Hoi dames! Na een positieve test afgelopen vrijdag (en zaterdag en maandag) ben, begin ik nu toch echt te geloven dat ik zwanger ben Ik ben 32 jaar en heb een dochter van bijna 3 jaar. Volgens mijn eigen berekening ben ik op 24 juli uitgerekend. Op dinsdag 11 december heb ik de intake en eerste echo bij de verloskundigenpraktijk. Ik ben nog niet helemaal bijgelezen in dit topic, maar ga in elk geval vanaf nu trouw meelezen en vooral meeleven . Ik voel me af en toe wat misselijk in de middag, maar ben vooral heel snel buiten adem, terwijl ik toch best een aardige conditie heb. Wel voel ik de laatste twee dagen af en toe rare steekjes in mijn vagina. Herkent iemand dit? Verder voel ik me wel oke, dat weeïge gevoel @Hippopotamus herken ik wel!
Mijn schildklier werkt al jaren te traag, en slik er dan ook al jaren medicijnen voor. Ben blij dat ik goed ben ingesteld, dus hoop dat dat zo blijft komende maanden Haha nee logisch, en dan het liefst nog eerst de echo en dan pas de afspraak he Misschien kan t wel iets eerder ipv paar dagen later? Laten we het hopen!
Haha nog zo een veeltester! Welkom en gefeliciteerd!! Rare steekjes herken ik zeker, kan ook niet omschrijven hoe het voelt maar is idd een vreemd gevoel. Ik denk maar zo, elk raar gevoel of steekje is een goed teken dat er wat gebeurd van binnen
Ik denk dat ik morgen nog een keer test. Heb er vanaf zaterdag 4 gedaan, vandaag niet.. maar wil zo graag die knaller zien.. Gister kwam ik wel in de buurt daarvan maar was het nog niet helemaal.. En tja, wat moet ik anders nog met die 2 testen die over zijn?
Hier vandaag ook nog een x getest en nu best wel een knaller, toch wel fijn om te zien dan he. Heb nog 1 test in huis dus misschien doe ik die van t weekend nog.
Ik had trouwens bij beide vorige twee zwangerschappen dat ik tussen de 6 en 8 weken misselijk was. Volgens mij ligt daar ook ergens een HCG piek en net of is het lichaam daarna gewend aan de zwangerschap ofzo.. ga er nu ook maar weer vanuit kan t alleen maar mee vallen haha
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje Imkar - 32 jaar - 2e kindje Duimpje86 - 32 jaar - 1e kindje [verrassing] 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] Famke89 - 29 jaar - 3 kindje [verrassing] 23 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje 24 juli Mirya - 38 jaar - 2e kindje Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje 28 juli J90J - 28 jaar - 2e kindje 29 juli Paz - 30 jaar - 2e kindje 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (5) ----------------------------------------- Afspraken: November: 22 november - Babywens93 - 1e (medische) echo gynaecoloog 23 november - Lolo79 - eerste medische echo 23 november - Flamingooo - 1e echo (5+1) 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo 28 november - Lelie89 - eerste echo vk 30 november - Duimpje86 - eerste medische echo 30 november - Siamara - eerste vervroegde echo ivm licht bloedverlies December: 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 2e echo (6+5) + intake vk 4 december - Blijtje - echo 7 december - LittleSweetGreyBunny93 - intake vk en echo (7+4) 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Paula1984 - vitaliteitsecho + deel intake 11 december - Johanna01 - intake vk 11 december - Zonnetje1988 - intake vk + 1ste echo 11 december - Snuizy - intake vk + 1e echo 12 december - Siamara- tweede echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 17 december - Irmiee - intake vk 17 december - Mirya - 1e echo vk 17 december - Famke89 intake vk 18 december - Famke89 eerste echo 19 december - Mirya - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Volgens mij ligt de piek rond de 10 weken heb ik laatst gelezen Kan mij niet snel genoeg 10 weken zijn, kom maar op met die kwaaltjes
Hi allemaal, ik ben sinds net nieuw hier en weet nog helemaal niet hoe iets moet.. maar zag dat jullie rond dezelfde tijd als mij (30 juli) zijn uitgerekend. Ik had vandaag de echo omdat we misschien toch dachten dat ik langer was.. maar er is niks te zien, gewoon helemaal niks en mijn hcg waardes waren wel 907, is er een toekomstige mama die een echo met 4 weken heeft gehad? En wat zagen ze daar op? Alvast bedankt en allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! Wat wordt er veel gekletst zeg! Ik kreeg geen nieuwe melding dus ik vond het al zo stil. Niks is minder waar.
@babywens93 heel veel succes morgen, gelukkig al vroeg dat is mooi. @kwaaltjes; nog steeds misselijk maar dat zal voorlopig nog wel blijven. En weer oorontsteking nadat t een paar dagen over was. @tweelingen; volgens mij geen vergrote kans hier, al is mijn oma wel een van een tweeling.(andere kindje overleed tijdens de zwangerschap)
Welkom! @babywens93 heeft morgen een echo met 4 weken, die kan morgen vertellen wat ze bij haar zagen. Klopt de waarde wel met het aantal weken?
Nee volgens mij zijn de waardes aan de hoge kant maar de verloskundige zei ik zie niks verontrustends, ik moet vrijdag weer bloed prikken, kijken hoe de waardes dan zijn.. ja ik heb internet al afgezocht maar bijna overal staar iets anders