Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Mooie knallers hoor!

paula1984 vindt dit leuk.
  2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Fijne dag allemaal! Ik maak me klaar voor dagje school.. dan niet actief, ben bang dat iemand mee leest haha daar hoeven ze mijn zwangerschap nog niet te weten wat school betreft wel ideaal deze zwangerschap.. heb vakantie als ik uitgerekend ben!

Oh en voor ik vragen krijgt ik ben zorgkundige (verzorgde IG) en doe via het werk MBO-Verpleegkunde werk en leren.. hebben ze mij aangeboden.. heb toen gezegd dat ik twijfelde ivm de wens voor een derde maar mijn toenmalige teamleider vond dat geen probleem.. ben alleen bang dat mijn huidige TL het niet zo leuk vind :rolleyes: meer de tijd van het jaar en de personeelstekorten :D

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  3. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @famke89 goed dat je het toch doet en je kinderwens niet in de ijskast zet voor werk. Dat heb ik 2 jaar lang wel gedaan en heb nu besloten dat dat maar eens over moet zijn:o: ik volg ook nog een opleiding, heb 2 weken voor de uitgerekende datum de laatste lesdag. Ik hoop wel dat ik daar nog bij kan zijn:D maar we zullen zien!

Wij wilden het eerst pas met kerst aan de familie vertellen, maar wss gaan we dat komende zondag al doen. Ik vind t niet langer fijn om er niet over te kunnen praten, ik wil t delen. En ergens mijn moeder ook niet al een derde van de zwangerschap ontzeggen (met kerst zit ik al rond de 11/12 weken). Wel spannend zo nog voor de echo, maar aan de andere kant: als het misgaat dan zou ik t ook vertellen, dus dan is deze manier wel leuker.

@Siamara ik kan me compleet voorstellen dat je hiervan in paniek raakt. Maar ik hoor echt heel veel vrouwen over bloedverlies en toch voldragen zwangerschappen. Sterkte!

Siamara en famke89 vinden dit leuk.
  4. Paz

Paz Niet meer actief

11 13 14 en vandaag 16 dpo:D

Bijgevoegde bestanden:

Snuizy, babywens93 en paula1984 vinden dit leuk.
  5. Paz

Paz Niet meer actief

Herkennen jullie dat jullie kindje(s) zo enorm aanhankelijk zijn nu?
    Heb echt het idee dat mijn dochter iets voelt ofzo, ze is niet bij me weg te slaan en wil alleen maar op schoot.. herken ik helemaal niet zo van haar.
    Terwijl ze verder in goed humeur is en niet ziekig ofzo.

Jaaaa meiden succes met de echo vandaag!!

babywens93 en pienvd90 vinden dit leuk.
  6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Paz gaaf mooie testjes!!

Mijn kinderen zijn hetzelfde merk ik niets aan :) merk wel dat ik milder ben, zachtaardig normaal ben ik wat meer bitchy:p

Lelie89 en Paz vinden dit leuk.
  7. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Dan moet ik toch eens beter gaan zoeken in de app haha. Gebruik dese namelijk zelf ook hihi

8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Paz mooie testen!

@Siamara bloedverlies is echt niet leuk. Ik hoop dat het bij dat van gisteren blijft en nu vandaag geen last van. Ik heb in de vorige zwangerschappen twee keer bloedverlies gehad waarbij het 1 keer niet goed was. Andere was toen niets aan de hand. Hoeft dus echt niets te betekenen, maar die zorgen zijn echt naar.

@een echo met 4 weken alleen wat verdikt baarmoeder slijmvlies zien is prima voor die termijn! Met vijf weken hoor je een zwangerschapsring te zien (en het gebeurt nog wel eens dat ze ook dan die niet zien ;) ), maar met 4 weken hoeft dat niet. HCG van bijna 1000 is ook niet gek voor de termijn. Zou betekenen dat je richting de vijf weken bent dus 4+ een aantal dagen. Ik zou me dus nog niet heel erg druk maken.

