Dus eigenlijk een gat in de markt.. Misschien toch maar eens opzetten.. lopen we binnen joh qua geld met al die lange dames
Dan ben ik wel heel erg benieuwd waar je dan woont. Ik dus ook! @lengte 1.68 @eten Sushi mis ik nu al. Verder gewoon lekker blijven bunkeren hoor!
@ lengte 1.69 @craving boterham met leverpastei Vandaag eerste vollegdigenwerkdag gehad, voor het eerst sinds maanden... dus daarstraks heerlijk in bad geweest. Maar voel me nu echt totaal gesloopt
@woonplaats: Zeeuws-vlaanderen @ lengte: 1.63 m. @craving: nog niet echt iets eigenlijk haha @degenen waarbij er een klein leeftijdsverschil is/gaat zijn. Hoe gaan jullie dit praktisch oplossen? Duowagen/dragen, kamertje doorschuiven enz. Vind ik nog lastiger dan t feit dat ik zwanger ben haha *control-freak*
Die mag je wel eten hoor! Als je er maar niet meer dan 1 per dag eet En lekker vroeg je bedje induiken straks! Heerlijk een bad, zou soms willen dat wij er ook 1 hadden.
Vooral met de feestdagen zo .... Enig voordeel we zullen geen kilo’s aankomen door de wijn die we weggeslurpt hebben tijdens de feestdagen ..
Jaa.. dat vind ik ook lastig. Bij vrienden zit 19 maanden verschil en die hebben wel een duowagen. Denk dat wij toch ook maar gaan kijken daarnaar.. Vind een meerijdplankje ook nog niets voor onze dochter dan al. Ze krijgt wel een nieuwe kamer, kopen een ledikantje waar je de zijkant uit kunt halen zodat ze ook een open bedje heeft uiteindelijk. Een groot bed met ruim anderhalf vind ik nog een beetje teveel van het goede, eerst nog lekker veilig in ledikantje hoor. En wil ook niet dat ze zo snel al ineens groot moet zijn haha. En maar een ladekast als commode denk ik, die je later ook nog weer kan gebruiken als gewone kast. Zijn wel veel dingen om over na te denken inderdaad!
Ik woon in Overijssel. Qua broeken kan ik eigenlijk alleen slagen bij Miss Etam. En qua schoenen idd bij Van Wonderen, Schuurman en Stravers, maar die hebben alledrie al vier jaar geen herfst- of winterlaarsjes die ik leuk vind
@woonplaats: Zeeland @lengte: 1.68 (en schoenmaat 39, dus nooit moeite met een leuke schoen te vinden) @cravings: nog niet echt iets specifieks
Bij ons zou er straks 21 maanden tussen zitten. En geheel toevallig vroeg een vriendin van de week of ik haar kidsit wilde hebben voor als er ooit een tweede zou komen. Ze moest eens weten . Dochter vond hem meteen super interessant! Bekijk bijlage 598180 Wij gaan dus eerst proberen hoe dat gaat met kidsit. Ik heb ook een draagzak en een draagdoek en een buggy. Dus heb dan meerdere opties. Baby in wandelwagenbak met dochter op zitje. Of baby dragen en dochter in buggy. Als het niet blijkt te werken kopen we alsnog een duo. En dan ga ik sowieso voor de donkey! @Nugget bij het leeftijdsverschil dat jullie gaan hebben zou ik sowieso voor een duowagen gaan trouwens. Qua kamertje. Ik heb dochter nooit op de kleinste kamer (die al snel als babykamer wordt gezien ) gelegd. Maar gewoon meteen op de grotere kamer. Zij hoeft dus niet te verschuiven. Baby krijg kleinste kamer. Wij hebben geen meubelset gekocht en bij dochter had ik een stokke mini. Daar kan baby sowieso de eerste 6 maanden in. En de rest van de meubels komt ook wel weer goed want het hoeft van mij dus niet zo gematcht.
Ik zie het al! Bij het overzicht wat je wel en niet mag hebben als je zwanger bent, kan je op ‘leverproducten (klik hier voor uitleg)’ klikken en daar staat het inderdaad. Maar in het overzichtje staat gewoon een kruisje achter leverpaté en leversmeerworst. Ik denk niet dat ik het risico zou nemen, ook niet met één boterham.