Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Haha die heb ik nog niet eerder gehoord! Ik heb juist het gevoel dat ik een soort superhero ben met mn drugshondneus, melk fabriek in mn tata's en babyproductie afdeling in mn buik.

Al is het deze 2 dagen ff iets minder hoor. Meeega verkouden...

Snuky, zonnetje1988, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Och sterkte :( Kan je er een beetje over praten met iemand? Lijkt me heel gezond dat je dat verdriet gewoon voelt hoor. Het is ook net gebeurd allemaal en nu alweer zwanger, je krijgt ook geen tijd voor een pauze oid. Succes ❤

Siamara vindt dit leuk.
  3. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Gezellige jongensboel zo! Zullen vast nog wel wat meisjes bij komen aankomende dagen.

Ik moest vd week zo huilen toen ik naar mn dochter keek tijdens haar speelmomentje. Alsof ik me schuldig voel ofzo :( Ze is ruim 2 maar ze is nog zo klein. Zo raar dat haar rol straks zo verandert...

Die kleertjestips zijn handig idd. Oktobermeisje hier had lekker veel zachte boxpakjes in begin. Die vind ik erg fijn. En als het kort was deed ik er lange mouwtjes onder of vestje erover.

Ik kreeg ook spijkerbroekjes maat 56... die heb ik nooit aangedaan. Leek me zo niet lekker zitten. Een baby slaapt 18 uur per dag. Slaap zelf ook niet in mn denim kleren.

4. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Die spijkerbroekjes heb ik ook nooit zo begrepen. Die heeft mijn zoontje pas aan gehad toen hij al goed kon bewegen. Tot die tijd boxpakjes en jogging broekjes. Hij is trouwens van september en heeft met name lange kleren aan gehad.

Zou een eerste kindje ook niet gewoon meegroeien in wat er gebeurt? Tegen die tijd is ze bijna 3 (onze kindjes schelen ongeveer een maand).

Citygirl1985 vindt dit leuk.
  5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Haha geweldig verwoord!!

En hier ook sinds 2 dagen meeega verkouden! Stomme griepen

Citygirl1985 vindt dit leuk.
  6. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Goedemorgen dames, hier alweer de 17 weken voorbij! ❤ Gisteren alweer druk bezig geweest, via mp de kinderwagen zgan! En een wiegje opgehaald. Fijn om alvast wat te hebben, maakt het weer een stuk echter!

Citygirl1985, Snuky, zonnetje1988 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Spijkerbroekjes heb ik ook nooit begrepen bij baby's. Onze zoon had alleen maar zachte broekjes en zelfs nu draagt hij niet graag stugge spijkerbroeken. Ik haal altijd die jogjeans voor hem.

Vandaag 16 weken

Citygirl1985, Kirzy en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  9. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Snap heel goed dat de schrik er nog goed in zit! Probeer te vertrouwen op je gevoel en je lichaam! Het zal vast goed zitten anders had je dit gevoel niet gehad!
    Voel je niet schuldig dat je ‘kort’ verdrietig bent geweest. Ik ben ook maar kort verdrietig geweest. Ik zie het als iets moois van de natuur dat die iets afstoot wat niet goed is!

Je kan dit! Je hebt al genoeg doorstaan dus dit kan jij ook! Laat je het ons weten hoe je echo is gegaan!? Je bent een powervrouw!

Siamara en Citygirl1985 vinden dit leuk.
  10. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    17 weken dansje vandaag :D. Wauw dat klinkt echt alweer een heel eind. Nog 3 weken tot de helft!

Kleertjes heb ik nog heel heel heel erg veel liggen. Bij de eerste via MP een aantal grote kledingpaketten gekocht en voor de jongste toen wat meisjeskleding erbij.
    Spijkerbroeken doe ik ze pas aan als ze zindelijk zijn :oops:. Hier wasbare luiers en die geven een hele dikke luierkont dus dan ben ik erg beperkt wat ik ze aan broekjes aan kan doen. Vooral lekker veel zacht en soepel spul. Voordeel van de wasbare luiers was wel dat de eerste met ruim 1,5 zindelijk was en nog voor zijn tweede ook in de nacht zindelijk. Ga heel hard hopen dat nummer twee dat ook doet :thumup:.

Citygirl1985, Kirzy, Snuky en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Morgen alweer 17 weken! Gaat toch wel snel!

Spijkerbroekjes hier soms aan met een verjaardag of met kerst. Zijn dan geen echte spijkerbroek maar meer die stretch broeken of joggingspijkerbroek.
    Verder altijd joggingbroekjes! Vind zelf spijkerbroeken ook niet zo fijn zitten.

Rozemarijn33, Gruffalo123 en Mamavanvier95 vinden dit leuk.
  12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    15 weken vandaag en man wat kruipt de tijd voorbij. Ik kijk echt uit naar een week of 4, dan heb ik de 20 weken echo gehad en voel ik het hopelijk.
    Had vannacht weer gedroomd dat de vk had hartje niet kon vinden en het over was:( ik vraag me af of mijn angst ooit minder word.

Ik vind een spijkerbroek bij baby's ook niets, voor mij niet handig aantrekken en oncomfortabel voor zo'n kindje.

