Zoveel goed nieuws! Wat fijn allemaal ♡♡ Ik heb vandaag mijn papieren voor mijn verlof teruggekregen en 12 april wordt al mijn laatste werkdag! En ik heb het geluk om daarna pas weer op 3 januari aan de slag te moeten! Zo fijn dat dat allemaal al geregeld is en vastligt @Lelie89 wil je bij mij op 14 februari groeicontrole gynaecoloog zetten?
Wauw wat is er alweer veel gekletst! @Paz wat leuk en lief van je man zeg! Hier dol op bloemen, maar moet ze echt zelf kopen haha! En wat goed dat je echo goed was en je nog een krijgt eind febr. @Siamara wat super meis gefeliciteerd met de goede echo! Op een goede zws @Lizra wat heftig zeg Emdr, om de vorige bevalling te verwerken? Zo jammer dat de werkgever dan zo moeilijk moet doen!! Dat snap je toch niet. Hier ook een dilemma. Ik ben peuter leidster, waardoor je natuurlijk alleen maar school vakanties hebt en geen vrij op te nemen dagen. Deze vrije weken bouw je zelf op door te werken! Nu ga ik als alles goed gaat rond eind juni met verlof, maar nu verwacht ik dat ik 16 weken verlof heb + de opgebouwde 6 weken zomer vakantie. Maar nu gaf mijn werkgever aan dat dit niet het geval is en de 6 weken vakantie komen te vervallen. Ik vind het eigenlijk heel gemeen want heb er het hele jaar voor gewerkt en vind het wel zo terecht die weken te krijgen. Wat denken/ vinden jullie?
Ja dat wilde ik inderdaad al doen. Nu betalen ze die dag uit een ander potje van mijn studieverlof. Maar die andere sessie moet ik dan ruilen of onbetaald verlof opnemen...
In het onderwijs krijgen we wel die 6 weken terug. Kan je geen contact opnemen met het Hoofdkantoor om het uit te zoeken?
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-16-juli-31-juli-2019-❤-2-0.688707/ Voor de dames die ons nieuwe topic nog niet gevonden hebben @Beheer deze mag op slot