Siamara en Paz vinden dit leuk.
  9. Paz

Paz Niet meer actief

Jouw testen waren ook weer top he! :D Waren het de laatste nu? Haha
    Ik word zo gelukkig van testen, maar denk dat ik er na vandaag maar gewoon mee stop :p

Haha dat herken ik wel.. ik vind mezelf nu een beetje zo een overdreven zoetsappige moeder, roep de hele tijd schatje en liefje enzo tegen dr, vind t zelf zelfs irritant worden:roflmao::roflmao:

Lelie89 vindt dit leuk.
  10. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wat goed dat he toch de opleiding ben gaan volgen. Super knap hoor! Hopelijk zal je teamleider zich gedragen:o:

11. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Mijn laatste testje opgemaakt :D

Bijna 6 weken zwanger. :D:D:D

Hier een helse nacht gehad met een ziek kind. Vandaag studieverlof dus ik heb hem wel naar de gastouder gebracht anders heb ik niets aan mijn dag...

Bijgevoegde bestanden:

zonnetje1988, Lelie89, babywens93 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Hier geen kinderen maar mijn hond doet hetzelfde:roflmao::roflmao::roflmao: (het kan ook dat ze het koud heeft en daarom ineens de hele tijd op schoot wil, maar dat het door mijn zwangerschap komt is natuurlijk romantischer)

Paz vindt dit leuk.
  13. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Tot nu toe geen bloed/roze slijm afgeveegd na het plassen, zag wel wat opgedroogd in mijn onderbroek zitten, maar weet 't niet zeker. Ben alleen zo enorm labiel vandaag. Ik geef les aan groep 4 en moet steeds bijna huilen. Niet handig. Gelukkig hebben ze het tot nu toe niet door.

15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Siamara nog een dikke knuffel. Komt vast helemaal goed. Dat je vandaag nog niet weer bloedverlies hebt gehad is een goed teken!

Siamara vindt dit leuk.
  16. Paz

Paz Niet meer actief

Aaaah meis, t is ook heel kl*te! Zoveel onzekerheid nu..
    Maar nu geen bloed meer is een goed teken!
    Hoop dat je de dag door kunt komen, en als je klaar bent vanavond lekker een potje huilen hoor, dat lucht op! Dikke knuffel

Siamara vindt dit leuk.
  17. Ehdi

Ehdi Actief lid

21 aug 2014
    218
    280
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De verloskundige wil volgende week woensdag voor mij kijken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ik twijfel heel erg, omdat je waarschijnlijk toch niet veel ziet. Ik ben dan ongeveer 5 weken en 4 dagen.. Wat zouden jullie doen?

18. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Ehdi als je je voor houdt dat het alleen voor uitsluiten bbz is, dan zou ik gewoon gaan. Dan weet je in ieder geval dat het op de juiste plek zit. Stel dat het wel een bbz is en je komt er een week later achter doordat je dan een eileider hebt die op knappen staat en je moet een spoedoperatie, dat is een heel stuk vervelender dan volgende week een echo waarop je nog geen embryo ziet, maar wel kan zien of het in de baarmoeder zit.

Ehdi vindt dit leuk.
  19. Nugget

Nugget Actief lid

22 aug 2017
    286
    545
    93
    Vrouw
    Ik haak hier weer even in! Veel gemist door geen meldingen en jullie gaan hard :roflmao:

Als de vk het aanraad zou ik het zeker doen. Heb je verhoogd risico? Je ziet dan nog niet veel inderdaad, maar wel waar het vruchtje zich bevind en dat is het belangrijkste (en het doel van die echo)
    Stel je doet de echo niet en t zit buiten je baarmoeder kan je je eierstokken verliezen of nog erger het zelf niet overleven wanneer ze knappen onder de druk van de groei van het vruchtje.
    Dus ja, ik zou zonder enige twijfel die echo laten doen!:)

20. Ehdi

Ehdi Actief lid

21 aug 2014
    218
    280
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Daar heb je gelijk in. Geen verwachtingen hebben dus.

Deel Deze Pagina