Citygirl1985 en Mamavanvier95 vinden dit leuk.
  13. Ehdi

Ehdi Actief lid

21 aug 2014
    218
    280
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog een jongetje @Flamingooo leuk!
    @Siamara ik snap dat het spannend is en je weet van te voren nooit of het goed zal komen. Ook na deze echo blijft het spannend. De echo geeft je zekerheid, dat is wel fijn!
    @babykleertjes nog niks gekocht...
    wij weten pas met 20 weken wat het wordt en dat duurt voor mijn gevoel nog heel lang!
    Ik heb wel echt zwangerschapskleding gekocht gister want ik paste nergens meer in
    15 weken alweer!
    Sommige zijn al over de 17 weken, het gaat nu toch wel snel he.

Siamara vindt dit leuk.
  14. Paz

Paz Niet meer actief

Ah ik vind het echt vervelend voor je dat je zo in angst leeft! Mag je niet even naar de vk om hartje te luisteren? Ik weet dat die geruststelling dan ook maar tijdelijk is voor je, maar misschien dat je je daarna heel eventjes wat minder angstig voelt?

Hier ook 15 weken.. en vind de tijd ook heel langzaam gaan!

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  15. Paz

Paz Niet meer actief

Mijn man heeft bedacht dat hij het geslacht voor de buitenwereld geheim wilt houden.. voornamelijk omdat er zo weinig mensen enthousiast hebben gereageerd op onze zwangerschap.
    Aan de ene kant snap ik zijn gedachtegang, aan de andere kant wil ik het heel graag delen met de mensen die wel blij zijn voor ons.
    Maarja het is ook leuk om het voor anderen als verrassing te houden.. al weet ik zeker dat ik heel veel moeite moet doen om mijn mond niet voorbij te praten:D
    Dit gaat een dingetje worden denk ik als we het geslacht weten morgen:rolleyes:

G89 en Citygirl1985 vinden dit leuk.
  16. zonnetje1988

zonnetje1988 Actief lid

7 apr 2015
    314
    383
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ‘16 weken dansje’ :)

Het ene moment denk ik, wat gaat het snel en aan de andere kant denk ik wat duurt het nog lang..! Heb zo’n zin om bezig te gaan met de babykamer en kleertjes kopen enz... Zaterdag weten we als het goed is het geslacht..

Heel spannend is wel vandaag dat mijn zus momenteel aan het bevallen is! :rolleyes: Vannacht zijn haar vliezen geknapt. Vanmorgen had ze 4 cm ontsluiting, sindsdien hebben we niets weer gehoord, hoop zo dat alles goed gaat met haar en de baby..

Ehdi, Lelie89, Duimpje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ehdi vindt dit leuk.
  18. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ontaarde moeder hier blijkbaar :oops:... mijn dochter draagt gewoon spijkerbroekjes. Niet dagelijks maar ze heeft er een stuk of drie meestal. In het begin waren het van die jeansleggings maar nu gewoon broekjes met zakken en een knoop enzo.

Onze toekomstige zoon moet in zijn blote kont door het leven ben ik bang... ik wilde gister even wat gaan shoppen maar ik vind echt niks leuk qua jongenskleding o_O:| dat wordt nog wat... iemand nog tips? Ik houd niet van teksten of dieren op kleding. Een all over print vind ik wel leuk maar ik houd ook niet van een afbeelding of opdruk (bv. een grote auto midden op de voorkant oid). Ben helemaal niet moeilijk ofzo :roflmao::roflmao:.

@zonnetje1988 spannend!!

@Paz ik zou dat echt nooit kunnen mijn mond houden haha. Wel stom dat jullie minder leuke reacties hebben gehad :(.

@Zonnebloempje10 wat naar dat je nog steeds niet echt kunt genieten. Misschien zou je via de HA in gesprek kunnen met een praktijkondersteuner oid? Wie weet helpt het je.

@Siamara ik duim voor een goede echo voor je!!

@Lelie89 als je de lijst weer een keer aanpast wil je bij mij dan een jongetje achter mijn naam zetten? Bedankt!

Siamara en Zonnebloem92 vinden dit leuk.
  19. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Zonnebloem92 wat fijn dat je al 15 weken bent! Hopelijk kun je gauw meer genieten, met minder onzekerheid. Klinkt een beetje gek als ik het zo typ maar bedoel het goed. ❤

Wat gaat de tijd snel he dames! Nog even en dan komen de eerste 20weken echo's al in zicht. :)

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  20. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Wow sommigen tikken de 17 weken al aan! Gaat snel zeg! En inderdaad, soms lijkt het ook juist lang te duren als je bedenkt hoe lang we nog moeten, haha!

Ik voel me in de groep wel altijd een "nakomertje" met mijn 31 juli hoor. :p

@zonnetje1988 wat spannend! Hopelijk krijg je snel goed nieuws!

Ik heb best een druk en stressvol weekend gehad met veel negativiteit en opfokkerij. Ben dan meteen bang dat ik de baby wat "aandoe" met mijn stemming, snelle hartslag en sfeer. Kan dat? Heb nu ook wel meer last van mijn buik, rechtsonderin als ik beweeg. Brr. Dinsdag hartje luisteren, kan niet wachten!!

Deel Deze Pagina