@Flamingooo foto is in het halfdonker gemaakt, maar meer licht had ik daar niet. De botercrème heeft drie kleuren: lichtroze, lichtgroen en geel. Fruit wat erop zit is aardbei, framboos, bosbes en een druif.
Hier sinds woensdag ziek. Echt een goede griep te pakken. Denk van mijn gekregen die ook al de hele week ziek was. Onderussen al 2 kilo lichter.... Wij hebben het rond kerst iedereen verteld. De opa’s en oma’s laten raden met scrabble letters. De andere mensen gewoon verteld.
Het enige wat me opvalt is dat ik véél vaker mijn handen was haha! En ik probeer niet (te veel) met de laptop op schoot te zitten of mijn mobiel in de buurt van mijn buik te houden ivm de straling. Oh ja, en ik let op E-nummers in eten. Maar we eten eigenlijk altijd vers. Maar wel goed bezig hoor, biologisch en puur natuurlijk is altijd het beste!
Ik ben erg bang dat het weer misgaat dus wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten. Ergens wel lastig om mijn mond te houden, zou het van de daken willen schreeuwen maar heb mezelf voorgenomen dat ik het ga vertellen na de geslachtsbepaling. Dan ben ik 16 weken, ben ik misschien na een echo weer iets gerustgesteld en weten we hopelijk wat het voor geslacht is, wel zo leuk voor de kinderen. Beterschap @Lizra Hier geen gekke tics/behoeften.. gewoon nog hetzelfde
Oh hier nog een zieke. Pffff keelpijn, koorts, niezen, you name it. Wel net de uitslag van de NIPT incl nevenbevindingen en die was gelukkig helemaal goed. Nu lekker verder uitzieken
@ tics eigenlijk geen nieuwe Net een bh besteld bij lokale lingerie zaak. Grootste die ze kon bestellen en we zijn bang dat dat niet gaat passen zelfs Zitten 2 cupmaten bij nu al nu dus H besteld maar waarschijnlijk I nodig. Vind het zo verschrikkelijk
Oef, ik moet zelfs nu al niet meer aan sjouwen denken! Heb nog steeds last, maar vooral van mijn banden rechts, doortrekkend naar mijn lies. En een hooooooooongerrrrrrrr vandaag, ik word echt gek! Net 2 appels en een grote bak muesli naar binnen gewerkt. Nog stééds honger.
Ach hoe leuk, gefeliciteerd! Hier weet eigenlijk iedereen het, maar het is nog niet officieel openbaar. Facebook official doe ik later. Ik moet eerst vervanging regelen voor een paar bruiloften die ik straks niet meer zelf kan fotograferen. Ik ben dus totaal in het hoogseizoen van mijn werk uitgerekend. Niet zo handig, maar ja. We hebben ondertussen wel geleerd dat een zwangerschap zich NIET laat plannen. (We hebben het eerste jaar bewust een pauze ingelast in het najaar om mijn seizoen te overbruggen, maar daar was ik nu wel klaar mee. )
Oh wauw! Doen ze ook nog zeer? De mijne zijn alleen wat voller geworden volgens mij. Niet per se groter, tot grote teleurstelling van manlief. Ik heb cup A of een kleine B haha. Hebben jullie ook nog van die duidelijke aders over ze lopen?
@Zonnebloem92 wat knap zeg dat je je zolang bedwingen kan met stil houden! Maar ook begrijpelijk na miskramen word je ook angstiger natuurlijk! En gefeliciteerd! Je hebt goed je best gedaan op de traktatie! @paula1984 jeetje zeg wat heftig zo'n grote cupmaat! Lijkt me voor je rug ook pijnlijk! Hier een dikke C/kleine D en vorige keer aan het eind op F dat was me al groot zat! hopelijk krijg je een goede steun bh, dat is wel zo prettig! @Snuky wat rot dat je nu al zo'n last van je banden hebt! Hier bij vlagen als ik het heel druk gehad heb maar gelukkig nog niet standaard! En indd kwa je werk is wel even jammer! Is dat je hoofd inkomen of doe je dat voor de hobby erbij?
Geen oppervlakkige aders wel blauwe lijnen als ik voor de spiegel sta. Pijn is just over maar ze hebben wel zeer gedaan.
@miloena m'n nek doet er zeer van. Ben wel wat gewend naar dit is absoluut absurd. Toen ik vorige keer ging voeden kwamen er nog 2 maten bij is ook echt niet mooi meer totaal uit verhouding. Al denkt mijn man daar anders over
@grote borsten hier een cup h. Begon de eerste zwangerschap met een D . Maar ze zijn helemaal niet mooi meer. Heel erg hangborsten gekregen. Tepels hangen letterlijk op mijn navel. Manlief is het ermee eens dat als we zeker weten klaar te zijn met zwangerschappen/borstvoeding etc. dat ik dan een borstverkleining neem. Maar na deze gup hopen we als alles gaat zoals het gaat nog twee kids te kunnen krijgen, dus de komende jaren zit het er nog niet in. Alle zieken beterschap!
@Gruffalo123, wow cup h?! Lekker naïef, maar ik wist niet eens dat ze tot zo ver gingen! @paula1984, wat vervelend dat je er een zere nek van krijgt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen! @miloena, ik vind het stiekem juist wel fijn dat ik af en toe bandenpijn heb, dat maakt het wat echter voor me. Het is niet per se de hele dag door, dat scheelt. Af en toe een aanvalletje als ik te snel opsta of op mijn hurken heb gezeten. Misschien voel ik ze ook heftiger/vroeger omdat ik endometriose heb? Geen idee eigenlijk... En ja, de (bruids)fotografie is mijn hoofdinkomen. Dus het wordt een heel spannend jaar! Ik ga voor het voorjaar nog wat acties eruit gooien, zodat ik die periode nog wat extra's mee kan pikken. Maar ik doe naast de bruiloften ook veel familieshoots en juni, juli, augustus zijn normaal gesproken mijn topmaanden.
Ja dat is lastig. Een vriendin van mij had hetzelfde, begin sept uitgerekend maar 3 weken eerder bevallen. Hopelijk kun je in april/mei/ juni nog wat extra's pakken. @borsten: ik heb van mezelf cup e(naja gekocht) daardoor geen last van hangers maar ben benieuwd wat deze zwangerschap gaat doen. Volgens mijn man zijn ze iets groter, maar merk er nog weinig van Zo verleidelijk om de angelsound te proberen, maar durf niet.
Ik heb van mezelf cup 70F, maar je cupmaat gaat al snel omhoog als de omvang kleiner wordt. Heb in mijn beleving dus ook niet zúlke grote borsten, ze staan ongeveer gelijk qua grootte aan 75D of 80C. Heb jarenlang 85C gedragen dus ik stond wel even zo toen ik ze eens echt ging laten opmeten bij zo'n zaak . Ze zijn nu iets groter/voller maar pas mijn eigen bh's nog wel gewoon. Hier ook geveld door een heftige buikgriep.. heb gisteren wel 30 keer overgegeven en heb uiteindelijk welgeteld 1 appelpartje en 100ml water binnen gehouden. Maakte me wel zorgen om onze kruimel, maar volgens mijn man en vrienden kan het niet meteen kwaad..