@Lolo79 Heel lief van je man om zo z'n excuses aan te bieden. Hopelijk zet het zich ook om in daden en gaat hij je meehelpen. @jootje221 Ik heb je op de lijst gezet maar stel je jezelf ook nog even voor? En ik snap nu niet helemaal wat de bedoeling is met je echo? Wil je het geheim houden of mag er jongen achter je naam?
@Lolo79 fijn dat he man zag dat het niet slim was wat hij deed. Hopelijk krijg je nu meer hulp. En wat akelig dat je fybro hebt. Mijn moeder ook, en weet hoeveel pijn je daarvan kunt hebben, en hoe moe je ook wordt van die pijn. Sterkte @miloena: fijn dat het hartje meteen te horen was. Heerlijk is dat! Ik heb alles gelezen maar ben het weer kwijt, sorry! Ik werd stijf en pijnlijk wakker. Toch maar wat blijven bewegen vandaag maar wel rustig aan. Nu eerst de kindjes naar school brengen.
@Rozemarijn33 ik heb er gister helemaal overheen gelezen dat je bent gevallen. Bleegh dat lijkt me echt schrikken zeg. Fijn dat je meteen langs mocht komen en dat je man zo lief was.
@Lolo79 fijn dat het gesprek geholpen heeft. Sommige mannen hebben wat meer aansturing nodig maar ze menen het vaak niet kwaad of met opzet. Hier ook fybro en ben hypermobiel. Bekken was eem ramp met nr 1 en 2 al vanaf 8 a 10 weken. Deze keer nog geen klachten ondanks veel sjouwen. Hoop dat er evt een goede bekken fysio in je buurt zit.
@Lolo79 Wat fijn dat het gesprek heeft geholpen. Nu hopen dat hij ook daden bij woorden zet en er inderdaad wat aan gaat doen. Ik heb reuma, en ben er ook ongelofelijk moe van.. slaap nu ook slecht door de pijn want mag tijdens zwangerschap mn medicatie niet krijgen. Vorige zwangerschap kreeg ik rond de 20 weken verschrikkelijk pijn in mn onderrug, kon af en toe niet meer lopen of liggen. Voel het nu ook soms alweer, dus ben er erg bang voor.... Heel veel sterkte!
Hee dames, Ik heb sinds vannacht wat buikpijn. Beetje zeurderig, geen trekkend gevoel zoals bandenpijn. Meer hele lichte menstruatie als ik het echt zou moeten omschrijven. Maar ook dat is niet helemaal de juiste omschrijving. Herkend iemand dit? Als ik twijfelde of iets niet vertrouwde moest ik de gyn bellen, maar wil ook niet zo’n zeur zwangere vrouw zijn
Ik heb dat ook precies nu! Ik geef het groeien van de baarmoeder de schuld, herken het ook van de vorige zwangerschap. Het zeurt, je voelt dat het er is maar echt zeer doet het niet, maar fijn voelt het ook niet. En ik denk dat je gyn je noooooit een zeurende vrouw vind hoor! Die wil juist dat je belt als je je ergens zorgen over maakt. Ik krijg namelijk altijd op mn kop als ik achteraf zeg dat ik ergens mee zat of een vraag over had maar er niet over heb gebeld. Dus gewoon bellen als je je ergens zorgen over maakt, daar zijn ze voor!
Ja herken ik wel. Soort beurs gevoel? Het gaat ook weer weg dus maak me geen zorgen. Mn moeder zei dat het kan omdat de bm dan wat lager ligt en meer op vanalles drukt. Omdat het er 2 zijn zou dat wellicht zwaarder kunnen zijn? Oh en bij zorgen gewoon de gyn/vk bellen hoor!
Zet er maar gewoon jongen achter Ik heb me al eerder voor gesteld maar zal het nog een keer doen. Ik ben 39 jaar mama van 5 geweldige zoons en nr 6 onderweg ben op 31 juli uitgerekend En nu dus 15 weken zwanger. Intake verloskundige al gehad volgende week nuchter bloed prikken en 25 feb mijn 2e afspraak bij vk. Hartje luisteren
Nu we weten dat we een meisje mogen verwachten ben ik heel internet al aan het afstruinen naar geboortekaartjes Gaat de tijd ook wat sneller tot we naar AMC mogen vanmiddag haha. Dochter was vroeg wakker dus die ligt lekker te slapen, even me-time
@Paz @Citygirl1985 thanks voor jullie reactie. Ik heb toch maar even gebeld. De assistente gaat even overleggen met de gyn. En ze gaf aan dat ik waarschijnlijk even mijn urine moet checken ivm urineweg ontsteking. Maar ze belt me vandaag terug. Geruststellende gedachte dat jullie het herkennen.
Haha leuk he Heb gister voordat mn man thuiskwam van zn werk (die moest na geslachtsecho meteen naar friesland rijden voor werk pff) hele huis volgehangen met roze hart ballonnen.. de romantiek-hormonen gingen ff met me aan de slag geloof ik. Komt hij thuis; een roze boeketje en roze koeken De schat.. voelde me weer compleet verliefd (met blauw waren we overigens net zo blij geweest hoor!! Dan was alles in blauwe vorm in huis geweest nu )
Goed dat je hebt gebeld! En heel fijn dat ze waarschijnlijk urine ook even gaan nakijken. Daar kun je inderdaad ook last van hebben zonder dat je echte blaasontsteking-klachten hebt als je zwanger bent (ja helaas ervaring haha)
Wat fijn @miloena dat het hartje direct te horen was! Bij mij moest de vk net eventjes zoeken, de kleine ging steeds weg van de doppler haha! Maar hij was er ook mooi, ZO FIJN! Inderdaad ook die bevestiging weer. Ik loop altijd op wolkjes naar buiten haha! Verder bloeddruk ook goed, dus ik ben helemaal blij! Morgen dan toch maar eens facebookofficial maken. En wat lief dat je man bloemen mee had @Lolo79. Hij ziet het nu ik elk geval in, fijn! Nu de daden nog, maar een beetje lieve vent zal dat vast doen! ♥ @Lelie89, 5 maart is de volgende controle. Ik moet zelf een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus die datum geef ik later ook nog een keer door. Zal de week erna worden denk ik.
Awwwww wat ontzettend LEUK allemaal! ♥ Ik hoop dat ik ooit zo'n verrassing van mijn man krijg hoor: bloemetjes ofzo haha! Vrees het ergste...