Hier begint mijn reuk erg goed te worden. Ook heb ik een rare smaak in mijn mond... ijzer smaak? Bloedsmaak? Ik weet het niet maar ik vind het niks. Heb al een aantal keer mijn tanden gepoetst maar dat helpt niet. Hier gelukkig nog steeds niet misselijk etc. Borsten zijn wel erg gevoelig en mijn hormonen!!! Pff die kan je wel demonen noemen. Irriteer me super snel aan dingen en ik merk het zelf ook wel.
Wat grappig! L. was maar een weekje eerder dan verwacht. Ik hoop echt dat het goed mag gaan deze zwangerschap. Want lijkt me het perfecte leeftijdsverschil.
@Flamingooo Hoe waren de reacties toen jullie het vertelde? @paula1984 Leuk he, als je het geslacht niet weet! @Gruffalo123 Wat balen zeg. Hopelijk voel je je vandaag wat beter. @Johanna01 Bah, zelfs moeten overgeven. Hopelijk voel jij je ook beter vandaag. Gisteren had ik even een futloos dagje. Trok in de middag gelukkig een beetje weg, we kregen toen ook bezoek van mijn zwager en zijn vriendin.
Ik heb lang getwijfeld of het niet te snel zou zijn op elkaar, qua drukte en omdat J. nog maar zo klein is dan. Maar lijkt me voor de kinderen zelf zo leuk als er niet teveel tijd tussen zit. En dacht; wie weet duurt het wel meer dan een half jaar voor het lukt.. naja dat was niet het geval haha, dus nu moet ik stiekem toch een beetje wennen aan het idee dat J. nog maar 21 maanden is dan! Maar als het aan mijn man had gelegen hadden we nu ongeveer de 2e al op de wereld gezet Heb ontzettend zin om zwanger te zijn, vond het vorige zwangerschap zo een magisch gevoel!
wij hebben het wel verteld aan oudees enz . ze weten ervan dat we steeds weer na zwolle moesten ivm oppas dochtertje .maar ja lang voor ons houde kan niet heb veel verjaardagen vanaf aankomend weekend bijna elk weekend wel 1 pfff . en als je dan 1x niet wat drinkt maar paar weken achter elkaar dan wordt het a weer anders dan tellen ze 1en 1wa bij elkaar op . nu vrijdag echo of het op de goeie plek zit en hoever we zijn en dan afspraak maken met de gyn . zo spannend
@Lelie89 ze waren heel blij niet extreem verrast want ze wisten dat we bezig waren . Maar vinden het allemaal, net als wijzelf, wel weer erg spannend. @Paz was het meteen raak dit keer? Bij ons ronde 5. Dus van mij had er zelfs nog minder leeftijdsverschil tussen mogen zitten haha .
@Paz hier straks ook maar weinig leeftijdsverschil. 16 maanden ertussen. Lijkt me heel leuk, maar wel druk! Scheelt dat het nu de 3e is en inmiddels zijn we dus al wel wat gewend qua drukte .
