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Heerlijk als je de baby al voelt!!!
    @Snuky voelt alsof iemand je van binnen met een veertje kriebelt. Soms een soort belletjes gevoel. Met mijn 1e voelde ik het rond 16 weken en met 18 weken wist ik het zeker.
    Ik voel nu nog niks. Al twijfel ik heel afentoe van wel.

Lolo79 en Snuky vinden dit leuk.
  20. Rozemarijn33

Nou dat had ik ook hoor. Mijn baarmoeder komt al heel hoog maar het kindje lag lekker helemaal onderin, dus ze moest flink duwen. Dat heeft best even zeer gedaan.
    Maar ze heeft het niet geplet want gisteravond voelde ik het fladderen in mijn buik en vanochtend echt een draai langs de wand.
    In het begin lijkt het daarop: alsof er een vlinder aan de binnenkant van je buik met z’n vleugels langs je heen slaat. En soms als plopjes. Maar vanochtend voelde ik echt heel duidelijk een groter iets langs de wand bewegen net boven Mn schaambot.

Vogeltje90 en Snuky vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina