Ik had dat toen ook opgezocht omdat mijn moeder bleef volhouden dat tweelingen een generatie overslaan en ik wilde zeker weten dat dat onzin was hahaha.
Thanks. Had het idd al gedaan. Ik kan niet eerder terecht omdat ik fulltime werk als juf, en alle gaatjes waren onder schooltijd.
Het is altijd naar om bloed te zien. En ik kan mij ook goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk blijft het gewoon bij dat beetje roze/rood en heb je volgende week een goede echo!
@Siamara, ik begrijp je ongerustheid. Wat vervelend dat je niet overdag kunt. Hebben ze geen avondspreekuur? Ik heb bij 1 van mijn zwangerschappen ook bloed gehad, betekende gelukkig niks. Ik ben ook ontzettend moe, slaap het liefst vroeg op de avond al. Alleen niet zo gezellig voor mijn man Verder nog geen kwaaltjes eigenlijk.. Onzekerheid slaat dan ook toe. Ga ook nog steeds vaak naar de wc om te checken, jullie ook?
Wat spannend allemaal.. probeer niet van het ergste uit te gaan! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Wie lijkt het überhaupt leuk om een meerling te krijgen?? Het lijkt mij stiekem geweldig alleen wel super druk de eerste weken! Wallen tot op de knieën haha
Ga ik mijn geld op jou zetten hahaha Ik hoop vooral gewoon op een kloppend hartje maar zal wel even slikken zijn als het er twee zijn. @Siamara Jammer dat je niet eerder kunt. @rodebloem Ik ga niet vaak naar de wc om te checken maar gewoon om te plassen. Ik heb wel het idee dat ik vaker naar de wc moet als normaal, en ik vond dat al veel.
Wij zitten er eerlijk gezegd niet op te wachten. Twee kinderen vinden wij meer dan genoeg hahaha. Maar ik loop eigenlijk wel al heel de tijd met die gedachte rond dat het misschien een tweeling is. Hopelijk heb ik het fout.
@Lelie89, haha dat ook! Maar ik ben soms bang dat ik bloed 'voel' zeg maar.. .Stom misschien, maar dan check ik extra. @Kansoptweeling, in de familie een 2 eiige tweeling.. Altijd gedacht dat ik ze ook zou krijgen. Maar tot op heden allemaal eenlingen. En vind ik ook wel prima zo.
Dat is echt balen! Dus je moet nu afwachten, moeilijk zeg. Ik hoop dat je het een beetje vol kunt houden.
@Siamara wat vervelend van het bloedverlies. Het hoeft écht niks te zeggen. Ik ben nu voor de 4e keer zwanger en heb voor de 4e keer bloedverlies. 1. Was een BBZ 2. Is dochter 3. Was een biochemische zwangerschap 4. Is nu, en ik hoop dat dat gewoon goed mag blijven gaan. Als je zwanger bent wil je gewoon geen bloed zien . Hopelijk heb je snel een goede echo! @tweelingen; bij de eerste had ik graag een tweeling gehad. Nu liever niet . Vind twee kinderen genoeg.
Domme vraag maar... Wat is een biochemische zwangerschap..? @tweelingen: mijn zusjes zijn een tweeling en mijn broertje was er ook eigenlijk een van een tweeling, maar zijn broertje of zusje heeft het in een heel vroeg stadium niet gehaald. Het zit dus wel in de familie. Ik zou het leuk vinden