@Gruffalo123 he bah wat vervelend dat je al moet ophogen @Johanna01 hopelijk blijft het hierbij en word het niet erger. @Paz hier zit 22 mnd tussen 1 en 2 @ hier ik zit moed te verzamelen om de vk zo te bellen
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje Imkar - 32 jaar - 2e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje Mirya - 38 jaar - 2e kindje Blijtje - 38 jaar - 4e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje 28 juli J90J - 28 jaar - 2e kindje 29 juli Paz - 30 jaar - 2e kindje 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (3) ----------------------------------------- Afspraken: November: 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 23 november- Lolo79- eerste medische echo 23 november - Flamingooo - 1e echo (5+1) 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo 28 november - Lelie89 - eerste echo vk December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 2e echo (6+5) + intake vk 4 december - Blijtje - echo 7 december - LittleSweetGreyBunny93 - intake vk en echo (7+4) 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Paula1984 - vitaliteitsecho + deel intake 11 december - Johanna01 - intake vk 12 december - Siamara- eerste echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 december - Irmiee - intake vk 17 december - Mirya - 1e echo vk 19 december - Mirya - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Gruffalo123 Wel super leuk hoor zo weinig verschil ertussen, denk dat ze dan echt veel aan elkaar hebben! Al scheel ik zelf 3 jaar met mn broer en dat gaat ook super goed haha. @paula1984 En je moed genoeg verzameld zie ik in de lijst? Ik vind zulke dingen ook altijd 'eng'.. slaat nergens op, zijn super leuke meiden/vrouwen daar. Moet ook de huisarts nog inlichten en verwijzing voor internist vragen voor schildklier, die werkt te traag en slik er al medicijnen voor, moet nu in de zwangerschap extra in de gaten gehouden worden. En denk dat ik volgende week de verloskundige ga bellen Heb ik nog een week de tijd om die moed te verzamelen haha! En is geloof ik aanmelden vanaf 5 a 6 weken.
Best veel mensen in mijn omgeving weten het eigenlijk al. Beste vriendinnen, maar ook veel collega's, omdat die het gewoon aan me merken (te vrolijk, bij de lunch te lang nadenken welk beleg ik wel en niet mocht hebben, moe, geen alcohol meer bij de vrijdagmiddagborrel)... Ik realiseer me dat het allemaal erg vroeg is, maar ik vind het fijn zo. Ik wilde het zo enorm graag delen. Mijn ouders horen het met 7 en een halve week met Sinterklaas. Ja, ook vroeg, maar dat is in mijn familie een grotere happening dan Kerst. Gezelliger. Ik stop een gouden pakje onderin de zak waarin foto's zitten van mijn nichtjes, met een canvas in hun handen waarop staat "ik krijg een neefje of nichtje". De voorpret alleen al vind ik zo leuk. En als het toch misgaat wil ik dat ze het al weten...
@Paz !!!! Ik zit te googlen naar zwangerschapskleding voor lange dames en vond een oud topic van jou!! Heb je nog tips? Ik ben 1.90 en draag lengtemaat 36/38
Lastig hè dat geheim houden. Wij denken ook, als mensen ernaar vragen gaan we er ook niet over liegen. Mijn collega's hebben vooralsnog niks door. Ik hoop dit nog even zo te houden! Hoe doen jullie dit met eten? Ik lees dat je niet teveel kaneel en speculaas kruiden mag eten. Maar wat is niet teveel? Ik vind dit wel lastig in pepernoten en speculaas tijd haha
Oh, dat wist ik niet eens! Gelukkig ben ik helemaaaaal niet gek op pepernoten en speculaas. Heb wel al twee keer een stukje gevuld speculaas gehad. Maar verder hoef ik in deze periode niet extra op te letten, denk ik Ik ben dit jaar op mijn werk best wel open geweest over het feit dat mijn vriend en ik het na de zomer zouden gaan proberen, haha. Dus ze houden me ook gewoon wat beter in de gaten. Eigen schuld!
Haha wat toevallig! Ik heb toen uiteindelijk van Supermom 2 spijkerbroeken gekocht, niet lang genoeg maar het waren de langste van alles wat ik heb geprobeerd En bij de H&M online joggingbroek gekocht, staat nu nog online te koop via de site. En deze was/is lang zat! Heb erin geleefd de laatste weken haha en gebruik hem nu ook nog steeds als joggingbroek thuis omdat hij zo lekker zit En anders de broeken met laarzen/enkellaarsjes dragen. Dat vind ik altijd de beste oplossing als het herfst/winter/voorjaar is
Toevallig vroeg ik dat vorige zwangerschap aan de verloskundige en die zei dat het pas kwaad kon als je een half potje kaneel per dag zou eten.. dus een handje kruidnootjes of 5 speculaasjes kunnen echt geen kwaad